14 Şubat 2013

LİLA KUTU Şubat 2013

Malumunuz bu gün 14 şubat. Lila Kutu`nun geçen ay ki kutusu pek tatmin edici değildi, bu ay sevgililer gününe de denk gelince güzel bir kutu çıkacak diye ümid ediyordum. İş çıkışı koştura koştura gittim kargoya, 15-20 dakika paşa paşa sıramı bekledikten sonra (yavaşlıkta bir numaralar) kutumu aldım. 


Her zamanki gibi ürün kartındaki görsele bayıldım 


Ne var ne yok şöyle hızlıca bir bakınca, bu akşam moralimi düzeltecek şeyin bu kutu olmadığını anladım :(


Dr. Angels argan yağlı şampuan testerları- Raen bitkisel nemlendirici - Cyrene ozonlanmış zeytin yağı




Davidoff ve Just Cavalli EDT testerları- More Than Soap manikür tuzu


Wellmaxx anti-agin krem - Organiyc hijyenik ped 


Lavera göz farı

Şöyle bir bakıyorum... Kullanacağım hiç bir ürün yok sanırım içinde. EDT`lerin kokusuna bakarım, belki farı da açarım hepsi bu. Ben bir şey demiyorum, yorumu size bırakıyorum.

Benim uzun zamandır geçirdiğim en tatsız sevgililer günü oldu herhalde, umarım sizinkisi iyi geçmiştir. Sevgiler.

Not: Bioderma ile size süper bir paket hediye ediyoruz, bi bakın derim.

6 yorum:

  1. aynen katılıyorum.kendimi kandırılmış hissediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Lilakutu'dan çıkan tuhaf tuhaf markalara hiç güvenmiyorum. Bence cildinize kullanmayın şu ozonlanmış yağlar falan bana hep merdiven altıymış gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. bu ayki kutu beni de hayal kırıklığına uğrattı ..

    YanıtlaSil
  4. bu ayki kutu gerçekten iğrençmiş:( Annem alıyor bende bakıyorum iğrenç bir kutu...

    YanıtlaSil
  5. @adsız; bir kaç aydır çok kötü maalesef :(

    @adsız: ben de o şekilde düşünüyorum açıkçası. Bana da pek güvenilir gelmiyor bilinmedik markalar.

    @audrey: geçen ayki de pek parlak olmayınca, bu ay ben baya güzel bir kutu bekliyordum. Missha falan olur belki yine diyordum ama olmadı :(

    @çağla terzi: iğrenç demeyelim de biz yine :)

    YanıtlaSil
  6. belli ki hepimizde bir hayal kırıklığı yaratmış ama wellmaxx kreme bayıldım.onun haricinde pek göz dolduran bir paket olmamış bu ay!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli