19 Eylül 2012

Tecrübe İle Sabit: BİTENLER

Biten ürünlerin yazılarını yazacağım, resimlerini çekeceğim diye çöp biriktiriyorum resmen :) 


Bu aralar biten ürünlerim bunlar;


Yves Rocher selülit kremi; Bir kutu tamamen bitti, daha önce de tanıtım yazısını yazmıştım ama yeni kullanmaya başladığımdan çok net değildi. Bittikten sonra güzel bir ürün olduğunu söyleyebilirim sanıyorum. Selülitin ne derece zor bir şey olduğu dikkate alınırsa, tamamen bir düzelme beklemek yanlış olur ama ben çok az su içen, her gün bol miktarda kafein tüketen birisi olarak etkisini hissettim. Gözle görülür derecede azalma oldu. Fiyatı 70 lira cıvarında ama kampanyalarını takip etmekte fayda var. Çok daha uygun fiyatlara düşüyor. Önümüzdeki yaz için liste başı ürünlerden birisi. Tekrar kampayaya girerse yazı beklemeden de alabilirim ama kullanım ömrü 6 ay olduğundan, stok yapmamak lazım!


Yves Rocher saç dökülmesi karşıtı şampuan; bu ürünü sevdiğimi ve ben de ciddi anlamda işe yaradığını bir sürü kez yazmıştım zaten. Demir baş ürünlerimden birisi. 18 lira civarında ve neredeyse hiç indirime girmiyor, girse bile 2-3 lira iniyor ancak.


Yves Rocher göz makyaj temizleyicisi; su kıvamında ve görüntüsünde bir ürün. Göz makyajını yeterli ölçüde temizliyor ve gözü yakmıyor, rahatsız etmiyor. Benim kullandığım papatlayı versiyonuydu ama şu aralar değişik versiyonları satılıyor. Bu markanın en çok tercih edilen ürünlerinden birisi. 20 lira civarında fiyatı. Muhteşem değil ama idare ediyor.


Loreal True Match; roll on fondoten, uzun süre severek kullandığım bir üründü. Kenarlarında kalanları bile itina ile bitirdim. Kapatıcılığı gayet güzel, compact ürün olduğu için ekstra pudraya ihtiyaç duymadan matlık sağlıyor. Aparatı ile uygulaması gayet kolaydı ve uzun süre kullandım, bu bitirdiğim 2. kutu oldu. Şu sıralar likit fondoten kullanıp üzerine pudra uygulamayı tercih ediyorum, o yüzden yakın zamanda tekrar almayacağım. 45-50 lira civarındaydı fiyatı ama Loreal de sıklıkla %25-30 indirime giriyor bildiğiniz gibi. 


DLC nemlendirici (yüz); uzun zaman önce sivilce problemi için aldığım DCL serisinin nemlendiricisi. Hafif yapılı, yağlandırmayan bir nemlendirici ama ekstra bir özelliği yok bence. Silikon içeren ürünler gibi bir yapısı var. Üstelik içeriğini de sevmedim. bu ürün tamamen bitmedi aslında ama alalı çok zaman oldu, daha fazla kullanmak istemiyorum. Fiyatı 90-100 lira cıvarında. Kendi adıma, parama yazık olmuş diye düşünüyorum. 


Avon lip glosslar; genellikle  pembe tonlarını beğenen bir insan olduğumdan bolca var bu renklerden. Bunlar da artık kötü olanlardan. Zaten bu aralar kıyafetlerimle birlikte makyaj çekmecelerimi de bir elden geçirip, azaltma yapmak istiyorum. Ön çalışma olsun dedim. Şu aralar fiyatları ne durumda bilmiyorum ama uygun oluyorlar genelde. Bence fiyatlarına göre iyi performans veren ürünlerdi. 

Nuxe el ve tırnak kremi; alışverişlerden gelen küçük bir tester. 2-3 sefer ellerime sürdüm, normal bir el kremi.

Palmer`s kakaolu vücut kremi; aslında kremle yağ arasında bir ürün sanıyorum. Hoş bir kakao kokusu vardı. Onun dışında nemlendirmesini ve kolay emilmeyişini beğenmedim.

Bir hayli ürün bitirmişim, aynen devam :) Biten ürünlerle alakalı post yazmayı da, diğer bloglara girip okumayı da çok seviyorum. Umarım siz de seviyorsunuzdur. Bir sonraki post için de bitti bitecek bir sürü ürünüm bekliyor :)

5 yorum:

  1. ben de bu yazı dizilerini çok seviyorum ve ilgiyle takip ediyorum. aynen devam! :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tebrikler bu kadar ürün bitrdiğin için.. ben bu ara biten her ürün için 10 tl koyuyorum kenara yılbaşına kadar bir sürü param olmasını umuyorumm..

    YanıtlaSil
  3. @Nerwen: Teşekkür ediyorum, ürünleri bitirmek için daha düzenli kullanmış oluyorum hem de :)

    @Audrey: Aslına bakarsan şampuan ve tester ürünler haricindekiler çok uzun zamandır kullandıklarımdı. 10 tl`de güzelmiş :) ama benim şu aralar sona yaklaşan çok ürünüm var, ben yapsam batarım heralde :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba MM. Blogunu yeni keşfettim ve zevkle okuyorum. Yorumlarını güvenilir ve fotoğraflarını çok başarılı bulduğumu belirtmeliyim. Her postun zevkle okunuyor. Ellerine sağlık. İzlemedeyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Işık çok teşekkür ediyorum. Böyle güzel şeyler duymak mutlu ediyor insanı.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli