17 Eylül 2012

LİLA KUTU: Eylül !!!

Cumartesi elimde olması gerek şey Pazartesi öğleden sonraya kalınca hevesim kaçtı sanırım birazcık. Bu ay ki kutu beni hiç memnun etmedi açıkçası.


Kutuyu açınca sonbahar temalı hoş bir resimle her şey ne kadar da güzel başlamıştı oysaki...


İçinden çıkanlar bu şekilde;


İyi tarafından bakacak olursam; 2 adet tam boy ürün mevcut ama işin aslı Gabrini makyaj için tercih ettiim ya da edeceğim bir marka değil. Allık dediğin çok uzun süre kullanılan bir ürün, şimdi bunu 1-2 denemelik kullansam ziyan olacak. O yüzden dokunmadan kenara atacağım ürünlerden birisi.

Gelelim Aviva lip balm`a; bu güne kadar duyduğum bir marka değil malesef. Lip balm denen şeyi de 1 tane alıyorum ve bütün bir yıl kullanıyorum. Aviva, bu kış boyunca kullanmak istediğim marka değil. Üstelik hepsini geçtim, resimde görüldüğü üzere akmış, erimiş bir şeyler olmuş. Hadi sıcaktan diyelim ama dudağa sürülecek bir ürünün koruma bandı ya da ambalajı olmaması benim için büyük bir sorun. 


IsısPharma; lekesiz ve parlak bir cilt sağlamaktan bahseden bir ürün fakat 5ml`de etki edecekse süper. Bu da laf olsun diye konmuş malesef.

Bioderma Pore Refiner; tek elle tutulur ürün bu. 15 ml olması güzel. Bende tam boyu olduğu için çok da işime yaramayacak ama kutudaki en mantıklı ürün olmuş.


Live Clean fresh Water; önce duş jeli zannettim fakat saflaştırılmış suymuş. (Vücut için) 

Dephyto Siyah Maske; Sivilce ve siyah nokta önleyici yüz maskesi. 

Hypoxi;  2 seans ücretsiz  olarak yararlanabileceğiniz incelme olaylarından. Belki anneme veririm gider ama ben gitmem. Bir çok kişide ya gitmez ya da şehrinde yoktur eminim.

Geçen ay da benzer bir markanın tam boy pudrası vardı. Sanırım tam boy ürün koyuyoruz diye, tester ürünlerin sayısı ve kalitesi düşüyor ama bu şekilde devam edecekse ben devam etmeyeceğim.  

Siz ne dersiniz ?? Sevdiniz mi bu ay ki kutuyu, ben mi bu gün biraz tersim ??

14 yorum:

  1. lip balm hayal kırıklığı yarattı bende de evet. çilekli olduğu için birine hediye veririm diye düşündüm ama o da seninde dediğin gibi kullanılmış ezilmiş büzülmüş havasında malesef.

    YanıtlaSil
  2. evet tam çöpe atmalık bir ürün olmuş :(

    YanıtlaSil
  3. Geçen ayki kutuyu görünce "Keşke Lila Kutu'dan ayrılmasaydım.." diye hayıflanmıştım kendimce ama Eylül ayı gerçekten tam anlamıyla fiyasko olmuş. sanırım bekleyeceğim...

    YanıtlaSil
  4. Vallahi ben de başlığa "fiyasko" yazmamak için zor tuttum kendimi. Ben de ayrılacağım artık sanırım

    YanıtlaSil
  5. Üye olmadığım bir şey hakkında yorum yapmam ne kadar doğru bilmiyorum ama ne yazık ki gördüğüm kadarıyla ülkemizde bu iş layıkıyla yerine getirilmiyor. Çoğu zaman adı sanı duyulmamış ne işe yaradığı bilinmeyen ürünlere ait testerları koyup tam boy fiyatlarını da artırarak insanları aldattıklarını düşünüyorum. Ayda 20 tl çok bir para gibi görünmese de her ay kullanılmayan, kullanılmayacak olan ürünlere ait deneme boy ürün almaktansa 20 tl yi 2-3 ay biriktirerek bu süreç sonunda istenilen bir ürün alınabilir diye düşünüyorum. Böylece gereksiz yere kalitesiz kozmetik ürünleriyle haşır neşir olmayıp hem cildimize hem de cüzdanımıza zarar vermeyiz diye düşünüyorum. Umarım yanlış anlaşılmam :)

    YanıtlaSil
  6. @serinus: Gayet haklısın ama benim için blogda farklı ürünler yazabilmek açısından iyi oluyordu. Güzel olan kutulardan çıkan şeyleri de gayet güzel kullandım aslında ama işte dediğin gibi layıkla yapılmıyor ya da şartlardan dolayı yapılamıyor. denemeden almak istemeyeceğim pahalı markaların ürünleri çıktığı zaman gayet memnun oluyorum. O zaman amacına ulaşıyor bence. Diğer türlü dediğin gibi 20 lirayı biriktirsem, en azından kendi beğendiğim ürünü alıp uzun süre kullanırım.

    YanıtlaSil
  7. daha iyi ürünler yollamarını istemekten başka şans kalmıyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  8. Aslinda goruslerinizin bazilarina katiliyorum. Hypoxi her ilde maalesef mevcut degil. Gene de ozenle secilmis bir hediye gibi geldi. Aviva lip balm icin lila'ya gene de tesekkur etmek gerek tam boy bir urun, guvenlik ambalajinin olmamasi markanin kendi hatasi gibi gorunuyor!! İsis ya da biodermanin testerlarina gelince; sonucta sample urun veren ve firmalar dogrultusunda calisan bir kutu oldugunu dusunuyorum. Doktora bile gitseniz alerji yapip yapmadigini ogrenmek icin size gene bu boyda bir urun verecekti.:) allik da :) belki size pembe cok yakisiyordur ve 1_2 kullanimdan sonra zevk alirsiniz :) unutmayin Lila ile kendinizi simartiyorsunuz keyfini surun :)) sevgiyle

    YanıtlaSil
  9. Sanırım şu yüzden memnun olmadım; benim bu kutudan beklediğim iyi markaların tester ürünleri. Uygun fiyatlı markaların tam boy ürünleri değil. zaten uygun fiyatlı marka çok fazla var ve ben istediğimde istediğim rengini çeşidini vs. kolayca alabilirim. çıkanları beğenen seven bir sürü kişi de olabilir ama benim beklentim bu şekilde olduğu için sevmedim

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle bende memnun kalmadım .. geçen ay da beni çok fazla tatmin etmemişti , ki giderek daha da kötüleşiyor..bende ayrılmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  11. Blog dunyasinda henuz cok yeniyim :) bu kutular yorumlar icin iyi olabilir diye dusunuyordum ama iceriklerini gorunce fikrim degisti. Sacma sapan markalari yuzumuzde denemek bize zarardan baska bisey getirmeyebilir diye dusunuyorum. Tabiki guzel markalari da yollamislar ama para tuzagi gibi geldi bana yaniliyormuyum acaba :/

    Ayrica bloguma beklerim ,gelirsen cok sevinirim,sevgiler..

    www.handeyuzel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Blogunu yeni takip etmeye basladim ama kusura bakmazsan fikrimi beyan etmeden gecemeyecegim. Bir kere bir blog yazari olarak "ben bu markayi duymadim veya begenmedim, denemem, yuzume surmem" demek bana fazlasiyla ukala ve onyargili geliyor. Birincisi unlu ve pahali marka her zaman iyi olacak diye birsey yok, yerli markanin urunleri de guzel olabilir. En azindan deneyip sans verip gercekten begenmezsen yorum yazmak bence daha dogru olurdu.
    Ikincisi ise, nacizane, urunlerin icerikleri hakkinda biraz fazla pimpirikli davrandigini dusunuyorum. Hos bunu yapan tek blogger sen degilsin, son zamanlarda herkesi bir paranoya almis durumda. Merak ediyorum ayni ozeni sagliginizla ilgili her konuda gosteriyor musunuz? Yoksa bu moda oldugu icin mi bu kadar yaygin hale geldi.

    Neyse. Dedigim gibi, kendi nacizane durust fikirlerimi belirtmek istedim.

    Iyi gunler.

    YanıtlaSil
  13. Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim ama bunun ukalalıkla yakından uzaktan alakası yok, diğer yazılarıma da bakarsanız zaten genelde orta halli ürünlerden bahsediyorum ama takdir edersiniz ki her bulduğumu da yüzüme süremem. Siz markette her marka yiyeceği alıyor musunuz ? Bu kadar basit bir mesele bence. Ayrıca blogger yazarı olarak, kozmetik yazarken uymam gereken kurallar olduğunu da sanmıyorum. Paraben meselesi de herkesin kendi bileceği iştir. Ucu sağlık meselesine dokunduğu için insan ister istemez tereddüt ediyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli