7 Mayıs 2014

Kiehl`s // Clearly Corrective Leke Serumu ve Nemlendirici

Lekeler son 1-1.5 yıldır en ciddi sorunlarımdan sanıyorum. Geçen yıl da "lekelerden kurtulmak için yapılabilecekler" konulu bir yazı yazmıştım. Geçen zaman ve ürün destekleriyle cildimdeki lekeler azalıyor ama benzer şekilde yenileri de ekleniyor bir yandan. O yüzden leke serumları, benim cilt bakımımın temel bir parçası neredeyse.

Kiehl`s Clearly Corrective Dark Spot Solition, 30ml, 134 TL


Kiehl`s in denenem için ürünleri göndermesi vasıtası ile leke serumunu ve nemlendiricisini bugün kullanmaya başladım. İkisi hakkında da belirgin bir fikrim oluştuğunda, yorumlarını yazacağım mutlaka. 


Kullanma talimatları için Kiehls.com.tr`den ürünlere baktığımda özellikle serum için çok heyecanlandım. 2- 8 hafta arasında belirgin sonuçlar gözlendiğini belirtmişler. "4 haftalık kullanım sonucunda, kullananaların %73`ünde sivilce sonrası izlerin görünümünde azalma" cümlesi her gün düzenli kullanmam ve bol su içmem konusunda beni teşvik edecek. 

Kiehl`s Clearly Corrective white Deep Moisture Clarifying Cream, 50ml, 139 TL


Deep Moisture nemlendirici krem de destek ürün niteliğinde kullanılacak. Deep moisture ifadesi beni birazcık korkutsa da, yağlı ciltlerin kullanımına uygun olduğu söylendiği için deneyeceğim. Ayrıca bu tarz serumları da, aynı markanın destek ürünleri ile kullanmaya çalışıyorum genelde. 


Ürün özellikleri ve içeriklerini ayrıntılı incelemek ya da telefonla sipariş vermek isterseniz şu linklerden ulaşabilirsiniz; 




7 yorum:

  1. Güneş koruma faktörü (SPF) alerjimden ötürü cildimi istesem de sivilce ve güneş lekelerinden koruyamıyorum.
    Şükür ki çok derin izlerim yok. Çoğu pudrayla bile kapanıyor ama işte insan takınca takıyor ya.
    Instagramda fotosunu paylaşınca da yorumunu sabırsızlıkla bekleyeceğim demiştim. Buradan da yazayım dedim.
    Güle güle kullan.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Lekeler benim de derdim merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Weba; SPF alerjisi de kötüymüş, kolay gelsin.
    Teşekkür ederim :)

    Yasemin; umarım güzel sonuç verir de en kısa zamanda yazarım

    YanıtlaSil
  4. Aynı ürünü ben de kullanmıştım fakat yüzümde kocaman beyaz uçlu sivilceler çıkmasına neden oldu. Rutinimde başka hiçbir şeyi değiştirmediğim için bunun yaptığından emin olduktan sonra iade ettim ürünü. Umarım sizin için de durum böyle olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urunu iade aliyorlarmi?

      Sil
    2. Kremi bende de sivilce yapti, kullanmadim o yuzden. Ben iade talep etmedim hic kiehls'den ama arkadas iade ettim yazdigina gore aliyorlar demek ki.

      Sil
  5. Gökçe; ben de biraz hassasım o konuda, umarım olmaz :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli