16 Aralık 2014

Benefit // Primping with the Stars

Benefit makyaj ürünlerinin albenisi malumunuz, bir de boyları küçülüp, set haline gelince daha da gösterişli hale bürünüyorlar. Görsel çekiciliğinin yanı sıra, yüksek fiyatlı ürünlerin birden çok çeşidini deneme fırsatı bulmak da güzel oluyor bu tarz setlerde. 


Primping with the Star;
tek başına bir ten makyajını çıkartabilen, yanında da bonus olarak they`re real maskarayı sunan bir set. 






Stay Don`t Stray; 
hem concealer, hem de far bazı olarak kullanılabilen bir ürün. Açık ve koyu olmak üzere 2 renk seçeneği var. Setin içinden çıkan açık renkli olanı. Far bazı olarak çok ekstra bir başarısını görmedim fakat concealer niyeti ile kullandığımda beğendiğim bir ürün oldu. Göz altlarımla çok fazla sorun yaşayan bir olmadığımı da hatırlatayım bu aşamada. Çizgilerime dolmadı, ağırlık yapmadı, yeterli derecede aydınlatma ve kapatıcılık sağladı. Rengi ile de sıkıntı yaşamadım. Çok açık ya da çok koyu tenli değilseniz, çok sorunlu göz altlarınız yoksa kullanabileceğiniz bir ürün diye düşünüyorum. Tabi pembe-bej alt tonlu olduğunu da ekleyeyim. 


The Porefessional;
bildiğiniz üzere gözenek görünümünü gidermek için kullanılan ünlü makyaj bazı. Daha önce de kullandığım bir ürün. Anlık olarak gözenekleri gizlemede başarılı, sürdükten sonra ciltte bıraktığı kadifemsi hissiyatı da oldukça seviyorum ama günlük makyajda baz kullanmayı tercih etmiyorum. Kırk yılda bir olan özel günlerde kullanmak için bir kenara ayırıyorum ama o zamanlarda da makyajımı kalınlaştırıyor gibi geliyor makyaj bazları. Çok özenerek aldığım ama çekmecemin kuytularında kalan 2 makyaj bazımı daha düşününce, pek baz insanı değilim sanki.


Girl Meets Pearl;
Setin içinden çıkan en beğendiğim ürünlerden birisi oldu. Daha önce deneme fırsatı bulamamıştım sanırım. Krem formlu bir aydınlatıcı, açık pembe sakız gibi bir rengi var. İçinde sarı ışıltılar barındırıyor. Hem aydınlatıp, hem de abartılı durmadı. Sürümü oldukça kolay, ışıltıları göze batacak gibi bariz değil. Günlük kullanıma uygun. Tam boyunu almayı düşünebileceğim bir ürün oldu.


Benetint;
kan kırmızısı gözüken bu minik de sıvı allık bildiğiniz üzere. Dudaklar için kullanıma da uygun olduğu belirtiliyor ama ben daha öncelerde deneyip pek pratik bulmamıştım. Yanakta ise kalıcılığı fena olmayan, hızlı sürmek gereken (çabuk sabitleniyor çünkü), vaktiniz varsa zevkli bir ürün. Alışkın olduğumuz toz allıklardan biraz daha fazla özen istiyor sanki sürüp dağıtması.


They`re Real; 
Benefit`in en beğenilen ürünlerinden birisi de bu maskara sanıyorum. Palstik fırçasının ayırma-dolgunlaştırma etkisini ben de beğeniyorum. 2-3 kat uygulandığında da oldukça dramatik bir etki veriyor ama benim için sürekli devamını getireceğim bir maskara değil. 



Some Kind a Gorgeous;
katı formda bir fondöten. Setin içinden çıkan medium rengi. MAC skalasında NW22-25 koyulunğunda ama aslında biraz daha pembe alttonlu olan cilt rengime güzel uydu. Oldukça merak ettiğim ürünlerden birisiydi. Bu ürün bana hitap etmese de yapısını oldukça beğendim. Aşağıda parmaklarıma sürdüğüm haldeki fotoğrafından da anlayacağınız gibi, elinize alınca yağlı oldukça kremsi bir hissiyatı var. Ten ürününde en sevmediğim şey yağ, lakin yüzüme sürdüğüm anda matlaşıp, pudralaşan ve oldukça güzel his bırakan bir ürün oldu. Benim için tek sorun kapatıcılığının çok az olması. Tenimdeki kırmızı lekeleri ve renk eşitsizliklerini kapatmaya yetmedi. Kapatıcılığa ihtiyaç duyanlara ve kuru ciltlere uygun olduğunu düşünmüyorum ama az kapatıcılıkla yetinen, hafif ürünler arayan yağlı-normal ciltler için favori bir ürün olabilir. 


Özetle bu setleri oldukça albenili buluyorum, genel olarak Benefit ürünlerinin hemen hepsine içim gidiyor ama tekli ürünlerinin fiyatları oldukça yüksek. Fiyatlarını da dikkate alınca şimdiye kadar denediğim Benefit ürünlerinin içinde tekrar almayı düşündüğüm 2 ürün var. (Boi-ing kapatıcı ve girl meets pear) Onlar için de Sephora`nın %20 indirimini beklerim sanıyorum. 

4 yorum:

  1. Benefit in kitlerini bende cok begeniyorum, hatta ilk aldigim benefit ürünün cok sik bir kutusu var onu hala kullaniyorum, cok kullanisli oluyorlar, bu konuda benefit in üstüne yok zaten :) ve fiyatlar cidden cok pahali denemeden hic bir ürünü alinmaz bu markanin :D magazada fake up kapaticiyi denedim bende ve ba-yil-dim mac in mineralize kapaticisinida denedim ordayken ve ona bin basar, bende cok pahali oldugu icin noel den dolayi olan indirimleri bekliyorum, hadi hayirlisi :D

    YanıtlaSil
  2. viva makyaj; fake up bi türlü deneyemediklerimden. Onu ben de çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Aylardır kozmetik diyetindeyim ve ocakta, doğum günümde kendime çok istediğim ve gerçekten ihtiyacım olan ürünlerden oluşan yüklü kozmetik alışverişi yapmayı düşünüyorum. Benefit'in bu setlerine elim gidip geliyor özellikle aklımda olan setlerden biri de bu ama fondötenin rengi uymazsa ne yaparım diye düşünmekten geri kalamıyorum.
    Güle güle kullan hepsini.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Weba; kulaga cok hos geliyor :) renk uymayabilir ama cok uUn sureli kullanilacak bir miktar da degil acikcasi. Yapisi garip sekilde hafif ve surmemisim gibi hissedip bi iki kat daha surdum ben mesela. Bu sekilde tum yuzume sursem 6- 7 kullanimlik olur sanirim ancak

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli