17 Mayıs 2016

Favorilerim // Mayıs 2016


Son aylarda aldığım ve memnun kaldığım ürünleri şöyle bir toparladım;

Uzun süredir kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün. Yağlandırmamasını, ağırlık yapmamasını ve yüksek koruma sağlamasını oldukça beğendiğim için bittiğinde riske atmak istemeyip yine aynısından almıştım. Ayrıntılı yazısı için ürün başlığına tıklayabilirsiniz.


Make Up For Ever Pro Sculpting Palet;
İlk çıktığı günden beri aklımda olsa da, -günlük makyajımda bronzer ve aydınlatıcı kullanmaya fırsat kalmadığından- benim için çok gerekli değil deyip almamıştım. Fakat geçen ay babam bana hediye alınca bir gözlerim parladı tabii :) İyiki de almış çünkü bununla aydıntıcı ve özellikle bronzer sürmesi çok pratik geldi. direk parmaklarımı kullanarak çok rahat ve hızlı bir şekilde sürebiliyorum. Toz ürünlerden daha doğal duruyor bende. Kapatıcısı ve allığı da fena değil. Krem yapısını da sevdim, yağlı cildimde bir şikayete neden olmadı. O yüzden bu son zamanlarda en sevdiğim makyaj ürünüm oldu.

Estee Lauder Double Wear`a uygun fiyatlı muadil olarak gösterilen Revlon Colorstay fondöteni ben de severek kullanıyorum bir süredir. Bir şişesi bitmek üzere, yenisini de indirimde stokladım. Yağlı ciltlerin sevebileceği, mat görünümlü ama çok pudramsı durmayan, kapatıcılığı yüksek ve kalıcılığı oldukça başarılı bir ürün. Bu özellikleri dolayısı ile çok incecik bir yapısı yok ama beni rahatsız etmediğinden günlük olarak kullanabiliyorum. Ayrıntılı yazısı için ürün isminin üzerine tıklayabilirsiniz.



The Balm Meet Matt(e) Hughes // Mat Gloss // "Comitted" 
Sağır sultanın bile duyduğu ama benim almakta çok geç kaldığım bir ürünü nihayet geçen haftalarda aldım. Bu ürünün başta ilgimi çekmemesinin sebebi pek gloss sevmememdi aslında ama bu ürünün yapısını oldukça sevdim! Güzel sabitlendi, pul pul olup dökülmedi, rahatsız edici bir kurutma yapmadı. Kalaıcılığı da hiç fena değildi. Bana göre tek eksisi başta verdiği mentollü hissiyat ama o da bir kaç dakika içinde uçup gidiyor. Bir de güzel haber; bu seriye yeni renk tonları geliyormuş. 

Golden Rose Mat Kalem Rujlar
Fiyatına göre performansını oldukça sevdiğim ürünlerden oldu bu kalem rujlar. Kullanımı kolay, yapısı ve duruşu hiç fena değil. Uygun fiyatını da düşününce favorilerim arasına giriyor.


Blistex Happy Lips Mango;
Aroması dolayısı ile favorim olan bir ürün. İndirimde fiyatı oldukça düşmüş görünce, herhangi bir beklentim olmadan almıştım. Fakat buram buram mango kokuyor. Etkisi de fena değil, bir artısı da SPF 15 içermesi. Gerçi ambalajı biraz uyduruk, aromalı ürünleri sevmeyenler de yapay bulacaktır muhtemelen ama ben sevdim.


Clinique SPF 30 Mineral Pudra;
Bu ürünü alalı fazla zaman olmadı, o yüzden çok ayrıntılı bilgi veremeyeceğim ama fonksiyonelliği nedeni ile favorilerime girdi kendisi. Şöyle ki, sabah sürdüğüm güneş koruyucu ve fondöten öğleden sonra etkisini kaybetmeye başlayınca ikisini de pratik bir şekilde tazeleme ihtiyacı hissediyorum. Bunun için çantamda bb krem tutuyorum genelde ama kendi süngerini ve aynasını barındıran, bir de SPF 30 içeren bu pudra çok daha pratik geldi bana. 

Hem içini hem dışını sevdiğim ve neredeyse aldığım günden beri elimden düşürmediğim bir ürün. Yazısı için ürün ismine tıklayabilirsiniz.

Sabahları nemlendirici yerine kullandığım cilt bakım yağı. Hem kokusunu, hem etkisini, hem de kullanım sırasında iyi hissettirmesini seviyorum. Uzun süredir en atlamadan kullandığım ürün bu oldu sanırım. Bitince kesinlikle yenisini alacağım. Ayrıntılı yazısını yazmıştım, ürün balşığına tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton;
Yine methini uzun süredir duyduğum ama bir türlü alamadığım ürünlerden. Aslında uzun süredir Flormar`ın süngerli oje çıkarıcısını kullandığım için ihtiyaç duymamıştım ama koyu renkli ojeleri çok kolay çıkartıyormuş gerçekten. Henüz tanışmayan varsa, be de tavsiye etmiş olayım.

Nivea Fresh Natural Sprey Deodorant; 
İçeriğinde paraben ve aluminyum bulunmadığı için tercih etmiştim. Çok parfüm gibi kokmayan, hafif ve temiz bir kokusu var. Terlemeyi engelleme anlamında da başarılı buldum ama terleme/ter kokusu konusundan çok muzdarip olmadığımı da ekleyeyim. Çok terleyen insanlarda ne derece etkili olur bilemiyorum. 


Burt`s Bees Bebek Pudrası;
Toplu fotoğrafa koymayı unutmuşum ama çekmecede görünce bunu da mutlaka eklemek istedim. Yaz aylarında olan istenmeyen terleme, tahriş vs durumlarında kurtarıcı bir ürün. Kilit noktası talk içermemesi! Onun dışında sıradan bir pudradan farkı yok. Zararlı içerikleri makyaj malzemelerinde çok önemsemeyen, duş jellerinde orta derece önemseyen ama vücudumda daha uzun süre kalacağını düşündüğüm krem gibi ürünlerde tahammül edemeyen, kafası karışık bir insanım :) Siz çok öenmsemiyorsanız bile çocukşarınıza kullanacaksanız bu ürün aklınızda olsun, çünkü markette satılan hemen her bebek pudrasında talk var gördüğüm kadarı ile...

İşte son 1-2 aydır severek kullandıklarım böyleydi, sevemediklerimi de toparlayıp fotoğrafladım. Onun da yazısı gelecek...

4 yorum:

  1. Nivea son günlerde birçok kişide gördüğüm bir ürün olmaya başladı. Bir içeriğine bakıp listeye almak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de instagramda gorup ozellikle almistim sanki :)

      Sil
  2. Golden Rose kalem rujları, Balm Committed'ı, Benri asetonu ben de çok seviyorum. MUFE'nin o paletinde çok gözüm var ama elimde de çok krem kontür ürünü var. O yüzden de duruyorum. Bizim yavrulara pudra hiç kullanmadım, toz formda olması nedeniyle sağlıklı bulmuyorum; ama talk içermeyen bir alternatif olarak, yaz da geliyorken aklımda olsun ^_^ sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. kiehls günlük yağ yeni bitti benim de çok memnun kaldım belki gelecek kışa yeniden alabilirim. lancome juicylerde gözüm var ama gidip bakamadım o nedenle alamadım henüz..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli