3 Mayıs 2016

Nars Pure Matte Lipstick // Amsterdam


Nars Pure Matte serisinden bu ruju alalı oldukça uzun zaman geçmiş olmasına rağmen, yamaya ancak sıra geldi. Aslında hakkında söylenecek uzun uzadıya bir şeyler de yok. Seviyorum ♥ 




Benim sevdiğim üzere mat yapıda fakat sürümü zor değil, dudakta ekstra bir kuruma yapmıyor. Verdigi hissiyat bakımından Mac mat rujlara benzetiyorum. Rujun ince uzun yapıda olması da sürümü kolaylaştırıyor.


"Amsterdam" rengi oldukça iddialı gibi dursa da günlük olarak da kullanılabilecek, kahve alt tonlu bir kiremit-kırmızı.  Bence çok şık ve cool bir renk tonu. 


Nars rujların fiyatları birazcık yüksek olsa da aldığıma pişman olmadım çünkü kalitesini hissettiriyor. Benim elimde olmayan ve iddialı bir renk de olunca tadından yenmiyor benim için. En kıymetli rujlarımdan birisi olarak çekmecemde duruyor!

9 yorum:

  1. başka bir rengi var bende inanılmaz sert bir sürüşü vardı o nedenle devamına hiç bakamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hadi ya,bunda oyle bir sorun yasamadim. Sadece renginden dolayi kalem istiyor haliyle, o kadar

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. en favori rujlarımdan, bitmek üzere diye çok üzülüyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Uuuu tam sevdiğim renklerden, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) ben de cok begeniyorum ama ozel gunlere sakliyorum yine de nedense. Gunluk hep nude-pembelere gidiyor elim

      Sil
  4. Rengine bayıldım! Yapısı bana çok kuru olacakmış gibi geldi nedeni ise Lancome'un bu tarzda rujları vardı çook eskiden annemde de vardı ve yapısı çok kuruydu. Eskilere gittim, anılarım canlandı resmen.. Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yapisi cok kuru degil ama mac'in mat serisi ayarinda gibi. Ben direk oyle kullaniyorum cok rahatsiz etmiyor ama lipstickle cok daha yumusak, rahat olur

      Sil

Yorumlarınız değerli