26 Nisan 2016

Son Zamanlarda Aldıklarım



Bu yazıyı yazmayı düşündüğümde tablonun bu kadar büyüyeceğinin farkında değildim :p Son 2 ay içinde aldıklarımdan topluca ve kısa kısa bahsetmek istiyorum. 
  


Missha Perfect Cover BB Krem: cildime tam uyup uymayacağından emin olmadığım için seyahat boyunu almıştım. (missha.com.tr) henüz emin olmamakla birlikte bana biraz yağlı geldi ilk denemelerde.

Pure Beauty BB Krem; beğenildiğini bildiğimden merakıma yenik düşüp almıştım indirim döneminde.

Kiehl`s Ultra Daily Defense Güneş Kremi; bu sanırım aldığım 3. tüptü. Fiyatı (139TL) haricinde şikayet edeceğim hiç bir yönü yok.


Bobbi Brown BB Krem; online kampanyadan yararlanmak için sepete eklediğim seyahat boylardan, henüz deneyemedim.

Bobbi Brown Full Coverage Fondöten Fırçası; baya uzun zamandır aklımda olan fırçaydı, online alışverişte (bobbibrown.com.tr) %25 inidirim kodu denk gelince kaçırmak istemedim. 2-3 sefer deneyebildim ama çok abartılacak bir durumu yokmuş gibi hissediyorum şimdilik. 

Bobbi Brown Smokey Eye Set; alışverişin hediyesiydi ve kendi aldıklarımdan çok bu kutuyu beğendim sanki. Yağı saymazsak eyeliner, eyeliner fırçası, far ve rimel hepsini sevdim.


Derma e Very Clear Acne Scrub; daha önce 1 tüpü bitirip baya sevmiştim, akneler üzerinde etkisi baya belirgin oldu bende. Daha önce vitacost.com`dan almıştım ama bu sefer fotoğraftaki diğer ürünle birlikte turuncukasa.com`dan aldım.

Elancy Selülit Karşıtı Duş Jeli ve Masaj Aleti; geçen yılın beğenilen ürünlerindendi diye kalmış aklımda, duşta kullanmanın da pratik olacağını düşünüp aldım. Krem masaj başlığının içine sıkılıp kullanılıyor ama biraz ziyan oluyormuş gibi geldi bana, bakalım.


Avon Naturals Saç Açıcı Sprey; bu spreyin şeftali gibi bir kokusu var bayılıyorum, performansı da fena değil. Hazır indirimde denk gelmişken stoklamak istemiştim.

Avon Supreme Oils Saç Yağı; saçıma belirgin olumlu bir etkisinin olmamasına ek olarak çok çok ağır bir parfüm kokusu var. Hatta 1 defa yanılıp yatmadan önce yatak odasında saçıma sıkma gafletinde bulununca uyuyamadık, kalkıp camı açtık. O kadar sevmedim!


Mac Velvet Lip Pencil // Velvetease// aim to please; hem mat-kadife yapısını sevdim hem de rengine bayıldım. Belki 1 tık daha kalıcı olabilirdi ama klasik mat rujlara göre daha konforlu.


Yves Rocher Saç Dökülme Karşıtı Şampuan; ailecek seviyoruz, stoğumuzdan eksik olmuyor.

Yves Rocher Selülit Karşıtı Peeling; daha önce farklı bir versiyonunu kullanıp beğendiğim için beklenti ile aldım. 

Doğum günüm dolayısı ile "2 al 1 öde" vardı. Sadece peelingi ödedim, bir şampuan bedava kampanyası ile, diğer şampuan da hediye olarak geldi.


Rimmel Super Gel; bu ojeler yakın zamanda çıktı, ben parlaklığını ve top coat`suz kalıcılık performansını da beğendim. Başka renklerinden de alırım yakın zamanda.

Flormar Tırnak Bakım Ürünleri // Kalsiyum Jeli // Kütikül Giderici // Ultra Parlak Top Coat; 3 al 2 öde kampanyası ile almıştım ama 3`nün de performasını ortalamanın altında buldum.

Nivea Fresh Natural Deodorant; aliminyum ve paraben içermediği için tercih etmiştim. Teri önleme performansı ortalama ama kokusunu oldukça sevdim. Hafif ve taze bir kokusu var. Parfüm gibi değil temiz bir şey gibi kokuyor.


Ve en gözümden kalpler çıkaran kısım;

Make Up For Ever Pro Sculpting Palet; krem bronzer, aydınlatıcı, kapatıcı ve allıktan oluşan bir palet. İlk çıktığı günden beri gözüm kayıp duruyordu ama ne kadar gerekli diye düşünüp vazgeçiyordum. Babamın doğum günü hediyesi oldu bana ♥

Nars Steven Klein Despair allık Paleti; Nars`ın gözüm kapalı her ürününü beğeniyorum, allık enn son ihtiyacım olan şey olabilir ama bu 3 yeni renge ve mini Ita fırçaya hayır diyemedim. Bu da Murat`ın doğum günü hediyesi oldu ♥♥

-Tabii bu hediyelerle ilgili ipucu veriyorum kendilerine, yoksa kendi kendilerine buluyor değiller :D-


Son olarak tam bir şımarıklık alışverişi olarak;

Lancome Juicy Shaker`lar; gidip gelip baktım bunlara, biraz pahalı bulduğum için göz ardı etmiştim bir süre ama sonunda benim  oldular :) Hem de bekledigimden fazla sayida ♡♡Ben 1 tane kendime 1tane de sizden birine hediye etmek icin 2 almistim. 2 tane de is arkadaslarim hediye almis ♡♡ Renkleri ayni olmadigi icin hic sorun yok :) asla hayir diyebilecegik bir urun degil... 

Bu durumda instagram'daki hediye cekilsime katilmak isterseniz -->  www.instagram.com/modamasallari

Sephora Pro 74 Fırça; gözaltı pudra uygulaması ya da aydınlatıcı uygulaması için aldım, şeklini şemalini ve boyutu beğendim. Sephoranın Pro fırçalarını beğeniyorum genel itibari ile zaten.

Benefit Roller Lash; pek çok kişiden çok beğendiğini duyduğum bu maskaranın küçük boyuna da kasa önünde denk gelince denemek istedim.

Kalanlar da Sephora`nın hediyeleri...

Artık önümüzdeki birkaç ay için ihtiyaç dışı kozmetik almak istediğimde bu postu açıp vazgeçerim diye düşünüyorum :) 

Bir de bugün doğum günüm olduğundan mütevellit kendime öncelikli sağlıklı-huzurlu-stressiz-bolgezmeli koca bir yıl ve kazasız belasız şu doktora yeterliliği geçmeyi diliyorum :p


16 yorum:

  1. O zaman nice nice mutlu yaşlara diyelim!!! İyi ki doğdun :)

    Bobbi Brown'ın hediye seti inanılmazmış! Ben Gel-eyeliner ve ultra fine eyeliner brush'ını çok beğeniyorum! Yani sırf o hediye için bile alışveriş yapardım görseydim :)) Full Coverage Face Brush benim en çok beğendiğim fondöten fırçalarından. Bilmiyorum bundan önce ne kullanıyordun; ama, Oval 6 alana kadar bununla ancak Beauty Blender'ın yarışabileceğini düşünüyordum. Çok beğenmemiş olman ilgimi çekti :)
    Aldıklarının hepsini güle güle kullan, sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurleeer ♡♡ :) aslinda setin ne oldugu yazmiyorda o kampanya sirasinda. Sepette surpriz hediye diyordu ben merak edip sepete ekleyince fark ettim ve kacirmak istemedim :) Fircanin boyu pek minik ama kapagini arkasina takinca elde tutulabilir hale geliyor, sevdim. F.C.fircayi da 2 sefer falan kullanbildim henuz sanirim, ilk kullanimda buyuk bir ask yasamadim :( ama bakalim. Bir de kullandiktan sonra 4-5gun yikamadan beklettim, dun aksam yikarken cok zorlandim arasina giren kalintilari temizlemek icin.

      Sil
    2. Ay evet yıkanması eziyet ötesi! Ve aklında olsun, çok sık yağ çözücü formüllerle yıkarsan öbek öbek kıllar elinde kalabiliyor (arkadaşımın başına geldi). Ben haftada bir hindistan cevizi yağı ile yıkıyorum, çok kıl dibine getirmeden. Süper temizliyor. Cleansing oiller de aynı işi görür :) Günlük olarak da MAC Fırça temizleyici ile kabasını alıyorum. Makeup Forever'ın da çift fazlı bir fırça temizleyicisi varmış, fondöten gibi ürünleri sık kıllı fırçalardan çıkarmak için birebir diyor arkadaşım. O da ara dönem temizlik için aklında olsun :) Sevgiler!

      Sil
    3. Hadi ya! Saol not ettim :) su her derde deva hindistancevizi yagini bir turlu edinemedim :( surekli aklimda ama denk gelmiyorum ama alacagim kesin.

      Sevgiler :)

      Sil
  2. güle güle kullan nice mutlu yıllar diliyorum :-)) Nars'ın allık paleti benim de gözlerimden kalpler çıkarttı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler ♡♡ palet en degerlisi oldu benim icin de :) sadece ambalajini pek sevmedim, narsin kaliteli ambalajlari gibi degil daha siradan ince plastik gibi :/

      Sil
  3. Çok güzel günlerde kullan canm hepsi harika gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  4. İyiki doğmuşsun o zamaan :) Güzel günlerde kullan hepsini ^^ Nars' ın o paleti al beni al beni desede en son geçen ay Benefit'in 5li tam boy allık setini alınca artık kır dizini otur oturduğun yerde diye kendimi telkin ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet bence de... benefitin allk setleri de cok guzel oluyor ♡

      Sil
  5. Dogum gunun kutlu olsun! 💙 Derma E Scrub'i not ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ♥♥ bana çok iyi geliyor, beğenirsin umarım

      Sil
  6. merhaba mutlu yıllar:))
    missha yağlı ciltlere uygun değil mi o zaman:((
    pure beauty bb yi de merak ettim ona da yağlı ciltlere pek uygun değil demişlerdi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya direk uygun degil deyip kesip atamam sanki :) cogu insan uzerine pudra ile kullaniyor, ben tamamen mat urunleri seviyorum. Bu kremlerin ikisi de tamamen mat degil

      Sil
  7. pure beauty nin bb si çok güzel ama komedon yapmıştı bende:( missha da öyle.
    avon supreme oils in kokusunu merak ettim ya o derece bunaltıcı nasıl bişi:D
    Nice mutlu yıllara buarada^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettigin 2 kremi de 2ser kez falan kullanabildim sanirim. Bana da azicik yagli geliyorlar ama bi zararlari olmadi, isallah olmaz :/ sac spreyi de nasil desem sevmedigim bir parfum sisesine dusmusum gibi :D ama seveni de vardir kesin! Bana cok agir geldi

      Sil

Yorumlarınız değerli