5 Nisan 2016

Revlon Colorstay Estee Lauder Double Wear`a Dupe mi ?


Daha önce hem Estee Lauder Double Wear Fondöten`in hem de Revlon Colorstay Fondöten`in ayrıntılı yazılarını yazmıştım. Colorstay, Double Wear`a dupe yani uygun fiyatlı muadil olarak gösteriliyor sıkça. 

Estee Lauder Double Wear fondöten; kalıcılık, kapatıcılık, ve mat görünüm isteyenler için efsane bir fondöten bana göre. Sabahın erken saatlerinden gecenin geç saatlerine kadar sapasağlam kalabiliyor. Yağlı bir cilt ve sıcak hava ile bu performans birazcık düşse bile çok başarılı. Gelgelelim 30ml`lik ambalajı 157TL -ve sanki her baktığım da biraz daha artıyor- Maalesef "azıcık kullanıyorum, tüm yüzüme yetiyor" gibi bir durumu da yok. Standart bir fondötenle eşdeğer hızla tükeniyor. 

Revlon Colorstay Fondöten; Double Wear gibi tam mat değil, biraz daha kremsi bir bitişi var, ancak güzel bir pudra ile desteklendiğinde aynı görünümü veriyor. Yapısı azıcık daha yoğun ve kalın gibi ama çok bariz bir fark değil. Kalıcılık ve kapatıcılık anlamında da Revlon Colorstay 1 adım daha geride. Double Wear`ın kalıcılığına 5/5, kapatıcılığına 4,5/5 dersem, Colorstay`ın kalıcılığına 4/5, kapatıcığına 3,5/5 diyebilirim sanırım. 

Bunun dışında Colorstay SPF15, Double Wear SPF10 güneş koruması içeriyor. İkisi de pompasız, kullanışsız bir cam şişede satılıyor fakat Double Wear`a Mac`in fondöten pompaları uyurken, diğerine uyan bir pompa bulamadım. Bir de tabii doğal olarak Double Wear`ın renk seçeneği çok daha fazla.  


Özetle Estee Lauder Double Wear`ın efsaneliği bende baki. Bana göre Colorstay dupe ya da muadil değil ama benzer karakterde bir tık daha zayıf bir fondöten. Fakat aradaki fiyat farkı dikkate alındığında Colorstay`ı günlük olarak, Double Wear`ı daha özel günlere saklayarak kullanıyorum bu aralar...

5 yorum:

  1. Double Wear'in hangi rengini kullanıyorsun acaba? Bana geçen Sephora'dan testerını verdiler ama açıp ziyan etsem mi ne yapsam bilemedim? :)

    YanıtlaSil
  2. Pardon ok, Estee yazısında rengini yazmışsın, buldum ^_^ gerçi benim testerdakı renk kodu çok acayip ama deneyeceğim artık napalım :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Double wear'da istedigim rengi bir turlu tutturamadim ben ya :) 2 ya da 3 sise aldim simdiye kadar sanirim, hicbirisi soyle tam olmadi. Renk kodlari da nette bakiyorum baska, bloglarda baska ambalajda baska bir gariplik var dedigin gibi. Bu yazida yukaridaki fotodaki renk 1w2 Sand Aciklik-koyuluk olarak guzel geldi ama hafif sari alttonlu olmasaydi daha iyi uyacakti bana.

      Sil
  3. Revlon Türkiye'ye gelmeden erkek arkadaşımın Londra seyahatinde istemiştim. İnternet swatchlarından kendime uygun rengi bulabilmenin haklı gururunu yaşadım ilk birkaç ay ama sonra bu kadar ağır bi fondötene ne gerek var dedim. Geçen indirimlerde gene elim gitti alsam mı almasam mı dedim, süngerle daha yumuşak bir bitiş oluyor diye kendimi kandırmaya çalıştım ama alamadım ya. :( sanırım ben artık bu kadar pudralı, kalın fondötenleri sevemiyorum cildim karma/yağlıya dönük olmasına göre. Ama Colorstay gerçekten gece makyajı için daha uygun bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icin kapaticilik daha on planda maalesef :( o yuzden incecik fondotenler bana yeterli gelmiyor. Ara ara gerekli yerlere kapatici uzerine ince fondoten kullandigim da oluyor ama fondoten ucup gidince kapatici da kalmiyor, kalsa da biseye benzemiyor.

      Sil

Yorumlarınız değerli