11 Nisan 2016

Make Up For Ever // HD Fondoten N130


Bir fondöten yazısı ile buradayım yine! Make Up For Ever`ın HD fondöteni oldukça sevilen, popüler ürünlerden birisiydi. Ben de uzun zaman önce alıp kullanmaya başlamıştım. Sanırım bu aldığım 2. kutuydu. 




*Öncelikle pompalı ambalajı düşündükleri için minnettarım! Dökmeli ambalajda fondöten satanları kınıyorum.

*İkinci olarak bu fondötenin iddiası ve popülerliğinin sebebi; fotoğraflarda videolarda ekstra güzel ve doğal durması. Bunu sağlayan şey, içinde ışığın daha iyi yayılmasını sağlayan serisit diye bir madde bulundurması. Bu noktada fondötenin güzel durduğuna katılıyorum ama fotoğraflarda çok bariz bir farklılık seçemiyorum. 

*Make UpFor Ever HD Fondoten doğal bitişli denebilir. Işığı güzel yansıtıyor ama kesinlikle "glowy" denemez. Mata yakın bir bitişi olsa da tam mat sayılmaz. Pudramsı bir bitişi de yok kesinlikle. 

*Hemen her cilt tipinin anlaşabileceği bir ürün gibi. Ben yağlı/karma ciltli biri olarak severek kullanabiliyorum. Kuru ciltler de güzel bir nemlendiricinin üzerine rahatlıkla kullanabilir. 

*Kapatıcılığı orta-iyi arası, hatta iyiye yakın buna rağmen oldukça ince bir yapısı var. Ağırlık yapmıyor ya da cildin hava almasını engellemiyor. 

*Akışkanlığı/yoğunluğu güzel, kolay uygulanıyor. 

*Kalıcılığı ise bana göre orta. Kötü de sayılmaz, iyi de sayılmaz.




*Benim kullandığım renk "N130 Warm Ivory" tenime iyi uyan pembe alt tonlu bir renk.

*Merak edenler için içindekiler listesi de aşağıdaki gibi;


Özetle, benim oldukça sevdiğim ve bittikçe alacağım fondötenlerden birisi. Sevmemin nedeni HD oluşu ya da fotoğraflarda iyi çıkmasından ziyade, ince ama kapatıcı olması ve oldukça doğal durması.

Fiyatı en son 116TL`ydi, Sephora mağazalarında ya da online olarak makyajtrendi.com`da bulabilirsiniz.

Son olarak bu fondötenin bir de Ultra HD versiyonu var bildiğiniz gibi;
Make Up For Ever HD ve Ultra HD Fondöten karşılaştırmasını da okumak isterseniz, onun da yazısı mevcut!


4 yorum:

  1. Güle güle kullan, ben bu versiyonunu kullanmadım; ama, kalıcılığı hariç Ultra olanını seviyorum. Kalıcılığı da Rimmel baz ile çözdüm gibi :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ultra HD olani biraz daha ince, kapaticilikla derdi olmayanlar daha cok seviyor sanirim :) Kaliciligi evet cok iyi degil ama ben de bazlarla da cok bsy degismiyor. Tum gun dursun istiyorsam gun ortasinda yeniden surmem lazim mecbur. Sevgiler :)

      Sil
  2. Ben bunuda severek kullanmıştım ultra hd olanıda çok sevdim :) Yüzümde maske gibi durmasın fotoğraflarda güzel gözüksün diyenler için ideal.. Tabi kapatıcılığa ihtiyacı olmayanların sevebileceği bir ürün ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mufe'nin bu urunleri guzel gercekten, hemen herkes memnun sanirim :)

      Sil

Yorumlarınız değerli