6 Nisan 2016

Wish List // Nisan 2016

Kimisi uzun süredir aklımda olanlar, kimisi de yeni görüp bayıldıklarım. Bu ay doğum günüm olmasının verdiği şımarıklığı da fırsat bilip, bir istek listesi oluşturdum.  

Artık biraz evrene, biraz kendime, biraz eşime biraz babama falan derken baya bir mesaj veriyorum sanırım bir yerlere :)


Bilenler vardır mutlaka ama bilmeyenler de bir baksın derim. Instagramdaki @zeinepuu hesabı bir harika. Uzun süredir takip ettiğim bir hesap, kanaviçe ile harikalar yaratıyor resmen. Geçen yıl da kendime bir kolye almıştım doğum günü hediyesi. Bu yıl da bu bisikletli kızlardan birisini sipariş verdim, mutluyum... 



Lancome Juicy Shaker // 69TL

Lancome`un bu glossları yeni çıktı görmüşsünüzdür. Ben gidip inceledim mağazada, cidden çok tatlılar, mis gibi kokuyorlar, çok hafif renk veriyorlar ama o gün bunun yerine Mac`den bir ruj almak daha mantıklı gelmişti. Yine de aklımda kaldılar...


Momiji aşkı başka ♥ Gerçi artık mantığım almama engel oluyor, ama bunu cidden çok sevdim.


Niyo`nun bu çantaları ilk çıktığı günden beri aklımda, uzunca bir süre almamak için direndim! bir ara direncim baya bir kırılmış olmalı ki, siyah olanını aldım geçenlerde. Fakat renginde ve boyamasında sıkıntı olduğu için iade etmek zorunda kaldım. Şimdi aklım beyazında :)


Burberry London with Love Duos for Summer 2016 // 68$ 

Listenin en gereksiz ürünü kendisi sanırım :D Bize gelir mi gelmez mi ayrı konu ama ben Amerika`dan sipariş ettirme derdine düştüm...

Listenin hepsi tamamlanmayacak tabii ama olsun listeyi yapması bile zevkli ♥

4 yorum:

  1. Kanaviçe kolyeler çok ciciymiş gerçekten. Şimdiden güle güle kullan! Juicy Shaker'lar gloss sevmeyen benim bile ilgimi çekti :) Ama daha çok dudak bazı olarak kullanabilmek için almak istiyorum; sanırım lip-oil tarzında çünkü... Umarım tüm dileklerine kavuşursun, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de glos sevmiyorum biraz da o yuzden almak istemedim ama yapisi guzeldi elimde denedigim kadari ile. Tesekkurler :) sevgiler...

      Sil
  2. o lancome shakerlardan ben de istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boynerde bir guzel baktim tek tek inceledim, bi renk begendim kasaya gonderdim hatta ama son anda vazgecip almadim :)

      Sil

Yorumlarınız değerli