7 Mart 2019

Loreal Les Chocolats // Likit Mat Ruj 862 (Volupto Choco)



Loreal`in yakın zamanda çıkardığı Les Chocolate likit mat ruj serisi bir hayli popüler bu ara, mutlaka denk gelmişsinizdir. Bu popularitede rujların bir hayli güzel kokuyor olması, ekstra kalıcı olması, renk sakalasının oldukça güzel olması ve tabii bir de PR öğesi olarak bolca gönderilmesinin etkisi var.  Ben de bu popülariteye karşı koyamadım ve indirim dönemine denk getirim beğendiğim bir rengini satın aldım. 




Sırası ile başlayacak olursam;

  • Buzlu cam gibi görünen ambalajın dış görünüşünü beğenmeme rağmen kapağının kısa olmasını kullanışsız buldum. Sürülürürken elde tutması pratik değil bana göre tasarım hatası olmuş.
  • Kokusu gerçekten çikolatayı andırıyor. Koku her ne kadar makyaj ürünlerinde aranılacak bir özellik olmasa da bir hayli güzel koktuğunu kabul ediyorum.
  • Sürümü zor değil, tek katta oldukça opak şekilde renk veriyor ve örtücülük sağlıyor, dudakla temas eden aplikatörü de kötü değil. 
  • Gel gelelim eğer kalın bir tabaka halinde sürerseniz kuruyup matlaşması oldukça uzun zaman alıyor (öyle 5-10 dakika falan değil daha uzun) ve bu aşamada oldukça yapışkan ağır bir hissiyat veriyor. Bu şekilde kullanmayı oldukça rahatsız edici buldum. 
  • Bu ruju kullanmanın en uygun yolu tek kat olabildiğince ince bir tabaka halinde sürmek bence. Bu şekilde kuruyup matlaşması daha hızlı ve kabul edilebilir bir süre oluyor. 
  • Sonrasında ilk içtiğim şeyde bardağa bir miktar bulaşıyor. (yani hala kurumamış ve fazlalık olan kısım) Fakat tamemen kuruduktan sonra yediğim içtiğim şeye tekrar bulaşma yapmıyor.
  • Kalıcık kısmı ise çok ciddi başarılı hatta biraz haddinden fazla. 12 saat hatta belki daha fazla süre ilk sürdüğünüz hali ile duruyor. Çıkartmak istediğinizde güzel bir makyaj temizleyici ile ancak çıkıyor.
  • Bu aşamada dudakta bir miktar kuruma da yaratıyor elbette yani her gün kullanılacak bir ruj değil bana göre. 

862 Volupto Choco

  • Serinin renkleri ise genellikle açık ve oldukça hoş nude tonlardan oluşuyor, sadece birkaç tanesi kahve ve kırmızı tonlarında ve biraz daha koyu. 
  • Benim açık nude olanlardan en beğendğim "852 Box of Chocolates" olmuştu, tonu Mac`in "Kinda Sexy"sine oldukça benziyor bence. Koyu olanlardan ise "862 Volupo Choco"yu beğenip aldım. 

Özet olarak ince sürüldüğünde kalıcılığının hatrına kullanılabilcek bir ruj olmuş bana göre.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli