4 Mart 2014

MAC // Creme in Your Coffe Ruj

Bir önceki yazının ardından bu MAC yazısı biraz manidar oldu sanki :) ama o yazının ana fikri, pahalı kozmetikleri almayın değil, sadece beklentinizi çok yükseltmeyindi. Bu beklentinin fazla yüksek olmaması gerektiğini bildiğimden, çok fazla MAC ruj almışlığım yoktur ama bazen karşı koyamayacağım renkler olmuyor değil.


Bir sürü renk olan MAC ruj standında bir baktığım rengi bir daha bulamam aslında ama bu renge üst süte birkaç sefer elim gitti farkında olmadan. Öyle olunca da daha fazla düşünmeden almak istedim. Cremesheen serisinden Creme in Your Coffe ismine ayrına ayrıca bayıldığımı da belirtmek isterim. 


Rengi günlük kullanıma uydun, tam olarak fotoğraflarda görüldüğü gibi. Pembe alt tonlu diye tanımlamışlar ama değil bana göre. Genelde kahverengi diye adlandırılan rujlardan uzak durmama rağmen, bunu çok severek ve çok rahat kullanıyorum. Çok koyu durmuyor. 


Sürümü ve yapısı da oldukça güzel. Kremsi yumuşak bir yapıda ve parlak bitişli. Yapış yapış ya da ıslak bir hissiyat bırakmıyor. Tek olumsuz yanı kalıcılığının düşük olması sanırım. Hiçbir şey içmezsem 1,5-2 saat kadar kalıyor. Ben mat seriden rujlara alışkın olduğum için bana çok kısa geldi. Bu serinin matlar kadar kalıcı olmayacağını bildiğim halde, rengine dayanamadığım için aldım. 


Ruj renkleri konusunda çok çığır açamıyorsanız, benim gibi benzer doğal pembeler etrafında dönüp duruyorsanız sürekli, bu doğal kahverengine de mutlaka bir bakın derim. Verdiğim paraya üzülmediğim, bitene kadar sıkılmadan kullanacağım bir ruj oldu benim için.


2 yorum:

  1. Pembeden başka rujlara elim gitmez ama bende bir iki aydır açık kahve tonlu rujlara alıştım bunun rengi de çok hoşmuş =)

    YanıtlaSil
  2. sen ne güzel bir renksin allahım :) aam diyetteyim :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli