24 Nisan 2015

Hourglass // Aydınlatıcı Pudra "diffused light"

Hourglass Ambient Lighting Powder, 10g, 45$


Ara ara Amerika`dan birşeyler isteme imkanım oluyor, bu siparişlerden birinde satın aldığım ürünlerden biri de meşhur "Hourglass" pudraydı. Baktığım hemen her yerde çok güzel yorumlar almış olması ve ülkemizde bulunmaması daha da istenir bir hale sokuyor bu ürünü takdir edersiniz! 




Hourglass aydınlatıcı pudraların bu şekilde tekli satılan ve 3`lü palet halinde satılan 2 versiyonu mevcut. Tekli satılanların da 6 farklı rengi var. Renk tonları ve işlevleri kendi sitelerinde şu şekilde açıklanmış, merak ederseniz.

3`lü paleti fiyat olarak daha uyguna geliyor (58$) fakat ben palette olmayan bir rengi tercih ettiğim ve biraz da peltin miktar olarak çok fazla olduğunu, bitmeden kenarda atılacağını düşündüğüm için tekli almaya karar vermiştim.


Ambalajdan başlamak istiyorum; plastik ambalajdan hoşlanmadım! Bana kaliteli gelmedi nedense. Markanın fiyat statüsü Dior`dan sadece 3-5$ daha düşük neredeyse, daha kaliteli bir malzeme bekliyormuşum. Tabi bu biraz da benim cinsliğim aslında, metal, daha ağır bir ambalaj hayal etmiştim.

Bir de en büyük sorun; deli gibi tozutması. Her türlü fırça ile denedim, ciddi anlamda tozutuyor. fırçaya aldığınız ürünün birkaç katı çevreye saçılıyor. En az tozutmayı Mac duofiber 187 fırça ile yapıyor. Ya da fırçaları tamamen bırakıp sünger ile kullanmak gerekiyor ki, sünger kullanmayı pek sevmiyorum.

Gelelim Diffused Light Rengine; "yumuşak, sıcak, soluk sarı tonlu" diye tasvir edilmiş, ben de katılıyorum. Normalde sarı alt tonlu değilim ama bu üründe de öyle çok belirgin bir sarı tonlu durum yok, daha çok krem rengi gibi bir ürün. Renk tonu ile ilgili herhangi bir sorun yaşamadım yani. 


Ürünün yapısı da güzel, yumuşak, çok çok minik ışıltılar içeriyor. Aydınlatma performansını da beğeniyorum. Uzun süredir kullandığım Nars Light Reflecting pudradan bit tık daha iyi aydınlatıyor, özellikle de göz altlarını! Fakat özellikle yüzümde kullandığımda, azıcık ucunu kaçırdığımda bariz bir pudramsı görüntü bırakıyor, cildimin kuru yerlerini ve gözeneklerimi belirginleştiriyor.


Ürünün açıklamasında, cilde daha berrak bir görünüm vereceği ve kırmızılıkları nötürleyeceği belirtilmiş ama yakından uzaktan alakası yok. Bir de bu ürünle ilgili bahsedilen "blur effect" dedikleri olay vardı sıkça duyduğum. Sanki sorunlu yerlere photoshop ile bulanıklaştırma, belirsizleştirme uygulanmış gibi. Sürerken çok çok dikkatli baktığımda, evet sanki hafif bir blur etkisi görüyorum ama özellikle birkaç defa yüzümün yarısına sürüp, yarısına sürmeden gün ışığında baktım. İçindeki minik ışıltılarından dolayı verdiği aydınlık dışında başka belirgin bir etkisi görülmüyor maalesef. 

Birkaç gün önce tekrar bir Amerika siparişi oluşturma imkanım oldu, Hourglass ürünlerine baktım baya bi ama elim gitmedi. Tek ürünü ile değerlendirmek çok mantıklı olmasa da benim için gereksiz pahalı ve abartılı bir marka şimdilik kendisi.


2 yorum:

  1. Cok övülen ürünlerin, birde oldukca pahali olanlarin, tamamen fos cikmasi benimde sinirimi bozuyor. En azindan kullanabilecegin bir ürün ve hafif isildama varmis, buda birsey :) Bende su an Clinique Take the day off balm ini kullaniyorum ve bence cok gereksiz bir ürün, ne iyi ne kötü, okadar para vermeye degmez. Cogu zaman onu kullanacagima dove sabunuyla yikiyorum daha cok hosuma gidiyor. Böyle olunca artik youtube da cok övülen seylerden süphelenmeyede basladim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle oluyor genelde ya :/ bunu bile bile yine de merakima yenik dusuyorum ben

      Sil

Yorumlarınız değerli