27 Nisan 2015

Rujlarda En Sevdiğim Tonlar // Pembe


Genelde fazla koyuya kaçmayan, şeftali-pembe yada mavi-pembe rujlara gidiyor hep elim. 
Onlardan en çok kulladıklarım, en sevdiklerim de bir arada böyle görünüyor.

Soldan sağa --> 

Mac Lovelorn (Lustre)
-----------
Mac Pink Plaid (Matte)
----------
Mac Please Me (Matte)
-----------
Mac Velvet Teddy (Matte)
-----------
Loreal Color Rich, Julianne`s Nude
-----------
Nars Dolce Vita (Gloss)
-----------
Clinique Chubby Stick Intense, Curviest Caramael

Mac rujlarının mat olanlarını beğendiğimi ama kuru dudakların sevmeyebileceğini 100. defa tekrar etmeyeyim :p   Lustre yapıda olanları ise çok çok beğendiğim bir renk ise alıyorum, onun dışında lustre rujlara verilen paraya acıyorum sanırım.  Loreal`in bu serisinde (en azından benim aldığım renkte) parfüm ve o klasik ruj kokusu karışımı bir şey var, o kokudan çok hoşlanmıyorum açıkçası ama yapı olarak Mac Lustre`lara benzeyen, daha uygun fiyatlı muadiller.  Nars`ın bu glosunu cidden beğeniyorum, genelde pek gloss sevmesem de bunun yapısı hoş. Clinique Chubby`ler ise popülerlik ve şirinlik statüsünden kurtarıyorlar, normal olanları o kadar değilse de intense olanlarını fena bulmuyorum. 

3 yorum:

  1. Güzel secimler! Lustre konusunda cok haklisin, benim en begendiklerimden High Tea Lustre finish ama gloss gibi kullaniyorum baska ürünlerin üzerine ve kaliciligi birsey yiyip icene kadar veya bir iki saat falan, dayanmiyor bile :) balm gibi sürekli sürmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle, ben de gun icinde ikide bir ruj tazelemeyi sevmiyorum, o yuzden 1tane var lustre rujum :)

      Sil
  2. Renkler çok hoş. Mat rujlar bu ara favorim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli