3 Nisan 2015

Bitenler Nisan 2015

Bu sefer bitenler çok hızlı şekilde birikti, sanırım 1 aya yakın bir süredir yeni bir ürün almıyorum (Mac Toledo koleksiyoundan aldığım 2 parça hariç :D) 
Elimde biriken stokları bitirme konusunda da emin adımlarla ilerliyorum. 


Clinique Anti-Blemish Köpük Temizleyici; bende görmekten sıkılmış olabilirsiniz artık ama seviyorum. Ara ara sıkılıp başka ürünlere geçsem de nihayetinde bu ürüne dönüyorum. Pratik olmasını ve cildimimdeki yağı tüm gün dengelemesini çok seviyorum. Bu kadar sevmemin nedeni çok harika bür ürün olması değil ama benim cildime gayet iyi uyum sağlaması ve biraz da vazgeçemediğim alışkanlıklarım sanıyorum. 

Clinique Even Better Leke Serumu; bu serumun da sessiz sedasız işe yaradığını düşünüyorum. Hemen öyle bütün lekeleri silip atmak gibi bir performansı yok ama bu ürünü kullanıp bitirdiğimde cildimdeki lekelerin eskisine göre azaldığını hissediyorum. Bu benim 2. şişemdi. Seneye kış tekrar alırım muhtemelen bir indirime denk getirip. Yaz için Kiehls`in leke serumuna devam etmeyi düşünüyorum.

Clinique DDM-gel Nemlendirci; çok temiz bir ürün bana göre. Yağlı/çok yağlı ciltler için güzel iş çıkartıyor. Bir de Clinique`in serumunu bu nemlendirici ile kullandığımda daha etkili olduğunu düşünüyorum. Macera aramadığım zamanlarda sürekli kullandığım nemlendiricim kendisi.

Clinique Anti-Blemish Fondöten; Fondötenden beklenenlere göre beğeni meselesi de çok değişiyor bilyiyorum ama kendisi benim Mac Fix Fluid`den daha çok beğendiğim fondöten. Bi ara sürekli kullanıyordum, sonra  "buna 90 TL verene kadar, biraz daha verip Nars, MUFE hatta Armani gibi markalara yöneleyim" dedim. Sonuç; 3`ü de çekmecede beklerken, elim yine anti blemish fondötene gidiyor bu aralar. 


Dove Purely Pampering Nemlendirici Duş Jeli; Nivea`nın dulta vücüt kremlerinin köpüren hali gibi kendisi. Oldukça kremsi, güzel köpüren, güzel kokan bir ürün. Nemlendirme derecesi tartışılır ama ben sevdim. Denk gelirse tekrar alırım.

The Body Shop Lychee Blossom Duş Jeli; indirim döneminde alınmış ürünlerden birisiydi sanıyorum. Hafif belli belirsiz bir kokusu vardı. Bir de şişesi çok sert olduğundan sonlarda kalanı sıkmak sinir bozucu oldu. Pek bir şeye benzetemedim yani, çok uygun fiyatlı olsa bile tekrar almayı düşünmem.  

Flormar Easy & Go Oje Çıkarıcı Sünger; çok çok sevdiğim bir ürün oldu. Daha önce de süngerli kavanozlu asetonlar vardı ama Florma`ınki daha güzel olmuşç Gayet kolay temizliyor ve ömrü de hiç fena değil. 9TL gibi bir fiyatı var, ben 2 ay kadar kullandım sanıyorum. Ojenizi tırnak etlerine bulaştırmadan sürdüyseniz gayet güzel temizliyor, çok pratik.

Parmex Aseton; Flormar`dan önce alınan demirbaşlardan birisiydi ama artık daha seyrek alınıyor. (Flormar ayak tırnakları için kullanılamıyor doğal olarak )

İmpress Takma Tırnaklar; daha önce ayrıntılı yazmış, beğendiğimi söylemiştim. "1 kutunun içinde, farklı boyutlarda 24 adet tırnak var ama 2. kullanımlık olur mu bilmiyorum" demiştim. İlk kullanımda en uygun boyutlardaki 10 taneyi seçip kullandıktan sonra, kalanlar içinden tekrar seçip 2. sefer kullanmayı denedim ama boyutlar tam denk gelmedği için içime sinmedi. 1-2 saat içinde söktüm. 



Lancome La Vie Est Belle EDP; uzun zamandır severek kullandığım, kalıcılığını beğendiğim parfüm. Yaz aylarında biraz ağır gelebiliyor ama muhtemelen tekrar bunu alacağım. Genelde 30ml -100 TL olan kofrelerini alıyorum. 

DKNY; adını bile hatırlmaıyorum bu yeşil elmanın. Kokusunu beğeniyordum, baharlık, ağır olmayan, taze bir kokusu vardı ama kalıclığı evden çıkana kadar olduğundan, kokunun pek bir önemi kalmıyor. Tekrar alınmayacak. 

Estee Lauder Modern Muse; arada gördüğünüz küçük tester. Kokusu bana pek hitap etmedi. Çok çiçeksi gelmişti yanlış hatırlamıyorsam. 

Benefit Boi-ing kapatıcı; göz altlarımdan ziyade yüzüm için kullandığım, sevdiğim, son damlasına kadar ziyan etmeden kullandığım bir kapatıcıydı. Hafif yağlı, kremsi bir yapısı olduğundan, cildimde pul pul olmayıp güzel duruyordu. Buna karşın sivilce yapmaması ve herhangi bir rahatsızlık vermemesi ile de tadından yenmiyordu. Fiyatı bir miktar daha uygun olsa demirbaşım olabilirdi. Belki bir indirim döneminde tekrar alabilirim. Şimdilerde yüzüm için kapatıcı olarak Estee Lauder`ın 29TL`ye satılan maskara-concealer ikilisinin concealer kısmını kullanıyorum. Göz altlarıma ağır geliyordu zaten, bu şekilde değerlendiriyorum.

Gördüğünüz parfümler elimdeki son parfümlerdi. Normalde birisi yarılandığında hemen yedeğini alırdım ama bir süredir stokta bekleyen ve ilk tercihim olmadığı için bir türlü sıra gelmeyen parfümlere geçtim şimdi. Tüm makyaj ürünlerimin durduğu çekmecemin hemen altında, onunla aynı boyutta olan ve tıka basa stoklanmış ürünlerle dolu olan 2. çekmeceyi eritme yolunda emin adımlarla ilerliyorum :D

"Artık daha seçici olup daha az ürün alacağım, kozmetiğe, cilt bakım ürününe ayırdığım bütçeyi makul seviyelere çekeceğim" kararıma da uyduğum için ayrıca mutluyum, varsa benim gibi düşünenler, kesinlıkle tavsiye ederim.

5 yorum:

  1. Cok güzel post! Clinique Even Better fondötenide benim en sevdigim fondötenlerden, arada bir baska fondötenler deneyim diyorum sonra benimkiler her ihtiyacimi karsiliyor aslinda deyip vazgeciyorum, en son vazgecmedigimde estee lauder in fondöteni almistim ve ayni seninkiler gibi cekmecede bekliyor :)

    Bende ayni fikirdeyim, daha az ürünüm ama hepsi sevdigim ürünler olsun diyorum, dün temizledim komple yeniden yerlestirdim ve hangi ürünleri bitirip tekrar almiyacagima karar verdim :)

    YanıtlaSil
  2. Evt aynen, Clinique fondöten bütün ihtiyaçlarıma cevap veriyor gibi benim de, sırf meraktan popüler olan diğer ürünlere yöneliyorum. Ben de bu haftasonu bir çekmece temizliği yapmayı düşünüyorum. Bir kısmını da blog satışına koydum zaten, iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Dove duş jeli için ben de aynı şeyleri hissetmiştim, kremsi yapısıyla hiç kullanmadığım halde Nivea'nın Duşta vücut Kremine eşdeğer olduğunu düşünüyorum.
    Tuttuğum alışveriş defterine bakınca bahar aylarında bir tazelenme sürecine girdiğimi, ilkbahar ve yazın pek kozmetik alışverişi yapmadığımı; sonbahar ve kışın alışverişin dibine vurduğumu görüyorum haha :)
    sadeleşmek güzeldir, kalıcı olabilse daha güzel olacak.

    YanıtlaSil
  4. alışveriş defteri mi :) kulağa çok kontrollü geliyor :)

    YanıtlaSil
  5. Alışveriş defteri tutmasan bile Watsons ve Gratis kartları için kartların internet sayfasına kart no ve şifre ile girerek bütün alışverişlerinin dökümünü görebiliyorsun. tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli