7 Nisan 2015

The Body Shop // Drops of Youth Uyku Maskesi


Son zamanların popüler ürünlerinden birisi biliyorsunuz kendisi. Fikirlerim netleşmişken, ben de vakit kaybetmeden yazmak istedim. 





Ürün, yatmadan önce kullanılması gereken, durulama gerektirmeden kullanılacak bir maske olarak lanse edildi. Doğada kendini yenileme gücü ile bilinen bir çiçek özünün, kök hücre teknolojisi de kullanılarak bu ürüne aktarıldığı yazıyor tanıtım yazısında. Bu şekilde lanse edince çok havalı geliyor. Zaten gece maskesi çok alışık olmadığımız bir kavram, bir de ürünün değişik bir yapısı var. Tüm bunlar birleşince ilgi çekici ve beklentileri yükselten bir ürün olduğunu kabul etmek lazım. 


Tüm bunları duymamış gibi yapıp ürüne baktığımda başarılı bir gece nemlendiricisi görüyorum ben. 


Drops of Youth Uyku Maskesi; büyükçe cam bir kavanozun içinde, 90 gramlık bir ürün. Bu tarz ambalajların hijyenik olmadığı yönünde yorumlar var, doğrudur ama ben yine de ağır cam kavanozdan hoşlandım. Bu şekilde kullandığım daha bir çok ürünüm olduğu için, pek sorun etmiyorum.  Bu duruma çözüm getirmek için minik bir spatula eklenmiş, hoş bir fikir olsa da ben pek kullanamadım, kenarda kaldı. 


Ürünün yapısı oldukça koyu, kıvamlı bir jöle gibi. Okuduğum diğer yorumlarda şikayet aldığı nokta, sürüldükten sonra yapış yapış bir hissiyat bırakması ve uzun süre o hissiyatın geçmemesi yönündeydi. Ben o konuya katılamayacağım kesinlikle. Büyük miktarlarda mı, yoksa normal maskeler gibi tüm yüzü kaplayarak falan mı uyguluyorlar bilemiyorum ama ben çok minik bir miktar kullanıyorum.

Fotoğrafta gördüğünüz gibi, parmak ucumla, bezelye [hadi bilemedin nohut olsun] kadar alıp, tüm yüzüme yayıyorum. Kısa sürede emiliyor (1-2 dk) ve herhangi bir yapış yapış his bırakmıyor. Bunun karşılığında, sabah kaltığımda cildimde gözle görülür bir değişiklik görmesem de hala nemli olduğunu hissediyorum. 

1 sefer, bu miktarın yaklaşık 2 katını da kullanmayı denedim, çünkü çok abartılı bir yapışkan etkiden bahsediliyordu, cidden merak ettim. Emilme süresi biraz daha arttı ama rahatsızlık boyutunda bir hissiyat yoktu yine. Fakat sabah kalktığımda üründen kaynaklı minik 1-2 sivilce oldu. [Cilt tipim yağlı] Bu durumda çok minik miktarlarda kullanmaya devam etmem gerektiğine karar verdim. 


En başta da belirttiğim gibi; kök hücre vs. diye oldukça yüksek beklenti yaratılmış, e haliyle bu beklentileri karşılayamayan, reklamı abartılmış bir ürün. Bu şaşalı tanımlar yerine "yoğun gece nemlendiricisi" gibi daha sade bir tanıtım olsaydı, beğeni daha yüksek olurdu diye düşünüyorum. Çünkü gece kullanılan küçük bir miktar sonrası, sabah kalktığımda nemli, yumuşacık bir cilt sağlama konusunda başarılı. Almayı düşünenlerin bu şekilde tartmalarını tavsiye ederim. 

Ürünün içeriği de aşağıdaki gibi;


*Ürün, The Body Shop Türkiye tarafından gönderilmiştir.

4 yorum:

  1. Senin yorumlardan sonra almayacağım ;)

    YanıtlaSil
  2. Olumsuz yorumlar okudugum icin ben de almayi dusunmuyordum . Bunun yerine.cilt tipine uygun yogun nemlendiriciler kullanmak daha mantikli geldi bana :)

    YanıtlaSil
  3. İlk reklamını gördüğümde çok merak etmiştim; fakat içeriğini okuduktan sonra sıradan bir nemlendiriciden öteye gidemeyeceğini düşünerek almaktan vazgeçmiştim. Detaylı yazın için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli