10 Şubat 2016

Nars // Dual Intensity Far Paleti


Nars`ın bu far paletini hatırlayanlarınız, bilenleriniz vardır mutlaka. Kendisi uzun süre önce limited edition olarak satışa sunulmuştu. Nars`ın paletlerini genelde beğendiğimden ilk çıktığında buna da alıcı gözü ile bakmış ve renklerinin biraz kullanışsız olduğunu, bana tam hitap etmediğini düşünmüştüm. Uzunca süre her gördüğüm yerde gözümü çevirdim.





Daha sonra makyajtrendi.com`un güzel bir hediye kampanyasına denk gelince dayanamayıp birkaç parçalık bir alışveriş yapmıştım. Bu paletin renklerine biraz daha ayrıntılı bakınca, bunu da almaya karar verdim. Aslında bu paleti almamdaki etmenlerden birisi de, daha önce dual-intensity farlardan tekli bir tanesini alıp yapısını beğenmiş olmamdı. Onun yazısı burada


Palet 1`er gramlık 8 renkten oluşuyor. Yapıları oldukça yumuşak ve kolay sürülüyor. Klasik toz farlardan biraz daha yumuşak, ince bir yapıları var bu farların. Tekli farın yazısında da belirttiğim gibi Nars Dual-Intensity farların yapılarını Mac ve Burberry farlardan daha başarılı buluyorum. Pigemntasyonları ve kalıcılıkları da başarılı bana göre. Sim içermeyen ama hafif ışıltılı duran bir yapıları var. Son olarak ıslak kullanmlarından bahsediliyor sıkça ama denemedim. Denemeyi de düşünmüyorum açıkçası. Paletteki farın ıslanan kısımlarının sertleşeceğine dair ön yargımı kıramıyorum kesinlikle.   


Paletteki renk skalasına bakarsak da, hem baz olarak kullanılabilecek renkler, hem de koyuluk oranına göre günlük ya da gece kullanılabilecek renkler var. Ben ilk başta Himalya, Lysithea ve Giove renklerinin günlük kullanım için hiç uygun olmadığını ve abartılı renkler olduğunu düşünmüştüm ama çok yoğun sürülmediği sürece günlük de kullanılabiliyorlar gayet rahat. Paletteki benim favori renklerim Ursa Major, Subra ve Sycorax. 


Paletin satış fiyatı 200TL`ydi. Şu an makyajtrendi sitesine baktığımda tükendiğini görüyorum ama Sephora mağazalarında hala bulunabiliyor mu bilmiyorum. Paleti bulamazsanız, tekli farlarının da yapıları aynı olduğu için onları da tavsiye ederim. Tabii ortalamaya göre yüksek fiyatı bütçenizi sarsmayacaksa ya da cidden bir şımarıklığa ihtiyacınız varsa. 

Ben aldığımdan beri oldukça severek kullanıyorum paleti ve diğerlerinin pabucunu dama attım sanırım.

4 yorum:

  1. Ben de daha önce Subra'yı almıştım; aklım da Himalia'da kaldı (hala da onda). Pek çok kişi yerden yere vurmasına rağmen, ben de farların yapılarını kesinlikle başarılı buluyorum. Ayrıca, ıslak da kullandım; renk acayip patlıyor ve far da sertleşmiyor :) Bu paletin benim uyguladığım göz makyajlarına göre sıkıntısı, renklerin kombinlemeye çok uygun olmayışı. Tekli far olarak kullanmak için de palet taşımak sıkıntılı geliyor. Yoksa tek tek baktığımda çoğu renk gerçekten güzel.
    Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk basta subra ile desdemona arasinda kalmistim. Palete 200tl vermeyeyim deyip desdemona'ya 85tl vermistim :) su an ona aciyorum biraz. Islak sertlesmiyor diyorsan bir deneyeyim ben de madem. Merak ettim simdi :)

      Sil
  2. ah almadığıma çok pişmanım bu paleti :-((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baya gec aldim, son kalanlardan yakaladim sanirim.

      Sil

Yorumlarınız değerli