12 Şubat 2016

Wet n Wild Mega Last Ruj // Rose Bud Rengi

Wet n Wild Mega Last Ruj

Wet n Wild markasına ait ilk ürünüm oldu bu ruj. Açıkçası Gratis, Watson`s gibi mağazalardaki darmadağınık stantları, kirli ya da tükenmiş testerları görünce pek yanaşmak gelmiyor içimden. Ancak olur da birilerinin tavsiye ettiği ürünleri gözüme kestirirsem gidip nokta atışı yapıyorum. 


Bu ruju da severek takip ettiğim larcencielblog un bir paylaşımında görünce gidip baktım. Aslında Başak "spiked with rum" renginden bahsediyordu ama mağaza çalışanları, bana demin bahsettiğim durumu bir kez daha üstüne basa basa hatırlatmak istercesine öyle bir renk yok deyip, gösterdiğim paylaşımın başka markaya ait olduğunu ya da yanlış yazıldığını falan iddia ettiler. 

Özetle o rengi bulamayınca beğendiğim başka bir rengi alıp yapılarını deneyeyim bari dedim ve megalast serisinden "rose-bud" rengini aldım.

Wet n Wild Rose Bud Rengi

"Rose-bud" çok tatlı bir pembe, Çok açık ya da çok koyu da değil. Elimde pek öyle durmasa da, dudağıma sürdüğümde çok hafif mercanlık da içeriyormuş gibi geliyor.

Wet n Wild Mega Last Rose Bud

Yapısı da fena değil bana göre. Çok kremsi bir yapısı yok, özellikle ilk sürerken baya sert geliyor ama sonrasında çok rahatsız edici, kurutan bir yanı yok. Verdiği ağırlık ve kuruluk hissi olarak bana göre Mac`in mat rujlarından bir adım geride, Golden Rose Matte Velvet rujlardan bir adım önde. 

Rengini ve yapısını sevmiş olsam da, ucunun inceltilmemiş olması sürümü zorlaştırıyor. Ayrıca rujun tamamı ambalajın içine girmediği için kapağı açıp kapatırken sıkıntı oluyor, kapağın ayrıca zor açılması da tuzu biberi bu arada ama yine de sevdim :) 


5 yorum:

  1. Öncelikle, zaten bu çalışan tavrından konuşmuştuk seninle; umarım ki yakın zamanda düzelir çünkü cidden can sıkıcı oluyor... Bu ruj bende de vardı, sonra anneme verdim (neyin kafası acaba?). Çok da sevdiğim, tatlı mı tatlı bir renk. Senin fotoğraflarına da ayrıca bayıldım! Böyle gidip yeniden alasım geldi! Wet'n Wild ambalajı konusunda da katılıyorum, yani tasarlayan kişi "en kötü nasıl yaparım" diye kasmış sanırım. Nefret ediyorum bulaşmasından!
    Soiked with Rum, yapı olarak daha güzel, daha yumuşak bu arada. Bu serinin yapısı sanırım renkten renge fark ediyor.
    Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok kiziyorum bu calisan ilgisizligi durumuna, bazen de zor kosullarda calisiyorlar herhalde, o yuzden bu tavirlari deyip geciyorum.

      Ambalaj cidden fiyasko :D rengi tutturmussun, yapisiyla ugrasmissin en basit ambalaj kismini neden bu kadar bastan sagma yapmissin acaba ?!?

      Senin soyledigin renk de aklimda bakacagim gittikce, bulursam alirim. Tesekkurler, sevgiler :)

      Sil
  2. Sanırım Gratis, sokaktan geçenleri işe alıyor. Ben de yıllar yıllar önce yeni allık serisi çıkacak dediğimde, bana falcı muammelesi yaptılar o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bir de iddia etmeleri yok mu? Hayir yanlis biliyorsunuz diye. Bilmiyorsan madem bilgim yok de gec!

      Sil
  3. Audrey; yorumunu yanlışlıkla sildim :(( Benim yakınımda gratis bile yok, Watsons`a mahkumum sadece, şanslıymışsın.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli