5 Şubat 2016

Golden Rose // Mat Kalem Rujlar (10 ve 19 numara)


Golden Rose Yeni Mat Kalem Rujlar

Golden Rose Matte Crayon Lipstick yani mat kalem rujlar yakın zamanda piyasaya çıktı bildiğim kadarı ile. Henüz birkaç gün önce, nefsime yenilip güzel bir ruj almıştım halbuki ama Golden Rose`un mat rujları bu kadar popülerken bunları da denemek istedim. 



Golden Rose Matte Crayon kalem rujlar adından da anlaşılacağı üzere mat yapılılar, çevirerek açılan cinsten değil, kalemtraş ile açmanız gerekenlerden. Mat rujlara göre yapıları biraz daha kremsi gibi. İlk aldığımda o rujları oldukça beğenmiştim fakat günlük kullanmaya başladıkça biraz ağırlık yapıyorumuş, dudağıma kalın bir şey sürmüşüm hissine kapılmaya başladığım için artık çok elim gitmiyor. Yapı anlamında bunları daha başarılı buldum. 

Yapısı birazcık daha kremsi olunca kalıcılığı da birazcık düşmüş tabii ama yine de yeme içme olayı olmadan birkaç saati çıkartabiliyor. Yani kalıcılık anlamında da fena sayılmaz.

Golden Rose Mat Kalem Rujlar 10 ve 19 numara

Seriden benim beğendiğim iki renk 10 ve 19 numara oldu. Renkler hemen her markada bulabileceğiniz sıradan renkler olsa da, her yaşa her tene yakışabilecek, günlük kullanım için oldukça uygun renkler olduğu için sevdim. 

Golden Rose Matte Crayon 10 ve 19 numara

Tenimde durduğundan 1`er ton daha koyular gerçekte, fotografta daha açık çıkmış nedense. Hatta üstteki fotoğraflara bakınca 19 numara biraz Nars`ın meşhur dolce vita`sını andırmış ama alakası yok :) Kağıt üzerindeki swatchlar gibi duruşları 

19 Numara morluk içeren, orta koyulukta bir gül kurusu. 10 numara ise tatlı bir pembe.

Golden Rose Mat Kalem Rujlar

Fiyatları 15TL fakat sık sık olan indirim dönemlerinde 9-10 liraya almak mümkün oluyor. Ben geçen hafta sonu Golden Rose standından almıştım, baktığım Watson`s ve Gratis`lerde yoktu henüz.

Siz denediniz mi, Golden Rose`un eski mat rujlarını mı bu kalemleri mi tercih edersiniz ?  

3 yorum:

  1. Yazınız çok keyifli elinize sağlık :) Görünüşleri çok güzel bence, kalem olmalarını çok sevdim,ben renk çeşitliliğini az buldum ve dediğiniz gibi zaten bir çoğumuzun elinde olan renkler,farklı nudelar kahveler olmalıymış.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) bence de renk cesitliligi cok azdi. Diger rujlar gibi tutarsa bu seriye de yeni renkler eklenir belki

      Sil
  2. Bunları pek merak ediyorum ama almadım henüz. İyi bir indirim bekliyorum galiba elimdeki ruj bolluğu yüzünden :)) benim aklımda 2 numarası var, onu sevdim. Bu renkler de çok cici ve kullanışlı renklermiş, güle güle kullan! Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli