1 Şubat 2016

Make Up For Ever // HD ve Ultra HD Fondöten Karşılaştırması



Sağlam bir fondöten sever olarak, en çok denediğim ve tükettiğim ürünler fondötenler oluyor genelde. Make Up For Ever HD Fondöten zaten daha önce deneyip beğendiklerimdendi. Geçtiğimiz aylarda Ultra HD çeşidini çıkarttıklarında da çok fazla düşünmeden aldım. Birkaç aydır kullanıyorum ve ikisini kıyaslamak istedim.




Ambalaj olarak neredeyse bire bir aynılar. Sadece Ultra HD`nin bandı gümüş rengi ve kapağı azıcık daha sağlam gibi. Normal versiyonun kapağı kendiliğinden kolay açıldığı için çantada vs. sorun yaratabiliyor. Yine de çok kayda değer bir fark değil. 

Make Up For Ever HD Fondöten; genel olarak kapatıcılığı güzel ama ince duran, ciltle kolay bütünleşen, özellikle fotoğraflarda vs daha doğal, daha güzel durması ile ünlenmiş olan (bu konuya çok katıldığımı söyleyemem yalnız, bana göre diğer fondötenlere göre gözle görülür bir farkı yok fotoğraflarda), yağlı ciltlerin pudra ile, kuru ciltlerin de nemlendirici ile çok rahat kullanabileceği, kalıcılığı ise orta ya da ortanın biraz üzeri olan güzel bir fondöten. En sevdiğim yanı, sağladığı kapatıcılığa göre oldukça doğal durması.

Make Up For Ever Ultra HD Fondöten ise; HD ile ortak özelliklere sahip olmakla birlikte, temel farkı azıcık daha ince ve kapatıcılığının biraz daha az olması. Bu da tabii fazla kapatıcılık aramayanlar için daha doğal bir fondöten anlamına geliyor. Kıvamı, normal versiyonu ile neredeyse aynı olmasına rağmen, kuru ve normal ciltlere biraz daha uygun gibi. Yine de belirgin fark değil, benim cildim yağlı olmasına rağmen Ultra HD versiyonu da rahatlıkla kullanıyorum.  


Benim HD serisinden kullandığım renk N130`du, Ultra HD versiyonda bu rengin muadili R330`muş. Bu muadil renk bilgilerine makyajtrendi`nden ulaşıp, yine oradan sipariş vermiştim. Renkler birebir aynı çıktığı için herhangi bir sıkıntı yaşamadım.


İki fondöteni yan yana sürdüğümde fotoğraflarda belirgin bir fark gözükmese de ben elimdeki fondötenler azalınca Ulta HD`yi değil eski versiyon HD`yi tercih ettim. 


Özetlemek gerekirse MUFE HD oldukça beğendiğim fondötenlerden birisi ve Ultra HD`nin biraz daha ince olması dışında bariz bir farkını göremedim. Açıkçası HD bu kadar güzelse Ultra HD`si çok daha güzel olmalı beklentisi ile almıştım ama biracık hayal kırıklığı yaşadım. 

Güzel bir fondöten arayışındaysanız, ihtiyacınız olan kapatıcılık miktarına göre birisini seçebilirsiniz. MUFE ürünlerini az sayıda olan Make Up For Ever mağazalarından, Sephora`lardan ve online olarak makyajtrendi.com`dan edinebilirsiniz.

HD versiyonu 116TL, Ultra HD verisyonu 122TL ve her ikisi de 30ml

Sevdiğim diğer fondötenlerin toplu yazısını da buradan ulaşabilirsiniz

2 yorum:

Yorumlarınız değerli