4 Şubat 2016

Bitenler // Şubat 2016

Bu sefer ambalajları çok bekletmeden yazmak istediğim için az ama öz bir bitenler yazısı var aşağıda;



 Burt`s Bees Vücut Peelingi; Bu markanın ürünlerini beğeniyorum genelde %100 ya da yakın oranla doğal içerikli oluşu markanın en belirgin özelliği. Fakat bu vücut peelingini alıp oldukça uzun süre bekletmişim. Hem elimde başa ürünler olduğundan hem de çok sık kullanmadığımdan sanırım. Sonunda kullanmaya başladığımda kokusu çok kötüydü. İlk günden beri mi öyleydi 1 yılı aşkın bekleyince mi öyle oldu bilemiyorum. 



Kiehl`s Nashi Blossom&Pink Grapefruit: Kiehs`e verdiğim boş ambalajlar için almıştım sanıyorum (bilmeyenler için 10 adet boş ambalaj karşılında 2 adet seyahat boy ürün ve 1 adet lip balm hediye ediyorlar) Portakal ve benzeri kokusu olan ürünleri sevdiğim için, kokusu çok hoşuma giden ortalama bir vücut losyonuydu. 

Make Up For Ever HD Fondöten: Severek kullandığım, yenisini çoktan aldığım bir fondöten oldu. Yeni çıkan Ultra HD Fondöten ile ayrıntılı karşılaştırmasını şurada yazmıştım.

Estee Lauder Double Wear Fondöten: Günlük olarak olmasa da, makyajımın uzun süre kalmasını istediğim ya da cildimin çok sorunlu olduğu dönemlerde kullandığım, deyim yerindeyse zamk gibi yapışan ama buna rağmen belirgin ve rahatsız edecek bir kalınlık ve ağırlık yapmayan bir fondöten. Bir türlü kendime uygun olan rengini bulamamış olsam da, üzerine açık renk pudrayla vs kullanıyordum. Bitmesine çok üzüldüm çünkü fiyatı 150TL`nin üzerindeydi en son. Benim için makyaj çekmecemin en önemlilerinden birisiydi. Muhtemelen bir ara tekrar alacağım.  


Gliss Million Gloss Şampuan: Fotoğraftan belli oluyor mu bilmiyorum ama şişenin neredeyse tamamı dolu. Sanırım kasa önü indirimlerinden renginin güzelliğine aldanarak almıştım. Fakat 3-4 defa kullandım ve pek hoşlanmadım. Ne temizlik hissini sevdim ne başka bir şeyini. Saçımı ağırlaştırdığını, sönükleştirdiğini çok bariz hissettim. Bu şişeyi bitirmem demek 1.5-2 ay bu şampuanı kullanmam demekti. O yüzden çöpe gidiyor. 

Eda Taşpınar At Kuyruğu Vücut Şampuanı: Sırf meraktan almıştım, kokusu ve köpürmesi fena değildi ama tekrar alacak kadar sevmedim sanırım. 

Yves Rocher Organik Vanilya duş Jeli: Kokusunu seviyorum, bizim evde genelde stokta olan bir duş jeliydi kendisi ama artık sıkıldım sanırım. Şu an elimde olan da bittikten sonra bir süre almam. Bu arada tee geçen yaz İtalya tatilinden dönerken arganlı vs büyük kalıp sabunlar almıştım. Bu aralar onları duş jelinden daha çok seviyorum, cidden yumuşacık yapıyorlar cildimi. Elimdekiler bittikten sonra bizde satılan kaliteli sabunlara da bakabilirim diye düşünüyorum.


Ve nihayet bunlar da çöpe gidip yenilerine yer açıyorlar...

7 yorum:

  1. Ben Kiehl'sın duş jellerinden güllü olan bir tane var, ona bayılıyorum. Resmen duş jelinin kokusu kalıyor üstümde. İçeriği de temizdi yanlış hatırlamıyorsam, bir ara alacağım yeniden sanırım :)

    Fondötenler için de tebrikler! Ben HD versiyonunu kullanmamıştım; ULtra HD'yi da deneyip çok beğenmiş ve almaya karar vermişken Makyaj Trendi'nin yarışmasından kazanmıştım. Epey de sevdim doğrusu. Sadece, kuru ciltler için tam anlamayla uygun olmadığını söylemek istiyorum.

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalicilik anlaminda standart dus jelerinden bir tik ondeydi aslinda bu da ama cok kalici degildi diye hatirliyorum, bu arada vucut losyonu diye yazmisim onu yanlislikla :D

      Fondoteni her gun kullaniyorum 😊 Gayet guzel bitiyor. Hd, ultra hd'ye gore 1 tık daha kapatici, benim daha cok isime geliyor.

      Benden de sevgiler ☺

      Sil
    2. o güllü seri benim de çok hoşuma gidiyor. Keşke fiyatı da uygun olsa :)

      Sil
  2. Yves Rocher'nin bu dus jelini cok seviyorum, kalici serilerden biri degil maalesef. En son gecen kis 750 ml'lik dev boyunu almistim, o zamandan beri yok hicbir yerde. Bu arada Burt's Bees'in orijinal kokusu oyle olabilir, markayi cok sevmeme ragmen bircok urununun kokusunu cok itici buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumuştum bazı ürünlerinin kötü olduğunu ama bugüne kadar bana denk gelmemişti :) Bu cidden çok rahatsız ediciydi ama :/ kıvamı da iyice katılaştığı için yarısı falan duruyorken atmak zorunda kaldım. Bilinçsiz stoklamamın sonucu hep!

      Sil
  3. gelsin yeniler o zaman:)
    estee Lauder ürünlerini seviyorum genelde ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim estee`den tek favori ürünüm d.wear sanırım

      Sil

Yorumlarınız değerli