1 Mart 2016

Bitenler // Mart 2016

Bitenler

Yine bir bitenler faslı ile buradayım... 




Aussie // Miracle Moist Saç Kremi; fena değildi fakat 3 Min Miracle versiyonunu daha çok seviyorum. 

Derma e // Very Clear Acne Scrub; çok çok severek kullandığım bir üründü, yalnız hafta 1 falan değil, bir dönem hemen her gün kullandım. İnce taneli, orta sertlikte bir peelingdi. Her gün kullanmak tavsiye edilen bir durum değil tabii ama sivilcelere baya etkili bir çözüm olmuştu. Bittiğine baya üzüldüm. En kısa zamanda yenisini alacağım.

Eyüp Sabri Tuncer // Japon Kiraz Çiçeği Kolonyası; Çeşme limonu kolonyasını çok seviyorum, markette vs bulamayınca markanın kendi sitesinden toluca almıştım. Denemek için farklı versiyonlarını da aldım fakat bu çeşidinin kokusu çok ağır geldi. Kullanamayacığımı düşünüp atıyorum.

Beauty Formulas // Burun Bandı; bu bantları Nivea`dan daha çok beğeniyorum sanki ama her seferinde aynı verimi alamıyorum. Bir sefer gayet işe yararken bir sefer hiç işe yaramadığı oluyor ama o benim uygulamadaki yeteneksizliğim tabii.

Cyrene // Keratinli Saç Maskesi; bir önceki bitenlerde de vardı, beğendiğim fakat fiyatını oldukça yüksek bulduğum için almayı düşünmüyorum.  


Nars // Light Reflecting Transparan Pudra; Uzun zaman önce aldığım, oldukça beğenerek kullandığım ama kenarlarda kalanları bir türlü tüketemediğim bir üründü. En son sinir olup kazıdım. Zaten elimde aynı pudranın loose yani toz versiyonu vardı, onun içine karıştırdım. Bu durumda Project Pan ürünlerinden bir tanesi de bitirmiş oldum :) Ayrıca kutusunu da atmaya kıyamadım. İçindeki plastik kısmı çıkartım güzelce temizledim ve kenara kaldırdım. Muhtemelen bir süre sakladıktan sonra bir işe yaramadığını görüp atacağım.

Kiehl`s // Daily Reviving Serum; Bu testerı deneyip sevip, tam boyunu aldığım bir üründü. Sabahları nemlendirici yerine 2 damla sürüyorum. Yağlandırmıyor benim cildimi ve nemlendiriciden daha iyi geldiğini düşünüyorum. Bu minik serum şişesini de seyahatler için saklayacağım.

Kiehl`s //  Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Maske; adını yazarken yorulduğum maske. Kiehls iki yeni masle çıkarttı, ikisininden de tester alıp denedim. Bu yeşil paketli olan nem maskesi. İnce bir tabaka halinde sürülüp 5-10 dakika bekletip, kuru bir peçete ile siliniyor, durulanmıyor. Sabah bıraktığı nem etkisini oldukça beğendim. Benim cildim yağlı olmasına rağmen rahatsız edici değildi. Yine de benim için birincil ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum.

Kiehl`s // Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Maske; içinde meyve çekirdekleri olan hoş bir maskeydi ama hemen gidip alacak kadar da beğenmedim sanırım. Fiyat/gramajını da Rare Earth maskeye göre biraz yüksek buldum.  

Loreal // Mucizevi Yağ Günlük Bakım Kremi; lavanta ve biberiye yağı içeriyormuş, yağlı his bırakmaz denmiş ama bana göre hafif bir yağlı his bırakıyor. Benim gibi yağlı ciltlere fazla geleceğini düşünüyorum ama normal ve kuru ciltlerin seveceğini düşünüyorum, Bana uygun olmasa da bıraktığı hissiyatı sevdim.

Nars // Pore Refinnig Baz; 1ml`lik tester paketinden hiç bir şey anlamadım maalesef. 

8 yorum:

  1. Kiehl's in yeni cikan maskelerini cok merak ediyorum. Kil maskesini cok begensem de yeterince arindirmiyor hissine kapiliyprum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de meraktan kosa kosa gidip tester aldim :) kil maskesini de 1 kutu kullandim, ben de seviyordum. Bu yeni maskelerden birisi nem maskesi zaten dolayisi ile bir arindirma yok, ama digerinin arindirmasi kil maskesine gore iyi mi kotu mu emin kiyaslayamadim simdi tek kullanmayla. Ama yapi olarak baya farklilar

      Sil
  2. Maske yorumları süper oldu! Yeşil olan aklımda olsun! NARS Pore Refining Bazın ben tam boyunu kullanmıştım. Pore'luk bir durumu yok beklendiği üzere, ama cildin yağlanmasını epey geciktirmişti bende (vaktiyle). NARS transparan pudra kutusu yorumuna ise çok güldüm :)))) yenileri güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nem ihtiyacı olan ciltler için güzel olabilir yeşil olan, teşekkür ederim :))

      Sil
  3. maskeleri bende merak ettim deniycem mutlaka anlatımız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Cyrene maskeyi ben de çok seviyorum ^^ Hatrı sayılır bitirme projesi olmuş darısı yenilere ^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli