11 Mart 2016

La Roche Posay Effeklar K Krem


La Roche Posay markası çok kullandığım ya da aşina olduğum bir marka değil. Bundan birkaç yıl önce çok övülen 1-2 ürünlerini alıp pek anlaşamayınca ilişkimiz orada asılı kalmıştı. 

Geçtiğimiz aylarda cildimi yatıştıracak ürün arayışındayken, Onur`un bu üründen memnun kaldığını okuyunca bir şans daha vermek istedim. Effeklar K (+) kremi kullanmaya başlayalı 1 ayı geçti diye hatırlıyorum.




La Roche Possay Effeclar K (+); yağlı ciltleri kontrol altına almayı hedefleyen, sebumu düzenleyici bir krem. Tabii reel hayatta bizim kendisinden beklentimiz sivilceleri geçirme ya da azaltma yönünde oluyor! 


Yağlı ciltli ve sıklıkla sivilce problemi yaşayan bir insan olarak, bu kremi düzenli kullandığım (sabah-akşam) 2 haftalık dönemde cildime iyi geldiğini, yatıştırdığını ve daha berrak, temiz gözükmesini sağladığını fark ettim. 

Benim cildimi kurutmadı veya herhangi bir irritasyona sebep olmadı. Fakat kullandığım ürün sayısında artış sağlayan tamamen ekstra bir ürün olduğu için, özellikle sabahları üşengeçlik edip kullanmamaya, geceleri de aklıma geldikçe 2-3 günde bir kullanmaya başlayınca etkisini yitirdi haliyle. 

Bu durumda benim için her gün her gün değil ama cildimin özellikle sorunlu olduğu dönemlerde düzenli kullanacağım bir ürün olarak çekmecemde yerini aldı. 


Ürünün rahat kullanımlı bir tüpte olması, ucunun ekstra ince olması da kullanımı kolaylaştıran etmenler olmuş. 30ml`lik ambalaj az gibi görünsede öyle hemencecik bitmiyor, ince bir tabak halinde kullanmak yeterli oluyor zaten.


Çok büyük beklentiler içine girmemek kaydıyla yağlı/sorunlu ciltlerin seveceği bir ürün olduğunu düşünüyorum.

7 yorum:

  1. Ya biz Onur'la bunun sadece K olan versiyonunu seviyoruz; ama K (+) onun yerini aldı. Ben de merak ediyordum yorumları aslında... Neyse bakalım, dönemlik olarak kullanmak için yine alıp çekmeceye atabilirim demek ki. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. K olani bulunmuyor artik sanirim :/ ben onu denememistim ya da cok cok onceden deneyip sevememistim emin olamadim... sevgiler

      Sil
    2. Eski versiyonu sivilceler uzerinde daha etkiliydi bence :( Yeni versiyonunu kullaniyorum artik, siyah noktalarda cok etkili ama sivilcelerde eskisini ariyorum hala. Cogu zaman sadece burnumun uzerinde suruyorum, iki gece ust uste tekrarlayinca burnumdaki siyah noktalar bir sonraki haftaya kadar gitmis oluyor :)

      Sil
    3. Eskisine baktım ben de özellikle ama artık kalmamış piyasada sanırım. Onu denemediğim için bu da fena gelmedi bana.

      Sil
  2. Nemlendirici yerine mi kullandınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen nemlendirici kullanmadan bunu kullaniyorum bazen de nemlendiricinin uzerine kullaniyorum. Bu urunun bemlendirme etkisini hissetmedim hic.

      Sil
    2. Bazen nemlendirici kullanmadan bunu kullaniyorum bazen de nemlendiricinin uzerine kullaniyorum. Bu urunun bemlendirme etkisini hissetmedim hic.

      Sil

Yorumlarınız değerli