23 Kasım 2016

Make Up For Ever // Step 1 Kızarıklık Giderici Makyaj Bazı


Makyaj bazları ile aram hiç sıkı fıkı olmadı açıkçası. Güneş kremi ile fondöten arasına bir de baz sıkıştırmak hep fazla geliyor bana. Yine sabah sürdüğüm fondötenim akşam üzeri hala yüzümde dursun isteğimden de vazgeçemediğim için ara ara denemeden edemiyorum.  





Make Up For Ever`in bu makyaj bazları çeşit çeşit, renk renkti hatırlarsanız. MUFE`nin fondötenlerini oldukça beğendiğim ve bu bazlar da çok iddialı gözüktüğü için denemek istemiş ve gayet yüksek beklenti içine girmiştim.

Hafiften mat/kadifemsi ambalajı ve incecik ucuyla da evet demiştim, güzel bir ürün geliyor ama beklentimi çok karşılayamadı maalesef.


Yapısı güzel aslında, kalınlık yapmıyor, fondöteni bozmuyor, kurutmuyor ya da ekstra yağlandırmıyor. Ben "redness correcting" olan yeşil versiyonunu seçmiştim. Yeşil renkli ürünler sivilce lekesi gibi kırmızılıkları nötürlemek için kullanılıyor bildiğiniz gibi. 

Teoride evet ama pratikte orta kapatıcı bir fondöten tek başına zaten yeterli oluyor o kırmızılıkları kapatmak için. Yani bu anlamda çok çok işime yaradığını söyleyemeyeceğim, zaten başta da belirttiğim gibi asıl beklentim fondötenin kalıcılık süresini arttırmasıydı.


O anlamda da çok belirgin bir etkisini göremedim maalesef. Normalde yüzüne sık dokunan bir insan olduğum için belki de bana pek fayda etmiyor. Bugüne kadar MUFE haricinde Shiseido, Clinique ve Benefit Porefessional makyaj bazını denedim ama hiç birisinin fondöten kalıcılığına gözle görülür etki ettiğini gözlemleyemedim kendi cildimde.

Bu denemelerden edindiğim sonuç; akşama kadar kadar kalacak fondöten istiyorsan ya revlon colorstay, estee lauder double wear gibi ciddi kalıcı bir ürün seçeceksin ya da öğlen yeniden süreceksin!

O yüzden artık kolay kolay makyaj bazı almam sanırım! Siz de durumlar nedir ? Cidden fark ediyor dediğiniz makyaj bazları var mı?



10 yorum:

  1. Bu bazı ben de aldım ve sonuç maalesef aynen yazında anlattığın gibi oldu. Benim beğendiğim bazlar arasında Rimmel London Lasting Finish Primer'dan çok memnun kalmıştım. Fakat yağlı ya da karma ciltlerde iyice parlama yapar mı, bilmiyorum. Bir de L'Oreal Revitalift Magic Blur bazını pek seviyorum; gerçi kalıcılık konusunda emin değilim ama cildi kadife gibi yapıyor; o etkisi süper. Benim cildim kuru olduğu için cilde nem ve ışıltı veren bir baz mutlaka kullanıyorum; fondötenin ışıltılı olmasındansa cildin alttan o ışıltıyı vermesi daha çok hoşuma gidiyor. Makyaj sabitleme işini ise hafif yapılı transparan pudralara ve setting spreylere bırakıyorum :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal`in bazının beğenildiğini duymuştum sanırım daha önce de, benefit de o kadifemsi hissiyatta başarılı ama yine de bana fazla geliyor, yağlı cilt tipi işte :) Yazdığım gibi Nars`ı ben de sürekli kullanıyorum ama fondötenin kalıcılık performansını o da çok arttırmıyor gibi bende. Sevgiler...

      Sil
  2. şu ara NYX'den memnunum baz olmadan bana hep bir şey eksikmiş gibi geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazsız olmaz diyorsun yani :) bana da nemlendirci, güneş kremi, fondöten, pudra 4lüsü bile fazla geldiği için nemlendiriciyi atıyorum genelde sabahları :)

      Sil
  3. bilgilendirme için teşekkürler, yoksa bende kanıp alabilirdim ,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. ne açıdan ? çok olumlu birşey yazmadım da :)

      Sil
  5. Makyaj bazlarina ben de cok duskun degilim. Daha once Mac, Inglot, Mufe, Loreal, Catrice gibi markalarin bazlarini kullandim ama bittigi zaman zaman kosa kosa tekrar alayim demedim hic birinde :) Mac Strobe Cream haric. O da cildi aydinlattigi ve yogun nem verdigi icin, kaliciliga falan etkisi oldugunu dusunmuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim nemle de pek isim olmadigi icin o anlamda da pek isime yaramiyorlar :)

      Sil

Yorumlarınız değerli