18 Kasım 2016

Chanel // Sonbahar 2016 Far Paleti


Eveeet gelelim Chanel`in 2016 Sonbahar "Le Rouge" koleksiyonundaki far paleti Les 4 Ombres`e 😄

Aslında alalı baya oldu ama yazmaya ancak sıra geliyor. Bu 4`lü far paleti hiç aklımda yokken makyajkeyfim`in etkisiyle kayıtsız kalamamıştım.




Chanel Les 4 Ombres Candeur et Experience 268
Bu ürün için söyleyebileceğim pek fazla bir şey yok aslında. Renkleri muhteşem, yapısı yumuşak/kadifemsi ve kalıcılığı yerli yerinde (mükemmel olmasa da başarılı)

Renk seçimleri sonbahar için çok yerinde olmuş ve renkleri swatchlara oldukça gerçekçi yansıttım bu sefer. Sizi görseller ile baş başa bırakıyorum.








Chanel ürünlerini yüksek fiyatları nedeni ile "mutlaka alın" kategorisine sokamıyoruz ama kendisi tam bir şımarıklık ürünü ♥  Aldığım günden beri çekmecenin en değerlisi. Ve süslü, bakmalık bir üründen ziyade doya doya kullanmalık, işe yarar bir ürün bence.  

Bu arada farın tonlarına uygun bir allıkla birlikte kullandığımda çok daha hoşuma gidiyor.  

Sephora mağazalarında hala bulunabileceğini düşünüyorum.

6 yorum:

  1. renkler muhteşem güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç acımadın yazdın di mi bu yazıyı; fotoğraflarını da koydun hunharca... hiçbir şey diyemiyorum yani ben sana, oturup şurda sessizce ağlıyorum ühühühühühüh....

    Güle güle kullan şekercim, olaay!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa hic gulecegim yoktu, sagol tesekkur ederim 💕

      Sil

Yorumlarınız değerli