28 Kasım 2016

Make Up Revolution Highlighter Palette "Radiance"


Bu palet İngiltere siparişimde ilk sepete eklediğim üründü sanırım. Renkleri ve görünüşü benim için de çok cezbediciydi. Beklentilerimi de karşıladığını hemen belirteyim.





Make Up Revolution Radiance Palet; büyükçe 3 farklı tonda aydınlatıcıdan oluşuyor. 3`ü de  çok simli, abartılı aydınlatıcılar değil. 

İlk 2 renk genelde benim sevdiğim bej rengi, hafif pembe alt tonlu ve beyaz renkli, 3. renk ise alışılagelen sapsarı aydınlatıcılara güzel bir alternatif olarak hafif altın, hafif bakır karışımı bir renk gibi.

Yapıları diğer Make Up Revolution paletleri gibi gayet yumuşak, hissiyatı çok güzel fakat yine onlar gibi tozutmaya meyilli.



Kalıcılık anlamında performansı çok tatmin etmese de, görünüm ve yapı olarak parasını çok çok hak eden bir ürün. Bir şekilde ulaşma imkanınız olursa, gönül rahatlığı ile "listeye ekleyin" diyebileceğim ürünlerden birisi.

Make Up Revolution Sugar and Spice  ve Ultra Contour paletlerinin yazılarını da yazmıştım, merak edenler için.

4 yorum:

  1. İlk iki renk gerçekten çok güzelmiş! Bu tarz simli olmayan ve boyut veren aydınlatıcıları ben de çok seviyorum! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dimi :) teşekkürler, benden de sevgiler...

      Sil
  2. bu markaya bayılıyorum keşke gelse dediğim markalardan biri bu palet de güzelmiş...güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç ümit yok bence :/ kardeşim bir daha giderse baya bi abartacağım sanırım bu markadan alışverişi :)

      Sil

Yorumlarınız değerli