11 Kasım 2016

Mac Holiday 2016 // Nutcracker Sweet Copper Face Compact


M.A.C.`in bu seneki holiday serisinden bu allık-aydınlatıcı paleti ilk gördüğüm anda içim gitmişti. Alacağıma kesin karar vermiştim de hangi rengini alsam diye uzun uzun yabancı bloglara baktım. Benim aldığım "Sweet Copper Face" altın aydınlatıcı, bakır allık versiyonu. Diğer versiyonu beyaz bir aydınlatıcı ve pembe bir allık içeriyor. 

Pembe allıklardan son zamanlarda çok sıkıldığımı düşündüğüm için bu versiyonunu tercih ettim. maccosmetics.com.tr`de tükenmiş gözüküyor ama mağazalarda bir süre daha bulunacaktır diye düşünüyorum. (Bizim mağazalara geldi mi henüz emin değilim, belki de henüz görücüye çıkmamıştır)


Nutcracker Sweet Copper Face Compact `ın dış ambalajını her ne kadar sevimli bulsam da daha cool bir şeyler olabilirmiş deyip dış ambalajdan ziyade içine tav olduğumu belirtmek istiyorum. Özellikle ürünlerin üzerinde baskı/şekil olunca beni normalden fazla cezbediyor!








Aydınlatıcısı "Whisper of Glit" görüldüğü üzere altın yansımalı, metalik gibi duran ışıl ışıl bir renk. Hafif simli desem yanlış olmaz sanıyorum, çok göze batan iri simleri yok fakat bariz bir ışıltısı var. Fakat elimde gösterdiğim kadar çok uygulanmadığında sorun yok. Hafif bir uygulama ile günlük olarak kullanıyorum aldığım günden beri. 

Allığı "Pleasure Model" ise tam benlik, hafif kızıl, hafif bakır, toprak tonlarında bir renk. "Copper/bakır" isminden de anlaşılacağı üzere turunculuk içeriyor fakat bence swatchlarda görüldüğü kadar baskın bir turuncu değil. Ne kadar uğraştıysam da rengini tam anlamıyla yansıtamadım sanırım fotoğraflara. 






Yapıları ve pigmantasyonları başarılı, kalıcılıkları da standart MAC ayarında diye düşünüyorum.

4.5`er gramlık allık ve aydınlatıcı içeren paletin fiyatı ise 139TL`ydi. 

6 yorum:

  1. Güle güle kullan; senin aksine, ambalajına bayılmış olabilirim! Ben daha açık, somona yakın hayal etmiştim bu ikilinin allığını. Benim konfor skalamdan bir-iki tık koyu bir renkmiş. Bu tonda krem aydınlatıcım olduğu için de paleti wishlist'imden çıkarabilirim. Yüzünde duruşunu çok merak ettim yalnız, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) somon gibi degil,okudugum yerlerde de orta-koyu sinifina sokmuslar hep. Yuzumde elimdekinden daha iyi duruyor sanirim :) Bakma ambalaj hakkinda oyle dedigime ben de renkleri icin degil urunun genel gorunusu icin aldim magazalara gelmesini beklemeden :D

      Sil
  2. ay harikaymış mağazalarda göremedim daha ama görürsem kendimi tutamayabilirim.. güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmediyse de eli kulagindadir. Pembe allikli olan versiyonunu merak ediyorum ben de, umarim magazada gorup onu daha cok begenmem :)

      Sil
  3. benimde bakmam lazım bu güzel şeye :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli