2 Kasım 2016

Make Up Revolution // Kontür Paleti


Birkaç gün önceki yazımda Make Up Revolution`ın bir allık paletinden bahsetmiştim hatırlarsanız. Bu kontür paleti de seçtiklerimden bir diğeriydi. 


Allık paleti için belirttiğim durumların hepsi bu palet için de geçerli aslında. Yapıları oldukça yumuşak, pigmentasyonları yerli yerinde, kalıcılıkları ortalama. Satıldığı fiyatı düşününce, fiyatının çok çok üzerinde bir performansı var. O yüzden fazla uzatmadan sizi swatchlarla baş başa bırakıyorum.

Yine allık paletinde olduğu gibi 6 renk mat yapıda, 2 tanesi ışıltılı. Ton seçimleri de başarılı olmuş bence ya da beniz zevkime hitap ediyor emin değilim.






Yine klasik "keşke bizde de olsa" diye bitireceğim, ben İngiltere`ye giden kardeşim vasıtası ile ulaşmıştım Make Up Revolution ürünlerine. Yaptığım alışveriş yazımda hemen burada merak edenler için.


5 yorum:

  1. Bir tek aydınlatıcısı zayıf gibi ama onun dışındakilerin swatchlarını ben de beğendim. Yapılarının çok güzel olduğu belli zaten! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane daha aydinlatici paleti aldim, onu yazarken de bir karsilastirim bakayim. Sevgiler 😚

      Sil
  2. instagramda gördüğümden beri söylüyorum çok güzel bir palet güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim 😊 benim de her gordugumde ah bunun standini kurcalamak vardi diye icim geciyor :D

      Sil
  3. Mat olanları daha çok severmişim sanırım. Gerçekten keşke bizde de olsa :( güle güle kullan

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli