3 Şubat 2013

Inglot`da Son Durum

Hafta sonu İstanbul`a yolum düştü. Daha doğrusu alışveriş yapmak için özellikle gittim :) Inglot`u markafoni`de çıkar diye dört gözle bekliyorum ama bir türlü çıkmadı. Bir iki mağazasının da kapandığını okudum nette. Artık ümidimi kesmiştim, İstanbul`da da gidip gitmemek konusunda kararsızdım.

Belki de çoktan mağazası kapanmıştır ya da alacak hiç bir şey kalmamıştır diye düşünüyordum ama üşenmedim, Cevahir`deki Inglot`a gittim. İyi ki de gitmişim. 


8 parça ürün aldım, toplu fotoğrafa birini koymayı unutmuşum.


16PP far fırçası; "bu çok güzel" diye diretti görevli bayan. Düzgün bir far fırçam da yoktu, öyle olunca fazla düşünmeden aldım. Inglot`un fondöten fırçalarından çok memnunum, keşke daha fazla fırça seçeneği olsaydı da alsaydım. Sadece far fırçalarından bir kaç çeşit kalmıştı. Fırça 35tl. 




Göz ve yüz makyaj temizleyicileri. İkisi de sıvı ürün, fiyatları çok uygun geldiği için denerim diye aldım. İkisi de 29 tl.


Inglot LC 201 köpük fondöten; bu rengin sonuncusunu ben aldım :) Daha önce aldığım krem fondöten biraz yağlı gibiydi. Onun aksine bu fondöten gayet mat duruyor. 11g/39tl. 


Inglot 212 transparan pudra; Renkli gibi duruyor ama sürdükten sonra transparan oluyor sanki, bunun da yapısını çok beğendim. Tek eksisi ambalajının çok küçük olması sanırım. 1,5g/35tl Tam çantada taşımalık, bir kaç ay kullanabilirim diye düşünüyorum.


Ve en sevdiklerim... Inglot sleeks cream 96, sleeks vcl 75 ve lipstick 222. Bunlardan daha onlarca alabilirdim zor durdurdum kendimi. Sleeks VCL dediği gloss simli, diğerinde sim yok. İnglot`un glosslarındaki simler çok yoğun oluyor. Fiyatları 33 tl

Hepsi toplamda 250tl civarında tuttu, %60 indirimle 100 liraya geldi. Ürünlerin yanlarına yazdığım fiyatlar inmemiş fiyatları. Bildiğiniz gibi 3 ürün üzerine %50, 5 ürün üzerine %60 indirim var. Bu hesaba göre makyaj temizleyicileri 10`ar tl`ye rujlar 13tl`ye geldi sanırım. 

Gelelim mağazadaki ürünlerin durumuna; 
Oldukça fazla çeşit ruj, gloss ve oje vardı. Far çeşidi de çok fazlaydı ama palet şeklinde satıyoruz dediler. Ellerinde sadece 10`lu boş palet kalmıştı. O şekilde alınca indirimli fiyatı 86tl`ye geliyormuş. Bana çok geldiği için farlara bakmadım ama palete koymadan da satarlardı sanırım. Fırça olarak; yukarıda dediğim gibi sadece far fırçaları kalmıştı. Fondöten, pudra ya da allık fırçası yoktu. Takma kirpik de bolca gözüme çarpanlardandı. 

Gelelim kalmayanlara; fondötenlerin sadece en koyu renkleri kalmıştı ama krem fondöten, köpük fondöten, pudra ve allık az da olsa vardı. Şansınız varsa bunlardan denk getirebilirsiniz. 

Nasıl rahatladım bir bilseniz, yarın gitsem bir bu kadar daha alırım :))

8 yorum:

  1. Merhaba,
    Bu indirim tüm ürünlerde geçerli mi? İndirim ne zamana kadar devam ediyor? Köpük fondötenden memnun kaldınız mı? En kısa zamanda glosslardan denemek istiyorum, çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)
    İndirim cok uzun suredir vat, magazalar kapanan kadar da devam edecek anladigimiz kadariyla. Tum urunlerde indirim var, fondoteni 1-2 sefer kullandim cok dogru yorum yapamayabilirim ama yine de sevdim ben. Yalniz kapaticiligi fazla degil, genelde kopuk fon.ler oyle oluyor zaten.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim, en kısa zamanda gideceğim.

    YanıtlaSil
  4. ya bu bebekler cok guzeller gule gule kullan hepsini canim hepsi degmistir eminim almana ♥♥♥

    YanıtlaSil
  5. bayağı uygun fiyata almışsın canım. güle güle kullan:) yalnız rujunun rengine bittim resmen ne kadar güzel bir renk seçimi yapmışsın:)))

    YanıtlaSil
  6. hepside çok çok güzeller.. inglot bebişleri onlar zaten nasıl kötü olabilirki :) pigment varmıydı peki hiç dikkatinizi çektimi ? bende bugüne kadar bir çok alışveriş yaptım ama son bir vurgun yapmak istiyorum artık :) benim aldıklarımı okumak için ..

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Artık her gördüğüme aynı şeyi söyler oldum, o 96 numaralı gloss un bende yeri ayrı! Çok çok seviyorum rengini, hele kokusu! İnsanın sürmeyip, yiyesi geliyor :))

    Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  8. @Sev Onu; teşekkür ederim, biraz fazla açıldım gibi oldu ama pişman değilim :)

    @makyajlı kareler; o kadar fazla ruj çeşidi vardı ki, bütün renkler birbirinden güzeldi, keşke daha fazla alabilseydim.

    @gizemli kız; pigmentlerden de bolca vardı gördüğüm kadarıyla. Bence de git, madem kapanıyor alalım alabildiğimiz kadar :)

    @bengisu; evet glossların kokuları hoş oluyor gerçekten :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli