8 Temmuz 2013

FAVORİM // Burt`s Bees Doğal Bebek Pudrası

Burt`s Bees markasından 2. ürünüm oldu bu pudra. Daha önce de narlı dudak balmını almıştım ve çok severek kullanıyorum. Fiyatları biraz yüksek gibi görünse de, bu üründen çok memnum kaldım.

Burt`s Bees Bebek Pudrası, 36TL, 125g

Yazın herkesin deodorantlara, anti perspirantlara saldırdığı bir dönemde, ben bunu kullanmayı tercih ediyorum. Oldum olası deodorant sevmemişimdir, zaman zaman kullansam da artık hiç aramıyorum. Hele roll-on denen şeyden hiiç hoşlanmıyorum. Özellikle de, bu paraben, alüminyum vs. gibi muhabbetlerden, kanserojen etkisinden vs. koltuk altına kullanmaya çok çekiniyorum. Haa ne kadar bilimsel, koltuk atına sıkılan deodorant, hergün yediğimiz fast foodtan, paketli gıdalardan daha mı zararlıdır ? Orası tartışılır ama kim ne derse desin, ben koltuk altına ya da direk vücuduma kullanacağım duş jeli, peeling, losyon, krem gibi ürünlerde daha titiz davranmaya çalışıyorum...


Bu sebeple ürünün üzerinde yazan "%100 doğal" ibaresi bana çok çekici geliyor. Bu arada talk içermemesi de ayrı bir güzellik. Zira alırken çok dikkat ettiğim bir şey değildi fakat daha sonra araştırınca, talk`ın bir çeşit magnezyum olduğunu ve insan sağlığına oldukça zararlı olduğunu öğrendim. Halbuki kocaman yazar pudraların üstünde "talk pudra" diye, hatta sözlüklerden birinde rastladığım şu bilgide kanserle yakından ilişkisi olduğundan ve birçok kozmetik ürününde kullanıldığından bahsediliyor. Bu konuda hassas olanların araştırmalarında yarar var...


Neyse geçiyorum tekrar bu ürüne... Ben genellikle duştan sonra vücuduma kullanıyorum, yazın sıcağında krem sürmek imkansız gibi geliyor bana. Krem kadar etki etmese de güzel bir yumuşaklık bırakıyor. Ayrıca koltuk altı için kullandığımda da kuruluk sağlıyor. Yani roll-on ya da terleme karşıtı bir deodorant kullanacağım zamanlarda bu pudrayı kullanıyorum. Gerçi çok fazla terleyen bir insan olmadığımı da belirtmeliyim. 


Yani çok sık kullanma ihtiyacı hissetmiyorum, sadece duş sonrası yeteri geliyor çoğunlukla. Daha sık kullanacaklar için pratik olmayabilir, çünkü giysilere bulaşıyor giyinirken doğal olarak...

Çok hafif, güzel bir kokusu var. Kimlere uyar, kimlere yetersiz gelir bilemiyorum ama benim bu yaz için en favori ürünüm kesinlikle bu arkadaş oldu. Ayrıca markanın diğer bebek ürünlerinde de gözüm var :) Siz ne dersiniz??



6 yorum:

  1. Burt`s Bees ürünleri cidden harika. markafoni de kampanysı vardı bugün bende aldım birşeyler;)

    YanıtlaSil
  2. Bu markanın vücut ürünlerine göz koydum ben de, elimdekiler azalınca vücut kremini falan almayı düşünüyorum. Feelunique.com'da fiyatları Türkiye'ye göre daha uygun :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü oğluma yazın sıkça kullanıyorum.
    Ayrıca Burt's Bees'in vücut kremi ve şampuanındanda çok memnun kaldık.
    Bende yüz temizleyicisi ve göz kremini kullanıyorum genel olarak memnunum diyebilirim.

    YanıtlaSil
  4. :D narlı dudak nemlendiricisini kullanıyorum tam manasıyla bayıldım benim gözüm tırnak bakım kreminde.

    YanıtlaSil
  5. Bende bebeğim için alışverişe başladım.Doğal içerikli/az kimyasallı ürünler almayı düşünüyorum.Fikir oldu benim içinde teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. @modaliza: hemen baktım ben de yorumunu görünce ama engel oldum kendime :) güle güle kullan

    @onorr: Ben de alıcam zamanla sanırım. Bakayım dediğin siteye de, teşekkürler

    @Melal: bebek ürünleri kullanmayı seviyorum sanırım :) Vücut kreminden ben de edinicem kışa doğru.

    @günden arta kalanlar: evt o dudak balmına ben de bayılıyrm. Limonlu tırnak kremini de herkes çok metediyor.

    @shayna MB: o açıdan gayet iyi bir marka gibi gözüküyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli