25 Temmuz 2012

BENEFİT POREFESSIONAL, HELLO FLOWLESS, THAT GAL

Bazı markalar var ki kendilerine ürünleri dışında da hayran bıraktırıyorlar. Hani bazı markaları seversiniz, size uygundur vs. tamam ama ürünler bir yana bazı markaların ruhları da var... Benefit de onlardan birisi bana göre. Önce ambalajarı insanın gönlünü çeliyor. Hele o sosyal medya paylaşımları yok mu... Bu kafada olan markalara bayılıyorum ben... 

Aslında fondoten fondetendir. Güzel fondoten 1 tane değildir. Başkasına güzel gelen sana göre güzel de olmayabilir... Neyi alacağına karar verme sırasında seni hangisi daha çok çeker, budur önemli olan... Benefit`te de bu çekicilik fazlası ile var sanıyorum :) 

Gelelim ürünlere;


Benefit bir süredir aklımda olan bir marka. Denemek istediğim bir sürü ürünü vardı ama dağ gibi bir kozmetik stoğum olduğundan yakın zamanda almayı düşünmüyordum. Bu testerlar vesilesi ile denemiş oldum. 

The POREfessional; Bu en çok merak ettiğim üründü açıkçası. O kadar ballandıra ballandıra yapıyorlar ki reklamını :) Kendisi makyaj altı bazı, görevi ciltteki gözenekleri kapatıp fondoten için düzgün ve mat bir yüzey hazırlamak. 


Renkli ve koyu bir kıvamı var. Sürdükten sonra kadifemsi bir doku oluşturuyor yüzünüzde, bu hissi çok sevdim ben. Gerçekten güzel bir makyaj altı bazıymış. Yaz sıcağında kullanmama rağmen sevdim. Kışın daha zevkli olur kullanması. Her günlük makyaj için değil de daha özenerek hazırlandığım durumlarda seviyorum ben bu tarz ürünler kullanmayı. Göz makyajı konusunda çok yetenekli olmadığımdan, günlük makyaj ile özenerek yaptığım makyaj arasındaki fark bu tarz ürünler oluyor.


Sürer sürmez kuruyor ve mat bir görüntü yaratıyor. Yağlı ya da vıcık vıcık bir his bırakmıyor kesinlikle. Fiyatı 100 lira civarındaydı en son. Bu arada içinde paraben yok.


Yine merak ettiğim ürünlerden birisi; 
Hello Flawless Oxygen Wow Fondoten; Ne yalan söyleyeyim bu fondotene de bayıldım aslında ama bana göre değil. Nasıl desem... "Zaten kusursuz olan cildimi daha da kusursuz gösterecek bir ürün arıyorum" havasında bir fondoten. Çok güzel ve doğal duruyor ama kapatıcılığı çok az bana göre. Ben daha çok "her daim illa bir kusuru olan cildimi, normal gösterecek bir ürün arıyorum" havasındayım...


İçeriğinde paraben olmaması, çok fazla renk seçeneği oması ve 25 faktör güneş koruması olması güzel yanları. Kıvamı da normalden birazcık daha sıvı gibi geldi bana. Fiyatı 108 TL.


That Gal Aydınlatıcı Baz; Hafif bir krem yapısında, beyazla pamuk şeker pembesi arasında bir renge sahip. Tüm yüzünüze uygulayabileceğiniz aydınlatıcı. İtiraf etmem gerekirse aydınlatıcı kullanmayı birazcık gereksiz buluyordum ama güzel bir şeymiş :) Hayalet gibi bembeyaz yapmadan, hafif bir aydınlık veriyor ama kremsi yapıda olduğu için şu sıcak günlerde kullanmak çok zor. Keşke Porefessional gibi bir yapıda olsaymış. Fiyatı hakkında bir malumatım yok malesef.


Triple Performing Nemlendirici Yüz Kremi; Hafif yapılı, hoş kokulu bir nemlendirci. Yağsız ve 15 faktör koruyucu olması tercih sebebi olabilir. Bu ürünün de fiyatı hakkında bilgim yok.

Benefit`in sloganı ile kapatalım...

"Güzel bir gülüş en iyi makyajdır" Ne kadar doğru... Meymenetsiz bir surata en güzel ürünleri de sürsen fayda yok. Yeter ki gözlerin güzel gülsün, gerisi boş...

9 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel bi yazı olmuş :D en çok da şu Triple Performing Nemlendirici Yüz Kremi'ni merak ediyorum peki tok bir krem mi yoksa süt kıvamında mı?

    YanıtlaSil
  2. Süt kıvamında diyemem de, yakın :) Yoğum bir krem değil

    YanıtlaSil
  3. Hmm anladim ben daha hafifini ariyorum diye bi yalan uydurup Benefit urunlerinden uzak durmaya calismaya devam ediyorum :D cevabin icin tesekkur ederim :D

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,

    Benefit Cosmetics Turkey olarak bu güzel postun için teşekkür ederiz.

    The Porefessional' ı tek başına yada makyaj üzerine gözeneklerini kamufle etmek için kullanılabileceği gibi, makyaj bazı olarakta oldukça başarılıdır.

    That Gal' i ise özellikle makyajdan önce cildine uygulamanı tavsiye ediyoruz. Cildinde ki değişim oldukça hoşuna gidecek ;)

    Hello Flawless Oxygen Wow ise bakım ve yağsız nemlendirme konusunda oldukça iddialı. Daha yoğun kapatıcılık için Hello Flawless Pudralarımız iş başında! :) Pudra kullanmayı sevmeyenler için bile bambaşka bir dünyanın kapılarını aralıyorlar.

    Bene-Sevgiler...
    Benefit Cosmetics Turkey

    www.facebook.com/benefitcosmeticsturkey
    www.twitter.com/BenefitTurkey

    YanıtlaSil
  5. benefit benimde fazlasıyla merak ettiğim bir marka,sosyal medyadaki yarısmalarına katılsamda kazanamadım hicbirini malesef:(
    ürünler cok ama cok kaliteli görünüyor,cok begendim :)

    bana da beklerim: http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Ben de her seferinde katiliyorim :) guzel bir marka geecekten. imkan olsa tum malyaj standini alip odama koymak isterim :)

    YanıtlaSil
  7. postu öyle güzel hazırlamışsın ki , nerdeyse gidip alacağım ama bu sıcaklarda yüzümde en iyisinden güneş koruyucu bile durmuyor , havalar biraz düzelsin alacağım olmaz mı :) hem düşüncelerimi de yazarım
    takipteyim
    kibelem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. haklısın sıcaklar berbat. Beğendiğim ürünler hakkında yazarken fazla abartmamaya, objektif yazmaya özen gösteriyorum ama umarım oluyordur. Yorumlarını düşüncelerini beklerim hep
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Fiyatlarinin hakkini veren urunler değil malesef. ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli