16 Temmuz 2012

LİLA KUTU TEMMUZ

Bu ay ki Lila Kutu da beni pek tatmin etmedi malesef. Geçen ay gelen de pek beğenilmemişti bir çok kişi tarafından. Öyle olunca bu ay daha güzel bir kutu gelir demiştim. Clarins haricindekileri pek sevmedim.


Genel olarak boş bir kutuydu.


*Clarins yaşlanma karşıtı -ben 24 yaşındayım- güneş kremi 5 ml, *Clarins selülit kremi, *Chris Farrel göz kalemi, *Guinot yüz kremi ve *Bitki çayı gibi bişey


*Çamur maskesi, *acnecinamid ve La Naturel testerları


Fotoğrafları bile özenerek çekmedim, özür dilerim. 1 ay daha veriyorum Lila Kutu`ya ben. Siz ne dersiniz ??
Bu kutudan kullnacaklarım maske, selülit kremi ve göz kalemi oldu sadece

5 yorum:

  1. Benim bu ay son kutumdu. Geçen aydasn iptal ettirmiştim. Hiç de pişman olmadım...

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ay iptal ettim artık.. Senin de söylediğin gibi boş bir kutuydu :(

    YanıtlaSil
  3. Ben önümüzdeki ayın parasını da ödedim ama iptal edicem sanırım ben de :(

    YanıtlaSil
  4. bende yeni başladım lila kutuya nasipse bu ay 15'inde gelicekmiş ilk kutum sabırsızlıkla bekliyorum süpriz kutumu :)
    banada sizler gibi heycanlar yaşatır umarım :)

    YanıtlaSil
  5. İlk 1-2 ay çok eğlenceli oluyor ama ürünler kısılmaya başladıkça burun kıvırma başlıyor :) Umarım bu ay daha güzel şeyler geliiiiirrr.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli