5 Aralık 2012

KARŞILAŞTIRMA: Yüz Yıkama Jelleri

Çoğumuzun evindeki gereksiz stok durumu malum. Ne kadar istemesem de bende de oluyor. Geçenlerde fark ettim ki evde 5 adet yarım yarım yüz yıkama jeli var. Bir de daha açılmamış olanlar da var :)

Madem bu kadar birikmişler bir karşılaştırma yazısını hak ettiler bence...


1. DCL wash-off cleansing lotion: Bu ürünü alalı oldukça uzun zaman olmuştu. Serinin diğer ürünleri ile birlikte 6-7 ay kadar düzenli şekilde kullanınca etkisini hissetmiştim. Cildim daha güzel daha sağlıklı gözüküyordu ve sivilce lekelerini de bir miktar azalttığını hissettim. Bir süre sonra insan değişiklik arıyor tabii ki... Fiyatı 90-100 lira civarında ve uzun süre kullanıyor.

2. DDF Salicylic Wash: Çok şeyler ümid ederek aldığım bir üründü ama maalesef hiç sevmedim. Bende mi işe yaramadı bilmiyorum ama yine set halinde aldığım bir üründü. 2 ay kadar kullandıktan sonra yarıda bıraktım. Fiyatı 100 lira civarındaydı.

3. Bioderma Sebium Gel: Akneli ve yağlı ciltler için ola bir ürün bildiğiniz gibi. Genelde Bioderma ürünlerinin hepsinden çok memnun kalmış olmama rağmen, bu jel benim için yetersiz kaldı. Oldukça hafif bir yıkama jeli, yazın kullanıyordum ama istediğim gibi engellemiyordu yağlanmayı. Belki kışın kullanmak için daha uygun bir ürün olabilir. Fiyatı 50 lira civarında ama bildiğiniz gibi +1 bedavalı oluyor çoğunlukla. Miktarı diğerlerine oranla daha fazla gözükse de kullanım süresi çok farklı değil.  

4. Clinique Anti-Blemish: İlk 3 ürün jel şeklindeydi ama bu ürün köpük formunda. İlk başta köpük olayına sıcak bakmasam da, alıştıktan sonra çok sevdim. Artık jel şeklinde olanları kullanmak gelmiyor içimden. Anti-blemish serisi cildimdeki yağlanmayı ciddi şekilde azalttı. Toniği ile birlikte çok severek kullandığım bir seri oldu. Hem güzel temizliyor, hem yağlanmayı engelliyor hem de kurutma yapmıyordu. Fiyatı 70 lira civarında ama diğer ürünlerden bira daha hızlı bitiyor sanki. Belki de günde 2 sefer düzenli kullandığım için bana öyle geldi.

5. Dermoskin Facial Cleansin Foam: Bu ürün de yine köpük formunda, son günlerde sevdiğim ürünlerden. Bu ürünün yağlanmayı azaltmak gibi bir etkisi yok, diğer 4 ürün karma ve yağlı ciltler içindi fakat bu ürün tüm cilt tipleri için, nemlendirici etkili bir temizleyici. İçinde argan yağı olmasını ve parabensiz olmasını çok beğendim. Fazla yağlandırmadan, hassas şekilde temizliyor ve hafifçe nemlendiriyor. Fiyatı 30 lira. 

Bugünlerde bendeki yüz yıkama jelleri bu şekilde işte. Clinique ve Dermoskin ile uzun süre devam etmeyi düşünüyorum.  

1 yorum:

  1. Benim de cildimde yağlanma problemi var malesef. Senin tavsiyelerini dinliyeceğim baya tecrübelisin ürünler konusun da çok güzel anlatmışsın. (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli