15 Aralık 2012

Clinique // Anti Blemish Fondöten

Hiç fondöten ihtiyacım yokken, sırf meraktan almıştım bu fondöteni ama hiç pişman olmadım. Diğerlerini bıraktım, bu aralar hep bunu kullanıyorum ve bitene kadar da devam.


Anti-blemish serisi, kızarıklık sivilce gibi sorunlu cilt tipleri için bildiğiniz gibi. Bu da serinin fondöteni. "Sivilce ve kızarıklıkların giderilmesinde yardımcı olur, yenilerinin oluşumunu engeller" diyor Clinique bu ürün için.





-Ürünü sıkarak çıkartabileceğiniz, plastik küçük bir ambalajı var. 
-Kıvamı ne koyu ne fazla akışkan. 
-Tam mat bir bitişi var, bu fondötende en sevdiğim özellik bu oldu. Normalde her fondötenin üzerine pudra uygularım ama bunda hiç gerek olmuyor. Sadece kalıcılığını arttırmak adına uyguluyorum bazen. 


-Clinique`in hemen her ürünü gibi oil-free/yağsız bir ürün.
- Benim cildim yağlı olmasına rağmen, gün içinde herhangi bir yağlanma problemi yapmadı.
- Kapatıcılığı orta-iyi arası.
- Kalıcılığı ise orta


- Sürdükten sonra hafif kadifemsi bir his bırakıyor, buna da bayıldım. 
- Ben 03 fresh neutral rengini aldım, hafif bej/pembe alt tonlu. Sarı alt tonlular için uygun renk seçeneği yok gibi ama benim tenimde çok iyi duruyor bu renk. 
- Son olarak ürün 30 ml ve 83tl.

Sivilce oluşumunu engellemede çok ciddi bir etki yapacağını sanmıyorum ama en azından gönül rahatlığı ile kullanıyorum. Özellikle yağlı ciltler için çok uygun bir ürün olmuş.

Özetle;
- yağlanma problemi yapmayan,
- oldukça mat duran,
- ciltte hoş duran ve
- orta kapatıcılıkta bir fondöten.
 İçeriği de aşağıdaki gibi.

5 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım, kafaya koydum alacağım bende birdene :)

    YanıtlaSil
  2. begendim ozellikle de mat olmasi guzelmis, fondotenim bitince bir de bunu deneyeyim bakalim :)

    YanıtlaSil
  3. @rimellu kiz tesekkur ederim
    @kitten dene mutlaka :)

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı bir post olmuş kafamdaki bütün soruların cevabını buldum:)Benim için mat bitişli ve parlama yapmaması çok önemli,renkte de doğru bir karar verebilirsem hemen alıcam.Teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknuryh pisman olmayacaksin die dusunuyorum, umarim oyle olur :)

      Sil

Yorumlarınız değerli