14 Aralık 2012

Son Zamanlarda En Sevdiklerim

Bu aralar bu ürünlerle çok mesudum, elim sürekli onlara gidiyor. O yüzden hepsinden kısa kısa aynı postta bahsetmek istedim.

Clinique Even Better Eyes:  O kadar çok konuşulan, tanıtımı yapılan üründe varmış bi keramet gerçekten :) Başta şunu söylemem lazım; belirgin bir göz altı şikayetim yok. Sadece bakım ve nemlendirme için göz altı kremi kullanıyorum. Even Better Eyes`a geçmeden önce de Clinique kullanıyordum ama bu seri cidden daha iyi hissettiriyor. Çok küçük, çok pahalı vs demiştim ama uzun süre gidecek ürün belli. Sürdükten sonra kadifemsi bir yumuşaklık bırakıyor ve sürerken yaşattığı his çok güzel :) Özetle bende bu ürünü çok beğenenlerden oldum.

Mac You Are Perfect Already: Geçenlerde Elca Store`dan aldım diye bahsettiğim ruj. Alırken denememiştim ama dudağıma sürdükten sonra çok hoşuma gitti. Bu güne kadar nude diye kullandığım rujların hepsinden daha güzel çıktı. 

Burt`s Bees Lipstick: Bu markanın ürünleri de oldukça pahalı oluyor bildiğiniz gibi, henüz başka bir ürününü alıp denemiş değilim ama narlı dudak balmını çok sevdim. Ürünün üzerinde %100 doğal yazdığı için özellikle aldım. Çünkü gün içinde ruj ya da parlatıcı tazeleme adetim yok ama özellikle kışın çok sık lipsitck kullanıyorum. Montumun cebinde taşıyorum, gece yatarken sabah kalkınca vs vs. Hal böyle olunca yediğime içtiğime çok fazla karışıyor ve direk mideye :) Bu yüzden bulabildiğim en doğalını alayım dedim. 3 çeşidi var Burt`s Bees`lerin. Diğer 2 tanesi nane aromalı olduğu için terci etmedim. Narlı olanda belli belirsiz, hoş bir koku var ve çok azıcık renk veriyor. 

Clinique Anti-Blemish Fondoten: Ayrıntılı bir post yazacağım bu fondötenle ilgili ama özetle mat, yağsız ve çok hoş duran bir fondöten. Son zamanlarda kullandıklarım içinde en sevdiğim oldu. Demirbaşlarımdan birisi olacak sanırım

Ben bu ürünlerin hepsine kefilim :) Son zamanlarda elimden düşmüyorlar. Sizin ısrarla tavsiye edeceğiniz ürünler var mı?

6 yorum:

  1. Merhaba Clinique Anti Blemish fondöten postunu merakla bekliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. yarın yazayım o zaman :)
    benden de sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. ben de clinique fondoteni merak ediyorum, özellikle de kapatıcılık derecesini :)

    YanıtlaSil
  4. @kitten: tamamdır, biraz sonra yazıyorum :)

    YanıtlaSil

  5. Burt`s Bees Lipstic markaları oldukça pahalı ama degiyor aldıgınıza bence tavsiye edilebilcek ürünler :)

    YanıtlaSil
  6. evet lipstick diğerlerine oranla 2 hatta 3 kat ama sonuçta yine de çok büyük bir para değil. Ben de iyi ki almışım dedim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli