12 Aralık 2012

TWITTER İNSANLARI

Başlarda ben de Twitter`a pek bir anlam verememişim. Karakter sınırlaması falan, ne gerek var böyle şeylere demiştim ama hem telefonumun, hem de bilgisayarımın sık kullanılanlar listesinde en başa oturması fazla zaman almadı. 

Geçenlerde babam sordu nasıl diye, kendisi bu tarz şeylerle ne çok ilgili ne de çok ilgisiz bir insan. Anlatmaya çalışırken saçma bir tanım çıktı ortaya, büyük ihtimalle benim anlatamama yeteneğimden ama demem o ki, başta anlamsız gelse de alışınca onsuz olmuyor. Twitter`ı seviyorum ben, daha doğrusu blogunu takip ettiğim kızın ya da sevdiğim bir ünlünün günlük hayatta nasıl bir insan olduğunu, ne aldığını, neyi nasıl söylediğini takip etmek hoşuma gidiyor. Hızlı, kısa ama öz bir site olması da ayrı bir cazibe tabii, mesela artık facebook o kadar sıkıcı geliyor ki bana.  

Bana göre bir kaç çeşit Twitter insanı var;


Twitter`ı şikayet yeri sananlarla başlayalım mesela, hocaya edemediği küfrü, devlet dairesinde kafa tutamadığı memuru, laf anlamayan sevgilisini twitter`a havale edenler, trafikten şikayet edenler, içimde kalacağına tweet atarım diyenler (ki ben de çoğu zaman yapıyorum) o kadar çok ki.

Yüksekten uçanlarla devam edelim; bazı tipler var ki, sadece havalı şeyleri paylaşıyorlar ve sürekli insanın canını çektiriyorlar :) Yemekler, içkiler, pahalı pahalı oyuncaklar, hep en mutlu anlar. Yani evet insan her şeyi sosyal medyaya yazmaz ama her mutlu olduğun anı yazıyorsun da, başına hiç mi can sıkıcı bir şey gelmiyor kardeşim :) sinir bozucu grup işte :)


Bir de ikisi arasında olan bir grup var ki, işte onlar favorim. Sabahın 6`sında "Günaydııııııın :))" gibi mesajlar atıyorlar mesela. Ya da "saatlerdir çalışıyorum, off pofff" yerine "zombiye bağladım :))" diye mutlu mutlu yaklaşanlar var olaya. İşte onlar benim de enerjimi arttırıyorlar, içimi açıyorlar. Seviyorum bu insanları takip etmeyi. Ve kısa bir süre sonra iş hayatının acımasız kollarına kendimi bıraktığımda, böyle tweetler atabilme gücünü istiyorum kendime :))

Böyle işte, bazen bloguna yazdıklarından çok twittera yazdıklarını takip etmeyi sevdiğim insanlar var, kendime çok benzettiğim, yakın bulduğum insanlar, bir sorum olduğumda hemen cevap alabileceğim insanlar,   bir konuya çok farklı bakmamı sağlayan insanlar, yazdıklarına gülümsediğim insanlar, kendini beğenmişliğine güldüğüm insanlar... 

Bu arada twitter adresim :)  https://twitter.com/ModaMasallari

Eeee siz ne dersiniz ? Var mı sizde de benzer durumlar ??

10 yorum:

  1. Çok doğru ve net bir şekilde anlatmışsın :) Ben de Twitter'dan ne anlıyorlar ya derdim hep, anlamsız gelirdi. Şimdi ise Facebook dediğin gibi çok sıkıcı geliyor. Twitter tüm gün açık önümde :) Takip ettiğim bloglar sayesinde buradan bir çok şey öğrendim yada fikir edindim. Kendim de birşey denediğimde öğrendiğimde paylaşıyorum ve insanların ilgisini çekmesi veya yorum yapması da beni mutlu ediyor. Bazı kişilerin yüzüne söylemeyi çok isteyip de söyleyemediğim şeyleri de burdan yazınca birnevi tatmin oluyorum, hırsımı alıyorum :))

    buarada ben de @kavunluvotka ;)

    YanıtlaSil
  2. Twitter a bende sıcak bakmamıştım ne yani herkes ne yapıyor neden bilelim ki demiştim.
    Sonuç: Bakmadan olmaz kim ne yapmış kimin blogunda yeni yazı varmış :) Pratik geliyor bana seviyorum yaa

    YanıtlaSil
  3. çok güzel tesbitler yapmışsın cnm. ben pek alışamadım twittera. her dakka bişiymi yazcam ya?

    YanıtlaSil
  4. @kavunluvotka: yüzüne söyleyemediklerimiz değil mi :) ben de onu yapıyorum :))

    @gonca gp: kesinlikle çok partik hakılısın

    @selma's world: teşekkür ederim :) herkesin ortak noktası sanırım, başta anlamsız geliyor ama sen de alışırsın bence biraz takılmaya başlarsan :)

    YanıtlaSil
  5. sanırım ben Twitter bağımlısıyım, o olmadan yapamıyorum, birşey yazmasam bile okuma halindeyim sürekli. Takipledim seni, benim nickim de @onorr

    YanıtlaSil
  6. ben de bağımlıyım sanırım, ben dörtdötlükblog hesabını takip ediyorum ama o kimin hesabı ? :)

    YanıtlaSil
  7. o blog için açtığımız ortak hesap ;) tweetlemeye devam.

    YanıtlaSil
  8. anladım, ben sizin blogu 2 kişi yazdığınızı birazcık geç fark ettim de :)

    YanıtlaSil
  9. milenyumun üstünden kaç yıl geçti ben hala twitteri çözecem :)

    YanıtlaSil
  10. :))) çözersiniz, çözersiniz. Azıcık zaman geçirmeye bakıyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli