9 Aralık 2012

ALIŞVERİŞ: Graits, Cosmetica ve Rareblossom

Bu hafta kozmetik adına bu ürünleri aldım ve inanılmaz mutlu oldum. "Artık almamam lazım" söylemlerim yerini "amaaaan, canın ne istiyorsa al" söylemlerine bırakmaya başladı. Kasmayınca daha iyi oluyor sanki. Gördüklerinizin hepsi çok uygun bir fiyata mal oldu. 


Pamuklardan başlayalım isterseniz :) Fiyatı cidden çok uygundu ve deli gibi disk pamuk bitiriyorum. İpek`in pamuklarını bazen beğeniyorum, bazen beğenmiyorum ama idare ediyor. 100`lü paket 1.90 tl/Cosmetica`da


Gratis`in burun bantlarından ilk defa deneyeceğim. Normalde Nivea kullanıyorum, bir şikayetim de yoktu ama bunu da denemek istedim çünkü fiyatı Nivea`ya göre çok çok uygun. 3.90 tl/Gratis`de 

Essence`in 103 numaralı ojesini aldım, daha önce bloglarda görüp beğenmiştim diye hatırlıyorum. Simli ojeleri bazen çok fazla buluyorum, bazen hoşuma gidiyor ama yüzük parmaklarımda denemek istiyorum. 2.50 tl/Gratis`de


Vee yine bir BB krem :) İndirime girdiğini görünce dayanamadım, beğenilen bir ürün olduğunu duyuyordum. Alırken denedim, benim de hoşuma gitti. Yağsız, mat bir yapısı var. 4 renk seçeneği vardı, ben en açığın bir koyusunu aldım ama henüz paketini açıp, yüzümde denemedim. Sadece paketi çok küçük geldi gözüme, içi boşalmış, kullanılmış gibi geldi hatta bana ama paketin ağzındaki koruma bandı duruyordu. Ürün 30 ml, 13,90 tl/Cosmetica`da (Gratis`de de 14.90`dı)


Gelelim asıl ganimetlerime. Bildiğiniz gibi Rareblossom satışına son verdi. Zaten %60 indirimi duyduğumda hemen aklıma gelmişti. Neyse, kimleri "beğensem de gerisi gelmeyecek" diye düşünüp almak istemedi ama bence bu kadar düşük fiyata sunuluyorken kaçırmak olmazdı. Daha çok şey alma niyetim vardı ama ancak bu kadarı denk geldi, istediğim ürünlerin çoğu da tükenmişti zaten. Kullanım süreleri kısa olmasa stoklayacaktım hatta, çünkü ürünlerin içeriği tamamen doğal.

Kıvamlı bebek yağı aldım. Gördüğünüz gibi, cam bir kavanozda vazelin kıvamında bir ürün. El kremi, vücut kremi, ayak kremi yerine kullanılabilecek bir ürün.  


Rareblossom tırnak bakım jeli aldım bir de. Bir sefer denedim ve hoşuma gitti. 7ml`lik küçük bir ürün olması dışında güzel. Rareblossom`dan aldığım 2 ürün 25 tl`ye aldım.

Benim geçen haftanın ganimetleri böyle işteee, siz de ne var ne yok ?  

4 yorum:

  1. güle güle kullan canım rare blossomları ben deneyemeden kaldırdılar
    son indirimde de ne alacagımı bilemedim :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ediyorum :) evet cok fazla temel urunleri olmadigindan ben de kararsiz kalmistim ama butun urunleri guzel sanirim :)

    YanıtlaSil
  3. gule gule kullanin hepsi cok guzel :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyorum, umarım hepsini kullanacağım. Genelde almayı seven ama kullanmayı hep unutan bir insanım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli