14 Ocak 2013

CLINIQUE: Pore Minimizer Gözenek Küçültücü

Clinique`in indiriminde denk gelip, aklımda yokken aldığım ürünlerden bir tanesiydi. Aslında oldukça uzun zaman oldu alalı ama hemen sonuç vermeyen ürünler olduğu için ancak yazabiliyorum.


Clinique Pore Minimizer adından da anlaşılacağı gibi gözenek küçültücü krem. Aslında ciltteki gözeneklerin küçüldüğünü gözlemlemek çok zor ama bu kremin işe yaradığını hissediyorum kullanırken.


Beyaz, kokusuz ve hafif yapılı bir krem. Sürdükten sonra hafif bir pürüzsüzlük hissi bırakıyor ciltte. Üzerine makyaj yapmak güzel oluyor ama makyaj bazı olarak yeterli bir ürün değil tabii ki. Zaten amacı da o değil ama bu tarz ürünlere "makyaj bazı" özelliğini de yüklüyorlar genelde. "Gözeneklerimi doldurup, makyajımı daha güzel gösterir" gibi bir beklenti ile kullanmamak lazım, bu ürünün özelliği tedavi etmek. Gözenekleri doldurmak için başka bir ürünü de var Clinique`in. 

Ürün nasıl işe yaradı derseniz; 2 ay gibi bir süre içinde düzenli olarak tonikten sonra uyguladım. Özellikle "tonikten sonra" kısmının altını çiziyorum, çünkü gözenekleri küçültmek açısından toniğin de çok önemli olduğunu düşünüyorum. İkisini düzenli şekilde kullandığımda, fondötenin daha güzel durduğunu, makyaj yaptığımda gözeneklerin daha belirsiz olduğu fark edebiliyorum. 

Ambalaj olarak oldukça yeterli bir krem, çok az miktarda kullanmak yetiyor. Bu şekilde 1 yıldan uzun süre rahatlıkla kullanılabilir. Ben aldığımda indirimdeydi ama normal satış fiyatı 90 lira civarında sanıyorum.

2 yorum:

  1. hangi toniği kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
  2. Clinique`in 3 numaralı toniğini ya da anti-blemish toniğini kullanıyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli