18 Ocak 2013

INGLOT: Sleeks 56 Lip Gloss

Inglot`ların satıştan kalkacağı artık kesinleşti maalesef. Mağazalarında 3 ürün ve üzerine %50, 5 ürün ve üzerine %60 indirim devam ediyor. Ben mağazasına gidemiyorum ama Markafoni indirimini kaçırmadım iki seferdir. Bu lip gloss`da son aldıklarımdan bir tanesiydi.


Sitede renkler tam belli olmadığı için birazcık karambole alıyorum ama gayet güzel çıkıyor renkler.


İnglot Sleeks 56 numara parlatıcı için açıklamada, açık kahve gibi bir şeyler yazıyordu. Kahve renginden ziyade tarçın tonlarında, bolca altın ışıltıları içeren bir gloss.


Parlak ve ışıltılı ürünleri sevenler için gayet güzel, ben günlük kullanmayı sevmiyorum. Yoğunluğu ve yapısı da güzel. 15 liraya gayet iyi bir ürün, aklınızda olsun.

Ben bi indirim daha bekliyorum Markafoni`den, özellikle takip etmeye çalışıyorum bu aralar. Eğer bir defa daha olursa baya bir şey almayı düşünüyorum :) 

6 yorum:

  1. rengi koyu olsada güzele benziyor:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) çok koyu bi renk de değil aslında, çoğu kişinin kullanabileceği bir renk

    YanıtlaSil
  3. Satıştan kalkıyor muuu ?!
    Çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  4. YAni bu kadar büyük oranda ve uzun süreli bir indirim olunca bu şekilde haberler çıkmıştı. Doğru değil falan dendi ama en son kesinleşti sanırım. Stokları tüketiyorlar

    YanıtlaSil
  5. kitten teşekkür ederim :) umarım bi kere daha gelir markafoniye de biraz daha stoklarız

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli