22 Ocak 2013

SEPHORA // indirim Alışverişi

Sephora indirimi çoğu kişi tarafından sevilmedi, beğenilmedi ama ben aldıklarımı, daha doğrusu bana alınanları çok sevdim :) Blogların çoğunda olumsuz yorumlar görünce bir dünya yol gitmeye üşendim.


Bunların hepsi erkek arkadaşımın seçimi :) Daha önce pek girmediği bir kozmetik mağazasına göndermek ve üstüne üstlük ne alacağını tam olarak söylememek, "kafana göre al indirimden bir şeyler" demek biraz garip oldu ama sonuç pek güzel oldu :)) 

G11 Sephora ruj, (10 tl) Vişne çürüğü gibi bir renk, hoş bir çilek kokusu var, rengi çok hoş duruyor. Çok koyu değil, kalıcılığı fazla yok ama nemlendirmesi gayet güzel.


Sephora nail patch`ler indirim zamanı alınabilecek hatta stoklanabilecek güzel ürünlerden. Uygulaması çok pratik değil gerçi, özen istiyor ama güzel bir ürün. Bu paketi tek seferde değil de, ara ara 1,2 tırnağıma uygularım diye düşünüyorum. (5 tl )


Sephora 20D pudra. Bu renk bana birazcık açık geldi sanırım ama, "Senin kullandığın renklere benziyordu aşkım" cümlesini duyduktan sonra fikrim değişti :) Oil-free olmasını sevdim. İlk bir kaç kullanımda da fikrim gayet olumlu yönde.


Ve paketi beğenildiği için alınan bir oje seti :) Ojelerin boyutları küçük olmasına rağmen fırçaları ve ojenin yapısı gayet güzel. (15tl)


İşte Sephora indiriminden benim payıma düşenler bunlar oldu :) Special thanks to my ♥

4 yorum:

  1. ohh ne becerikli bi sevgiliymiş o! :) güle güle kullan hepsinii :)

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlı aşklarımız var di mi <3
    Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. nasli sana yapılan jetleri de twitterdan takip ediyorum :)) cidden öyleler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli