21 Ocak 2013

Makyaj Malzemelerimi Düzenledim

 Hatırlayanlarınız varsa, yeni ev telaşı içindeydim bir süredir. Yeni ev dediysem; keyfi bir durum değil, iş dolayısı ile mecburi bir durumdu. Yerleşme süreci bir hayli sıkıntılı geçse de, yeni eşyalar almak ve yeni bir düzen kurmak keyifliydi. 

Bu düzen kurma işi içinde, yaptığım en akıllıca iş bu çekmece oldu sanırım :)


İlk adımım uzun süredir kullanmadıklarımı ayıklamak ve bir kısmını da Antalya`da bırakmak oldu. Böylece boşa kalabalık edecek ürünlerin çoğundan kurtuldum. İkinci adım ise İkea`dan bir adet çekmece düzenleyici almak oldu. Kendisi 14.90 tl`ye alabileceğiniz, makyaja dair en güzel ürün :)


Bana bir çekmece yetti ama alt alta iki çekmece de gayet güzel olurdu. Farlar, rujlar, allıklar, fondotenler her biri ayrı ayrı gözlere koyuldu. Şimdi bulması o kadar kolay oluyor ki. Hepsi göz önünde, hiç birisi arkada kalmıyor. Ojelerimi de hemen yanına sıkıştırdım. Onları da bir hayli azaltmıştım. Mesela çok fazla Alix Avien ojem varmış. Son kullandığımda 1 gün zor dayandıklarını fark edince, hiç birini almadım yanıma.


Fırçalar ve makyaj süngerleri için de, çekmecede yer ayırmak yerine bu şekilde aynanın önüne koydum. 


Ve çok şanslı olduğum bir nokta daha. Kocaman bir banyo dolabım var. Bu sadece küçük bir kısmı, banyo aynasının sağı, solu, altı, üstü raf dolu. Makyaj malzemesi dışında kullandığım cilt bakım ürünlerini, parfümleri falan da buraya dizdim. Hiç göze batmıyor ve hiç bir şeyi engellemiyor. Diğer türlü yatak odasında, aynanın önünde olmasını sevmiyorum. Takı kutuları vs. derken çok kalabalık ve dağınık bir görüntü oluyor. 

Banyonun bu kadar güzel bir düzene sahip olması şansıma (ilerde kendi evime de böyle bir şey yaptırmak ilk işim olacak) ama makyaj malzemelerini güzel bir düzene sokmak; yatay bir çekmece ve 15 liralık bir ürüne bakıyormuş :) 

9 yorum:

  1. Bi Bioderma düşkünü gördüm aynı benim gibi :)

    YanıtlaSil
  2. :) evt seviyorum bi bioderma bi clinique

    YanıtlaSil
  3. Güle güle otur yeni evinde.Yeni ev yeni düzen demek.Bloğunu takibe aldım.Bana da beklerim
    makyaj kelebeği blogspot.com.

    YanıtlaSil
  4. bir takı aksesuar aşığı olarak bu çekmece düzenleyicilere çook ihtiyacım var iyi fikir :)
    sitenizi çok beğendim izleyiciniz oldum hemen takipteyim:)
    sizide beklerim izleyicim olun sevinirim bendede her telden var sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. mesleğiniz nedir iş demişsiniz ya

    YanıtlaSil
  6. üniversitede araştırma görevlisiyim

    YanıtlaSil
  7. şu beyaz vazoyu heryerde görüyorum ama nerede satılıyo bilmiyorum siz nereden aldınız?

    YanıtlaSil
  8. şu beyaz vazoyu her yerde görüyorum ama nerede satıldığınu bilmiyorum.siz nereden aldınız?

    YanıtlaSil
  9. @Beyza Öner: heryerde görülen dekorasyon objeleri İkea oluyor genelde :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli