24 Ocak 2013

CLINIQUE: Göz Makyaj Temizleyicisi

Sıvı göz makyaj temizleyicilerini, kremlere göre daha çok seviyorum. Son keşiflerimden birisi de Clinique take the day off göz makyaj temizleyicisi oldu. Tam boyunu almadım henüz ama setlerden çıkan seyahat boylarından vardı 2 tane. 


2 fazlı, şeffaf ve kokusuz bir ürün. Son denediğim 3 göz makyaj temizleyicisine göre daha güzel ve hassas temizliyor. Aslında çoğumuz fazla üstünde durmuyoruz ama fark ettim ki makyaj temizleyicisi iyi olmadığı zaman, rimeli gözümden çıkaracağım diye öyle bir bastırıyorum ki, gözlerimin altı kıpkırmızı oluyor. Bildiğiniz gibi göz altı çok hassas bir bölge, özenli olmak lazım.


Bu arada ben sadece göz makyajı için kullanıyorum ama aynı zamanda dudaklar için kullanıldığını da hatırlatayım. Gerçi benim bu güne kadar dudak için temizleyici kullanmışlığım yok orası ayrı :)

İki fazlı olduğu için hafif yağlı bir his bırakıyor, bu şekilde daha rahat temizleniyor makyaj da. Bu yağlı hissi sevmiyorum aslında ama daha önce kullandığım ürünlerle kıyaslayınca rahatsız edici değil. Benim severek kullandığım, göz altlarımı tahriş etmeden makyajımı temizleyebildiğim güzel bir ürün oldu.

Son olarak orjinal boyu 125 ml ve 60 tl diye biliyorum.

7 yorum:

  1. neutrogena kullandın mı?o da iki fazlı. onunla farkı var mı diye soracaktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir onu kullanmadim malesef. ben sephora ve yves rocherin iki fazli olanini kullandim. Niveanin da krem yapili olanini denedim.bir de arada bioderma h2o ile de temizliyorum. bu kullandiklarima kiyasla daha iyi temizliyor

      Sil
  2. neutrogena'yı da denemeni tavsiye ederim. hem iyi çıkarıyor hem de yağlı bir his bırakmıyor. 2 senedir kullanıyorum ben.

    YanıtlaSil
  3. tamam aklımda olsun, teşekkür ederim. Bunun boyutu küçük olduğu için bitecek yakın zamanda zaten.

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü uzun zamandır kullanıyorum.araya bazen başka markalar giriyor ama yine Clinique'e dönüş yapıyorum.

    YanıtlaSil
  5. nilgün; benim de öyle olacak gibi gözüküyor. Bu bittikten sonra aynısından hemen alamazsam bi kaç marka daha deneyeceğim ama clinique seviyorum genel olarak

    YanıtlaSil
  6. nilgün; benim de öyle olacak gibi gözüküyor. Bu bittikten sonra aynısından hemen alamazsam bi kaç marka daha deneyeceğim ama clinique seviyorum genel olarak

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli