6 Kasım 2014

Hayal Kırıklığı // Kasım 2014

Hoşlanmadığım, işlevini yapamadığını düşündüğüm ve bir daha almayacağım dediğim ürünleri toparladım bu sefer. Bayadır bu yazı için ürün biriktiriyordum. Aşağıda gördüğünüz ürünler benim için idare eder statüsünden daha aşağıda, cidden "olmamış" dediğim ürünler. 


Dirty Works Body Wash; ilk aldığımda idare eder bulmuş ve kullanmaya devam etmiştim. O kadar uzun süre banyoda atıldı ki anlatamam. Değişik bir kokusu var, gerçi kokusu çok rahatsız edici değil bana göre ama bu tarz ürünlerden beklenen kadar hoş bir koku da değil. Yine de asıl sorun bu ürünün kıvamında. Jöle gibi çok yoğun bir kıvamı var, madem yoğun az miktarda kullanayım derseniz, o zaman da köpürme anlamında başarılı olamıyor. Manasız bir formülasyon olmuş. 




Got2b Düzleştirici Sprey; Ürün o kadar iddialı ki "4 gün boyunca inanılamayacak kadar düz saçlar"  diyor. Bir indirim zamanında denk gelip, merakıma yenik düşüp almıştım. Normal fiyatı 20 lira civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam. Bir saçın 4 gün boyunca yıkanmaması ayrı bir durum zaten, ona girmiyorum :) 


Normalde zaten düzleşmeye oldukça meyilli saçlarım var. Saçımı kurutma makinesi ile kuruturken gelişigüzel taradığımda bile düzleşir saçlarım. Bu ürünü sıktıktan sonra fark eden en ufak bir şey olmadı. İlk anda bile bir gelişme görmedim değil 4 gün sürsün. Ürünü saçıma sıkıp, kendi kendine kurumaya bıraktım, fön makinası ile kuruttum, düzleştirici ile denedim ama ekstra bir düzlük göremedim hiç birisinde. 

Sadece inanılmaz güzel bir kokusu var. Meyveli, tatlı bir koku. Çöpe atmamak adına içine bir miktar argan yağı döküp karıştırdım. O şekilde kullanıyorum arada.



Real Techniques Stippling Brush; Real Techniques fırçaların çoğunu beğeniyorum, temel fırçalarının da hepsini denedim (dua fiberlar da dahil) ama bu bence markanın en manasız fırçası. Uygulama anlamındaki başarısı kullanacağınız ürüne göre değişeceğinden o konuda bir şey diyemem ama beni asıl deli eden yanı sertliği. İlk başta idare eder gibi gözükse de, yüzümde bıraktığı hissiyattan hiç hoşalanmıyorum. Yatay hareketlerle sürdüğümde de sert ama asıl dikine, pon pon hareketi ile sürdüğümde resmen batıyor ve yüzümü kaşındırıyor. 



Loreal Ombre Saç Boyası; aslında bu ürünü sevmedim demem haksızlık olur. Uygulaması oldukça kolay, sonuç da gayet başarılı oldu, severek kullanmıştım ama saçımı inanılmaz yıprattı. Belki de saçımın rengini hiç bir zaman fazla açmadığımdan olabilir ama hayatımın hiç bir döneminde saç uçlarım bu kadar sert olmamıştı. Saçlarım enseme değdiğinde rahatsız oluyordum sertliğinden. Resmen "süpürge" deyiminin anlamını kavradım. Bir süre ekstra bakım ürünleri ile idare edip, 1-2 ay sonunda da sarı kısımları olduğu gibi kestirdim. 


The Foot Factory Naneli Ayak Peelingi; ayak peelinginden beklediğim şey, bir yüz peelingine göre daha yoğun ve sert tanecikli olmasıdır. Bu ürünün taneciklerin boyutu, yoğunluğu, hassas bir yüz peelingi kıvamında. O yüzden ayağıma kremsi bir şey sürmüş hissi veriyor sadece. Peeling ile yakından uzaktan alakası yok. Naneli içeri ile yumuşatacağı vs söylenmiş ama öyle bir etkisini de göremedim. Birkaç sefer kullanıp, boşuna yer işgal etmesin diye banyodan kaldırdım.


Maybelline Lip Balm; bende sadece bu çeşidi var, diğer çeşitleri farklı mıdır bilemiyorum ama bu ürünün neden bu kadar popüler olduğunu anlayamadım doğrusu. Nemlendirmesi az, evet renk vermesi başarılı belki ama inanılmaz yağlı bir yapısı var. Hani neredeyse dudaklarıma sıvı yağ sürmüşüm hissiyatı bırakıyor bende. Bu yüzden birkaç defa kullanıp kenara kaldırdım. 


Benri Peeling Etkili Makyaj Temizleme Diski;  İlk gördüğümde fikri oldukça orjinal bulmuştum ama pratikte öyle olmadı. Kuruyken dokunulduğunda tanecikler çok sert gibi gelmiyor ama pamuk ıslandığında ponza taşı etkisi yapıyor. Yüz için oldukça sert geldi bana. Makyaj temizleme pamuğu gibi kullanıma uygun değil hele ki yanılıp göze doğru falan asla götürmemek lazım. 



Benim uzunca süredir kullandığım ürünlerden ciddi anlamda memnun kalmadıklarım bunlar oldu. Siz ne dersiniz ? Katıldığınız ya da katılmadığınız ürünler var mıdır ?

PS: Yazım kesinlikle herhangi bir ürünü kötülemek maksadı taşımamaktadır. Kendi kullanımıma bağlı kişisel görüşlerimi içermektedir.

12 yorum:

  1. Tabii ki ürünleri sevip sevmemiz aldığımız sonuçlara göre değişebilir. Saçımıza, cildimize, tenimizi ves vs göre çok değişiklik gösteriyor gayet normal.

    Benim bu ürünler arasında memnun kaldıklarım var. Mesela Real Techniques Stippling Brush son zamanlarda sürekli elimin gittiği bir fırça, performansından memnunum.

    L'oreal Ombre seti evet saçları yıpratıyor. Ama koyu renk saçlarda bu kaçınılmaz bir sonuç gibi gözüküyor.

    got2b düzleştiricisi spreyi bitirmeye yakınım. Dalgalı ve sert saçlarımı daha kolay şekle sokuyor. Ama saça sıktıktan sonra biraz kurumasını beklemek lazım yoksa yağlı bir görüntüye neden olabiliyor.

    Bu tarz yazıları çok faydalı buluyorum. Böylece hepimizi kullandığımız ürünleri karşılaştırmış oluyoruz. Merak edenlere de okumak kalıyor :))

    YanıtlaSil
  2. Benri pamuk için kesinlikle aynı fikirdeyim kese gibi birşey bir daha asla almam.
    Baby Lips'ler ise güzel ama abartılacak kadar değil.
    RT fırçayı ise bende çok nadir kullanıyorum krem allığım yok eğer olsa belki onun için kullanırdım.
    Dirty Works duş jeli için de fikirlerim seninle aynı hatta ben bunun setini almıştım diğer ürünlerini de pek sevmemiştim.
    Diğer ürünleri kullanmadığım için birşey diyemeyeceğim.
    Çok güzel ve faydalı bir yazı olmuş emeğine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  3. Mor Rimel; doğrudur, özellikle bazıları çok popüler ürünler sevenleri, memnun kalanları da var baya biliyorum. Kullandıklarını sen de yazmışsın tek tek, teşekkür ediyorum, eline sağlık.

    Melal; Dirty Works`ü ben de set halinde almıştım ve çok sevmemiştim diğerlerini de aynen. Elimde lik maskesi var şimdi bir de ama onu deneme fırsatım olmadı. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. ben de o peelingli pamukları aşırı sert buldum, hatta cildimi kazıdı resmen. o zamandan beri simli oje çıkartmak için kullanıyorum ve normal pamuğa göre daha başarılılar, tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. rt fırçayı krem allık ve bronzer uygulamada fena deil buruna bronzer sürerkende başarılı buldum ben :) ama fondoten vs çizgi bırakıyor sert olduğu için sanırım

    YanıtlaSil
  6. Benrinin o pamugunu bende sevmemistim canım haklisin

    YanıtlaSil
  7. Benri nin pamuğunu bende sevemedim.Elimde kaldı.Rossmandan aynı tanecikli olanını almıştım oda aynı hiç pratik değil.

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar mı aynı düşünürüz, neredeyse hepsini ben de denedim ve fikirlerim tamamiyle aynı. Sadece stippling brush'ı henüz denememiştim duruyor masamda, o üzdü :(

    YanıtlaSil
  9. EcesDiary; fotoğrafları çektikten sonra attım galiba ama yazıyı yazarken ayaklarıma ponza taşı olarak mı kullansam diye geldi benim aklıma da :)

    Nagihan Bozalp; uygulamasından öte sertliği rahatsız etti beni de, ciddi kaşındırıyor yüzümü :(

    Makyajlı Kareler; :)

    Cfusun; yüz için uygun değiller, azıcık düşünmeden yapılmış sanki

    Miss Firuz; aa cidden mi, aynı fikirde olmamaıza sevindim :)

    YanıtlaSil
  10. Makyaj pamugu sert uygulama yaptıktan sonra yüzüme krem sürmeye kalktığımda o tanecikler hala suratımda :/

    YanıtlaSil
  11. Bende RT'nin Expert Face fırçasını binbir umutla almıştım. Ama likit ürünlerde kullanırken ürünün çoğunu yutuyordu. Fırça sadece krem allıkta güzel sonuç veriyor. Öyle kullanıyorum mecburen.

    YanıtlaSil
  12. MelonunOjeleri; o da guzelmis :)

    Libra Beaut; ben verdigi sonuctan memnunum ama urunu emiyor cidden haklisin. Cok sevmedigim, artik bitsin dedigim fondotenlerle kullaniyorum ben de onu :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli