25 Kasım 2014

Burberry // Taupe Brown Far

Burberry farlar bir zamandır aklımdaydı, almak istediğim ilk renk bu değildi fakat fiyatından ziyade bulması zor olan ürünler olduğundan (İstanbul`da tek yerde satılıyormuş) daha önce takip ettiğim bir hesabın (@makyajkeyfim)  blog satışında denk gelince dayanamadım. Böylece blog satışından da ilk defa birşey almış oldum. 

Ürün Chanel`ler gibi kadife kese içinde geliyor. Farları pek fazla çantamda, orda burda taşımadığımdan benim için pek anlam ifade etmiyor ama olsun. 



Kesenin içinden metal bir ambalaj çıkıyor. Açma-kapama mekanizması ise mıknatıslı. Metal kutu yerinde bir karar olmuş çünkü sayılı high-end ürünlerimden olan Chanel krem allığımın plastik ambalajı kısa sürede kırıldı. Bu kategorideki ürünlerle plastik ambalajı bağdaştıramıyorum pek.



2.5 gramlık ideal bir boyutta, normal sıklıkla kullanırsanız uzun süre gidecektir. Favori farınız olursa da bir süre sonra dibini görme mutluluğunu yaşayabilirsiniz! 


Yapısına ve kalıcılığına gelecek olursak; cidden güzel yumuşacık, kaygan bir yapıda. Kalıcılığı ise ortalamanın üstünde. Mac`in paint pontlarının üzerinde kullandığımda gün boyunca kalıyor. Herhangi bir baz olmadan kullandığımda ise 6-7 saati rahat çıkarıyor. ( Göz kapaklarımın yağlanmaya meyilli olmadığını da belirtmeliyim)


Renk konusunda ise bu ürün için çok ekstra bir durum yok bana göre. Başka markalarda da bulunabilecek bir ton Taupe Brown. Başta belirttiğim gibi blog satışından aldım ama gidip mağazadan alacak olsaydım tercih edeceğim ilk renk olmazdı. Benim aklımda Zuhal`de  (@oreosevenkıiz) görüp beğendiğim mulberry ve rosewood renkleri var.


Özetle çok çok abartılacak bir performansı olmasa da hem yapı hem de ambalaj olarak kaliteli bir ürün. 78 liralık satış fiyatı da aşırı değil bana göre. Gözünüze kestirdiğiniz bir renk varsa şayet, güzel performansı ve üzerindeki baskısıyla, minik bir mutluluk kaynağı diye düşünüp almakta fayda var :)

1 yorum:

  1. Çok garip olacak ama bence bu rengi bir de kontürlemede Gölge yapmak için kullanabilirsin çok ama çok hafif bi şekilde duo-fiber bir fırça ile bence harika olur. Gramaj da uygun, demeyip cevap yazarsan sevinirim. Fiyatı da MAC farlar ile karşılaştırınca normal bence onların gramajı çok düşük...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli