4 Kasım 2014

MAC // Make You Mine Allık

M.A.C. Make You Mine, Pro Longwear Allık, 6g, 84TL


Temptalia`dan A+ alması ile dikkatimi çeken bu allık, MAC`in "the matte lip" koleksiyonundaki 3 allıktan birisi. Sürekli ürünlerin içerisinde adını göremedim ama sınırlı üretimse yazık olur diye düşünüyorum, baştan belirteyim. 


Renk, MAC tarafından kirli somon olarak tanımlanmış. Somon deyince bana daha turuncu- kahve arası bir rengi çağrıştırıyor. Temptalia`nın görsellerinde de biraz öyle duruyor zaten ama benim tenimde (ve görsellerimde de) turuncu durmuyor. İçinde çok minik altın ışıltılar da var ama belli bile olmuyor. 



Alıp almamak arasında uzunca süre gidip geldim. Mağazaya gidip deneme şansım da olmadı, oldukça koyu bir ton gibi gözüktüğünden tereddüt ettim bir süre ama Temptalia pigmentasyonuna, kalıcılığına, uygulamasına ve yapısına tam puan verip, bir de "yapısı yumuşacık, toz değil de krem gibi neredeyse" diye yazınca daha fazla dayanamayıp aldım. 


Yapısı cidden oldukça başarılı. Parmağımla dokunduğumda çok hoş bir yumuşaklığı var ama fırça ile yüzüme sürerken bu yumuşaklığı hissedemediğimden, çok bir fark yaratmıyor. 


Pigmentasyonu başarılı ve koyu bir renk olmasına rağmen ayarında sürülüyor. (Ben Mac 168 açılı allık fırçası ile sürüyorum) Bir anda yanaklarınız kıpkırmızı olmuyor. Düşündüğüm kadar koyu da durmadı teminde.


Pro Longwear serisinden olduğu için kalıcılığının da 8 saat kadar olacağı vaad ediliyor ama ben de o kadar olmadı. Yağlı cilt tipine sahip olduğumdan ve gün içinde yüzüme dokunmaya meyilli olduğumdan dolayı sanırım, kalıcılığı çoğu kişi tarafından beğenilen Chanel krem allıklar bile bende 3, bilemedin 4 saatten fazla kalmıyor. 

Bu allık için de aynı durum söz konusu oldu ama benim gibi bir durumunuz yoksa, zaten standart allıklar 3-4 saat cildinizde kalıyorsa, bu ürünle daha başarılı bir sonuç elde edeceğiniz kesin. Çünkü MAC Pro Longwear serilerinin hakkını veriyor genelde. 




Özetle yapısını, rengini ve duruşunu oldukça beğendiğim bir ürün oldu. Elimde bu tonda bir allık da olmadığından daha çok sevdim. Aldığım günden beri de bunu kullanıyorum sanırım. Temptalia`nın yazısına da buradan bakabilirsiniz.


PS: Bu arada paylaşmadan edemeyeceğim. Geçenlerde bir yazımın altına, "inanmayın arkadaşlar, firma tarafından yazıldığı çok belli, bi kere hiç dilbilgisi hatası yok ve öykü anlatır gibi bir dille anlatılmış" diye bir yorum geldi :D Cidden okuyup gülümsedim. Bir de dilbilgisi hatası yapınca "böyle hatalı bir dille blog yazmaya utanmıyor musunuz ? " yorumları var tabii, ne yapsak bilemedim!

1 yorum:

Yorumlarınız değerli