6 Temmuz 2017

Aliexpress Fırça Temizleme Matı


Makyaj fırçalarını seviyorum daha önce de belirtmişimdir. Özellikle ten ürünlerini elimle sürmekten hiç hoşlanmıyorum. Bir fondöten fırçasını da yıkamadan maksimum 2 kere kullanabildiğimi düşününce, fırça yıkama merasimlerim oldukça uzun sürüyor. 

Aslında fırçalarımı yıkamak çok zor gelmiyor bana, hatta garip şekilde hafiften rahabilite edici bile buluyorum ☺Uzun süredir elimde beyaz sabunla ya da küçük silikon yüz temizleme matı ile (bebek şampuanı kullanarak) temizlememe rağmen, Sigma`nın eldiven şeklinde olan matı da aklımdaydı.



Biraz araştırınca, eldiven yerine bu geniş matların daha kullanışlı olabileceğine karar verdim. Sigma versiyonunu almaya da oldukça niyetlenmiştim ama fiyatı 100 liranın üzerinde biliyorsunuz. Ne yapsam ne etsem derken, şeytan dürttü ve aliexpress`e baktım. 


Aliexpess ya da muadillerinden bugüne kadar makyaj aksesuarı, fırça vs almamıştım hiç. Bu konularda biraz pimpirikli ve temkinliyim. Açıkçası adı sanı belli olmayan ürünler alıp kullanmaktan da pek hoşlanmıyorum ama bu matın orjinalinin fiyatı bu kadar yüksek olunca biraz mecbur kaldım galiba. Biraz da kullanışsız bir şey çıkarsa o kadar para vermemiş olayım, bunu deneyeyim, beğenirsem orjinalini alırım diye düşündüm.


Aliexpress`de fırça temizleme matı satan onlarca satıcı var, renk renk alternatifleri de var. Hemen hepsi "zehirsiz/zararsız silikon" olduğunu yazmış fakat ne kadar güvenilir bilemiyorum tabii. Fiyatları 2-5$ arasında değişiyor. Ben ortalama fiyatlı ve yüksek puanlı bir satıcı tercih ettim.  


Makul bir sürede elime ulaştı. Çok kaliteli bir hissiyatı yok ama kötü de değil. Standart, yumuşak silikon gibi düşünülebilir. 

Bu model lavabonun içine yapıştırılarak kullanılıyor genelde ama ben temiz bir kabın içine koyup kullanmayı tercih ediyorum. Üzerinde farklı şekil ve büyüklüklerde tırtıklar var, fırçanın büyüklüğüne göre uygun temizlemeyi sağlayacak olan tarafını seçerek kullanıyorum.

Bu model fırça temizleme matını oldukça kullanışlı buldum. Fırçaları yıkama süremi ve kullandığım su miktarını oldukça azalttı. Fırçalarıma da herhangi bir zarar verdiğini gözlemlemedim. Kıvrılabilir, esnek bir şey olduğu için muhafazası da kolay. 

Özet olarak, başta biraz tereddüt ederek almış olsam da, oldukça memnun kaldım. Şimdilik Sigma mata da ihtiyaç duymuyorum. 


2 yorum:

  1. Ben direk sabuna sürerek yıkıyorum artık çok rahat ettim süngerler özellikle tertemiz oluyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle kesinlikle daha güzel temizleniyor bence de ama, bu daha pratik oldu, o yuzden bununla devam ediyorum simdilik. Sungerler icin dedigin gibi beyaz sabun kullaniyorum ama ben de hala ✌

      Sil

Yorumlarınız değerli