28 Temmuz 2017

La Roche Posay // Anthelios SPF 50 Anti Shine Güneş Koruyucu Sprey


Bu aralar üst üste gelecek olan güneş koruyucu incelemelerinden de anlayabileceğiniz gibi, güneşten korunma konusunda dikkatli davranmaya çalışıyorum. Sevdiğim ve sorunsuz kullandığım güneş kremlerim var fakat iş belli aralıklarla bu koruyucuları tazelemeye geldiğinde sıkıntı başlıyor. 

Ten makyajı yapmıyorsanız yine sorun yok, güneş koruyucunuzu çantanıza atıp, istediğiniz sıklıkta tazeleyebilirsiniz. Fakat ten makyajı üzerine kullanılabilecek güneş koruyucu sayısı oldukça sınırlı maalesef.  

La Roche Posay Anthelios Anti Shine SPF 50 Sprey, makyajın üzerine uygulayabileceğiniz bu nadir ürünlerden bir tanesiydi. Ben de hem merak hem de yüksek beklenti ile yaklaşık 1 ay önce satın aldım ve kullanmaya başladım.  Önce olumlu yönlerinden bahsetmek istiyorum;


  • SPF 50 UVA/UVB koruması içeriyor,
  • Termal su içerdiği için artı bir puan daha alıyor,
  • Makyaj üzerinde beyaz leke, kalıntı bırakmıyor,
  • Yapışkan bir hissiyat asla bırakmıyor, 
  • Sprey şeklinde olması dolayısı ile oldukça pratik,
  • Paraben içermiyor.


Buraya kadar çok güzel, hiç bir problem yok. Fakat;

  • Parfüm içeriyor,
  • Ve uygulamasında problem yaşıyorum.
Eğer uygulaması sorunsuz olsaydı, parfüm içeriğini de göz ardı edip mutlu mesut kullanmaya uzun yıllar devam edebilirdim ama şu an devamını alıp almamak konusunda oldukça kararsızım. 

Önce ürünün sprey kısmında bir sorun mu var diye düşünmüştüm hatta ama sonra fark ettim ki, ürünün çok çok hafif bir yapıda olması uygulamayı zorlaştırıyor. Bu hafif yapıdan dolayı ürün oldukça geniş bir alana saçılıyor ve gözle görülür bir bulut oluşturuyor.  Bu arada yüzüme çok az miktarda ürün geldiğini hissediyorum, yüzümün her yerine güzelce temas etsin diye bolca sıkıyorum (tabii bu arada biraz nefesimi tutmam da gerekiyor) Dolayısı ile hafif bir esinti bile olduğu durumlarda açık havada uygulayamadım ve bolca kullanmamdan dolayı çok hızlı şekilde tükettiğim bir ürün oldu. Kullananlar varsa özellikle bu konuda yorumlarını oldukça merak ediyorum. 


Ürün 75ml, eczane fiyatı 45TL civarında ama online olarak daha uyguna bulunabiliyor her zamanki gibi. İçerik listesi de aşağıdaki gibi;


BUTANE
AQUA / WATER
HOMOSALATE
OCTOCRYLENE
GLYCERIN
DIMETHICONE
ETHYLHEXYL SALICYLATE
DICAPRYLYL CARBONATE
NYLON-12
DIISOPROPYL SEBACATE
BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE
STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER
p-ANISIC ACID
CAPRYLYL GLYCOL
CARNOSINE
CYCLOHEXASILOXANE
DISODIUM EDTA
DROMETRIZOLE TRISILOXANE
ETHYLHEXYL TRIAZONE
MEL / HONEY
METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER
PEG-32
PEG-8 LAURATE
PENTYLENE GLYCOL
PHENOXYETHANOL
POLY C10-30 ALKYL ACRYLATE
POLYGLYCERYL-6 POLYRICINOLEATE
PROPYLENE GLYCOL
SILICA SILYLATE
SODIUM CHLORIDE
SODIUM SACCHARIN
TOCOPHEROL
PARFUM / FRAGRANCE


6 yorum:

  1. evet ben de ürünü beğendim iyi koruduğunu düşünüyorum ama yeterince uygulama yapamadığımı düşündüğüm için sürekli sıkıyorum ve hemen bitiveriyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😐 ya sanırım 10-12 kere falan kullanmışımdır, bitmek üzere. Her gün kullansam ayda 2 tane almam lazım 😁 bilemedim

      Sil
  2. Merhaba, başlığı görünce benim de aklıma hemen acaba uygulaması kolay mı diye bir soru geldi.. vücut için ise 75 ml çok çok az bir miktar. Yoksa çok pratik bir ürün gibi görünüyor. Seneler önce loreal in vardı böyle. Salatalık kokardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında uygulamasının kolay olması gerekiyordu ama hayal ettiğim gibi olmadı 😐 yüz için bu, gramaji normal gibi o yüzden.

      Sil
  3. Oldukça pratik bir ürün. Çabuk bitmesi maalesef en büyük sıkıntısı. Ama yine de makyaj üzerinde kullanım için dediğin gibi sınırlı tercih edilebilir ürün olduğu için alıyoruz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef, keşke bu şekilde kullanımı olan daha çok ürün olsa 😐

      Sil

Yorumlarınız değerli