17 Temmuz 2017

Mac // Next to Nothing Pudra


MAC`in Next to Nothing koleksiyonu beğendiğim bir koleksiyondu. Bu koleksiyondan bir fırça bir de pudra almıştım. Her ikisini de severek kullanıyorum.

Next to Nothing pudra yumuşacık, ince bir ürün. Parmağınızla dokunduğunuzda güzel bir hissiyat bırakıyor. Tavsiye edildiği üzere özellikle kendi fondöteni üzerinde çok daha başarılı duruyor. 







Ben fondötenini almadım fakat başka fondötenlerimin üzerine sabitleme için, göz altlarıma sabitleme için, zaman zaman da süngerle uygulayarak tek başına kullanıyorum. 

Sabitleme performansı yeterli, ıslak bitişli fondötenler ile daha başarılı. Tek başına kullanıldığında incecik bir kapatıcılık veriyor, nemli bir cilde uygulandığında pul pul durmuyor. Dolayısı ile beğendiğim ve severek kullandığım bir pudra oldu.



Ürün 10 gramlık, aynalı bir ambalajda geliyor. Toplam 9 renk seçeneği var ve güncel fiyatı 105TL. Mağazalarda bulunabiliyor mu emin değilim ama maccosmetics.com.tr`de bulunabiliyor. Merak edenler için içerik listesi de aşağıdaki gibi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli