1 Temmuz 2017

Minimum Ürün // Tatil Çantası


Seyahate giderken gereksiz ürün taşımaktan hiç hoşlanmıyorum. Bu konuda ciddi ciddi travmam var sanırım 😑 Özellikle uçak ile yolculuk yapılacaksa tek parça ile olabildiğince kompakt hareket etmeye çalışıyorum. Ayrıca itiraf etmem gerekirse, otel banyolarına ya da komodinlerine eşyalarımı yayamıyorum 😏- ya ıslak mendil ile her yeri sildikten sonra ya da altına peçete falan serip koyabiliyorum - Dolayısı ile minimum ürün =  maksimum rahatlık benim için.

Bu sefer yolculuk araba ile olduğundan biraz daha rahat davrandım ama yine de deniz tatili de içeren 1 haftalık bir seyahat için 2 makyaj çantasına sığabilmek fena değil sanki! 

Kullandığım ürünlerin kısa yorumlarına gelirsek; 



SAÇ ÜRÜNLERİ

Tangle Tezeer Tarak; yıllardır değiştirmediğim tarağım, normal boyunu evde, kapaklı küçük boyunu da seyahatlerde kullanıyorum.

Milk Shake Chantilly Köpük Krem; klasik saç kremi taşımaktan daha pratik ve çok hoş kokuyor ama ortalama bir saç kreminin yaptığından fazlasını yapmıyor bana göre. Ortalamanın üzerindeki fiyatını düşünerek tekrar almam.

GÜNEŞ ÜRÜNLERİ 

La Roche Posay Anthelios SPF 50 Güneş Koruyucu Yüz Spreyi; ekstra koruma için çantada taşımalık bir ürün. Geçen yıl Bioderma Hydrabio güneş koruyucu spreyi almıştım ama bu sene ondan pek memnun kalmayınca buna şans verdim. Aslında bu ürünü beğendim ama kullanımı tam hedefe yönelik bulmadığım için ne derece işe yaradığından emin değilim. Ayrıntılı yazısını yazacağım.

La Roche Posay Anthelios SPF 50+ Güneş Koruyucu Losyon (Vücut); biraz Nur Bilen`in tavsiyesine biraz da çocuk ürünü olmasına güvenerek aldığım sprey krem. Yapış yapış hissiyat bırakmadı ve Antalya güneşine gayet iyi dayandı. 

LR Aloe Vera All Purpose Concentrate Jel ve Emergency Sprey; bunları güneş sonrası bakım için ne olur ne olmaz diye aldım fakat ihtiyaç olmadı. 

Shiseido SPF 25 Gözaltı Kremi; güneş koruyucu mavi seriden olduğu için SPf korumalı günlük kremlere göre daha çok güvendiğim bir ürün (SPF içeren nemlendirici, ya da makyaj ürünlerinin koruması hiç bir zaman güvenilir gelmiyor bana, o yüzden kışın belki ama yazın  onlara güvenmiyorum).

Shiseido Wet Force SPF50+ Yüz Güneş Kremi; özellikle denize girerken koruması için güvendiğim bir ürün. Ara ara makyajın altına da kullandım. 

Seçtiğim güneş ürünlerinden genel olarak gayet memnun kaldım. 1 haftalık bir Antalya tatilini yanıksız ve güneş lekesiz atlatmamı sağladılar.  

MAKYAJ ÜRÜNLERİ

Makyaj ürünlerini birkaç tanesini hiç kullanmadım, daha minimal seçim yapabilirmişim. Hepsinden tek tek bahsetmeyeceğim ama birkaçı hakkında söylemek istediklerim var;

Shisedio SPF30 Fondöten; çok çok memnun olduğum bir ürün, çok ince olmasına rağmen kapatıcı, suya dayanıklı. Kendi süngeri ile sürümü çok rahat, süngerin muhafaza kutusu olduğu için taşıması çok kolay vs. Mutlaka denemeniz tavsiye ettiğim ürünlerden birisi.

Shiseido SPF30 Güneş Koruyucu Pudra; güneş koruyucu olması dışında çok ekstra bir özelliği yok ama yüzümde çok kalıp gibi durmadığı için bunu da çantamda ekstra koruyucu olarak taşımayı seviyorum. 

Estee Lauder Bronze Goddees Bronzer; rengi bana uymadı sanıyorum, bir iki denemede turuncu ve pigmentasyonu zayıf gibi geldi ama bir şans daha vereceğim. 

Yanıma aldığım makyaj ürünlerimin hepsi (bronzer hariç) severek kullandığım, bir süredir favorilerim olan ürünlerdi. Fotoğrafta görünen 2 minik dışında ekstra fırça da almadım. Fondötenleri süngerli seçtim, aydınlatıcı, allık vs için de minik fırçalarla idare ettim. Bu arada aydınlatıcı, bronzer ve allık olarak götürdüğüm ürünleri göz makyajı için de kullandım, gayet iyi oldu.


CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ

En sevdiğim kısım burası çünkü bu kadarcık ürün baya bir iş gördü.

Dermalogica Precleanse; yağ formunda bu temizleyici hem suya dayanıklı ten ürünlerini, hem rimeli gayet iyi temizledi. Ayrıca misel su, pamuk, göz makyaj temizleyicisi vs taşımaktan da kurtardı.

Dermalogica Daily Microfoliant; elimde seyahat boyu olduğu için çantaya atıverdim, günlük temizleyici olarak kullandım. 

Acnecinamide Mendiller; normalde temizleyici ve nemlendirici haricinde ekstra ürün taşımayacaktım aslında ama bu mendiller ne zamandır denenmek için bekliyorlardı. Birkaç kullanım sonrası beğendiğim bir ürün oldu.

Hurraw Lip Balm; hindistan cevizli bu lip balm, yıllardır kullandığım Burt`s Bees`i solladı. Son zamanlarda en severek kullandığım lip balm, içerik olarak da gayet sade ve temiz.

Clinique DDM-gel nemlendirici; yine yıllardır yağlıya dönük cildim için kullandığım en iyi nemlendiricilerden birisi, bunun da seyahat boyu vardı elimde.

Dermalogica Multivitamin Power Firm Göz Kremi; yine elimdeki bir deneme boy, birkaç haftadır severek kullanıyorum. Belirgin bir etkisini görmedim fakat gözaltlarımda bariz bir şikayet olmadığı için, görmeyi beklediğim bir etki de yok açıkçası. Göz kremi seçerken yeterli nem vermesine, güvenilir bir marka olmasına dikkat ediyorum şimdilik, ekstra olarak bu kremin bıraktığı hissiyat da çok güzel.

Yanıma aldıklarımın hepsi bunlardı, fotoğrafa eklemeyi unuttuğum 1 oje ve 1 kağıt mendil kalmış sadece. Minimum ürün diye başlık attım ama bilemedim de şimdi, sanki yine de çok mu olmuş, ne dersiniz ?

8 yorum:

  1. Bence cok olmamis, hatta gunes urunlerindeki cesitliligi sevdim! Iyi tatiller <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunes urunleri cekmecenin derinliklerinde yerini aldi bile 😀 Tatil bittiiii hatta yarina is yetistirmeye calisiyorum su an 😣😣😣

      Sil
  2. Çok hedefe yönelik olmuş bence, bravo! La Roche Posay'i neden hedefe yönelik bulmadığını merak ettim; çünkü elimdeki Bioderma bitince onu almayı düşünüyordum... sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya şöyle ki çok geniş bir açı ile püskürüyor. Büyük çoğunluğu etrafa saçılıyor ve yüzüme yeteri kadar ürün gelmiyor gibi hissediyorum 😐 yakınlaştırınca da beyaz kalıntı yapıyo

      Sil
    2. Hmm... ben de Bioderma'dan ürün geliyor mu gelmiyor mu anlayamıyorum; arada tıkanıyor falan :/ mutluluğu bulamadık yani bir türlü. Teşekkürler yanıt için, öperim!

      Sil
    3. Biodermanin o urunu konusunda ben de mutsuzum. Tikanma yasamdim ama cok yapis yapis gelmeye basladi bu yil bana, rahatsiz ediyor. Acali cok olmustu belki de yapisi degisti hatirlamiyorum 😐 bu ikisi disinda spf'li sprey bir de shiseido'da gordum ama onun da fiyati cok yuksekti 😏 sevgiler

      Sil
  3. Hepsi ihtiyac ben de ozellikle gunes urunu olarak bircok urun aliyorum yamima.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 ben de seviyorum her ihtiyaca ayrı gunes urununu galiba 😀

      Sil

Yorumlarınız değerli